הדגמים החדשים של רנו: מכוונים ליותר

עם זכייה נוספת כיבואן מצטיין של רנו, היבואן מכוון להעשיר את מבחר הגרסאות בישראל, כולל ההצעות הספורטיביות של החברה, ולהוסיף דגמים יקרים יותר
נושאים בכתבה רכב רנו

אחרי שנה מוצלחת במכירות ב-2016 והשקות חדשות במחצית הראשונה של 2017, מתכוונת קרסו - יבואנית רנו לישראל - להעמיק את היצע הדגמים שלה, בשורת מהלכים שיימשכו לתוך 2018.

גם גרסאות ספורטיביות

נתוני המכירות המוצלחים של רנו בישראל בשנה החולפת, הקנו לחברת קרסו, יבואנית המותג, את התואר "יבואן מצטיין" של רנו העולמית, וזאת בפעם השנייה. ענת מילוסלבסקי-כחלון, מנכ"ל המותג בישראל, מבטיחה שהתנופה במכירות תימשך. "המחצית השנייה של 2017 תהיה בעיקר מימוש ההשקות שביצענו בתחילת השנה" היא מציינת.

מילוסלבסקי-כחלון מבשרת גם על חידושים עבור חובבי ההגה: "ישנה זווית ספורטיבית של רנו ואותה אנו מאוד רוצים להדגיש. מגאן RS החדשה תוצג בתערוכת פרנקפורט ואנחנו מאוד רוצים להביא אותה ב-2018". עוד קודם לכן, כנראה לקראת סוף 2017, אמורה להגיע לכאן מגאן GT החמימה, ואליה תתווסף גם רמת הגימור 'GT ליין', הכוללת תוספות קוסמטיות בעיצוב ספורטיבי. "למדנו שנכון לנו להיצמד למוקדי ההצלחה של המותג בעולם, ואחד מהם הוא תחום הספורט", אומרת מילוסלבסקי-כחלון ומוסיפה כי זו גם אחת הסיבות לפעילות קליאו צ'אלנג' המתקיימת בארץ.

 

העשרה ודגמים חדשים

ברנו בוחנים את יבוא כלל משפחת המגאן, כלומר את גרסאות הסטיישן וה-5 דלתות. הנטייה כרגע היא להביא את המגאן בגרסאות/ רמות הגימור היקרות והיוקרתיות יותר, כלומר 'GT' ו-'GT ליין' ולא את השגרתיות יותר. עבור עיקר השוק, מציינת מילוסלבסקי כחלון, הגראן קופה עושה עבודה טובה יותר, בשעה שגרסאות כמו סטיישן והאצ'בק נפגעות יותר מרכבי פנאי.

בתחילת 2018 עשויים לנחות כאן גם הגראן סניק והקוליאוס, ולמרות שלאחרון חמישה מקומות בלבד, לפי מילוסלבסקי כחלון הוא עשוי להצליח כאן. עם זאת, הסניק הרגיל כנראה לא יגיע לכאן באותה תקופה. גם הטליסמן הגדולה נמצאת על הפרק: "פלח השוק הזה גדל בשנה האחרונה אבל בעיקר הודות למכוניות היברידיות שעתידן לא ברור. בעולם אנשי עסקים שרצו לבדל עצמם מהטרנד של הפנאי חזרו ל'מכונית המנהלים'; השאלה היא האם מגמה זו הגיעה גם לארץ".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    YL 02/07/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    נכון דור המייסדים כבר מחוץ לתמונה כולל ה חבר שלי מ המשפחה .נראה לי ש אחרי שאומרים את השם קרסו באה מיד קללה וזאת לאור מחיריי השוד לאור יום .אני בטוח שלא מאוחר לשנות את התמונה וניתן להוריד עשרות אחוזים הן בחלפים והן במחיר השרות וכך לשדרג את המכלול ובמיוחד להחזיר את השם קרסו למקום הראוי בתרומתו בנית ארץ ישראל
ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולס

ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH

בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026

יואב פולס |

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.

הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.

ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.

המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.

ג'ילי Starray EM-i סביבת נהג. צילום יואב פולס