ותודה ל"כרישים": אחרי קמפיין לבנק - פרנסס יקדם גם חברת ביטוח
מייסד קרן ההון סיכון Group 11 מנצל עד תום את החשיפה מ"כרישים" עם קמפיין נוסף, הפעם של משרדו הפרסום בלאנקו עבור הכשרה חברה לביטוח. והנה פרט ברנז'אי: מיהו הפרסומאי הבכיר שמשתתף בפרסומת - למרות שכלל אינו מעורב בהפקתה?
דובי פרנסס קוטף קמפיין נוסף, שני בתוך חודשיים - הפירות להשתתפותו בתוכנית "הכרישים" של קשת 12. מדובר על קמפיין עבור מוצר פוליסת הביטוח Best Invest של הכשרה חברה לביטוח, אותו הפיק משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של הפרסומאי אביתר סדון.
הקמפיין ירוץ תחת המסר המוביל: "Best Invest השקעה מנצחת - אני חותם על זה". כחלק מהקמפיין יסביר פרנסס על היתרונות הבלעדיים של המוצר. הקמפיין עולה היום וצפוי להימשך כשנה והוא יכלול פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובעיתוני כלכלה מובילים.
ואולם, חדי העין בענף הפרסום לא יוכלו לפספס כי בסרטון לוקח חלק גם פרסומאי ותיק ובכיר, למרות שהוא כלל לא הפיק אותה. מדובר בגולן נוחיאן, הבעלים של משרד הפרסום Believe. לא פעם ניתן לראות פרסומאים עושים הופעות אורח בפרסומות שהם אחראים להן והפיקו אותן. ואולם, המצב הנוכחי יוצא דופן: מדובר בפרסומאי מופיע בפרסומת של פרסומאי אחר.
נוחיאן נבחר לקחת חלק בפרסומת כ"ביט" - שחקן בתפקיד אורח.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
