השבוע של אלה אייבינדר: זכתה בגמר הישרדות ובקמפיין פרסומי
אלה אייבינדר יכולה לסמן את השבוע האחרון כאחד המוצלחים שלה - לפחות בפן הפיננסי. אחרי שזכתה אמש בגמר הישרדות VIP וגרפה מיליון שקלים לפי מס על זכייה זו, מודיעה רשת SCOOP כי אייבינדר תוביל לקראת חג הפסח קמפיין גיוס תרומות עבור פליטי אוקראינה ביוזמת רשת ההנעלה.
הקמפיין שיעלה מהשבוע הקרוב בתקציב של 500 אלף שקלים, כולל מבצע במסגרתו רוכשים נעלים לנשים, גברים וילדים לקראת החג ו-5% מהרכישות תורמת הרשת נעליים לפליטים שמגיעים לישראל. הקמפיין בכיכובה של אייבינדר יעלה בזירות הדיגיטליות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.
רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP, מסר: "כשבועיים לפני חג הפסח הרשת מוכרת כ-300 אלף זוגות נעליים לילדים, לנשים ולגברים. אנו מעריכים שמספר זה יהיה נכון גם לפסח הנוכחי ואנו נתרום כ-15 אלף זוגות של נעלים לפליטים".
"אנו מתרגשים על הבחירה באלה במקום הראשון בהישרדות VIP", הוסיף אינסאז, "כשבחרנו בה להיות פרזנטורית, הרגשנו את אהדת הקהל - והזכייה בהישרדות רק חיזקה לנו את הבחירה. כעת אנחנו עומדים בפני קמפיין גיוס תרומות שלנוכח סיפורה המרגש של אלה עם אמה שחיה באוקראינה, הרגשנו מחויבות חברתית לפעול ולהשפיע. אני מקווה שבקרוב המצב באוקראינה יתייצב, ונוכל לשלוח את אלה לצילומי קמפיין בעיר הולדתה".
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
