ממשיכה לצמוח: מספר לקוחות פרטנר TV זינק ל-183 אלף
פרטנר TV נהנית מ-183 אלף מנויים נכון להיום, ועל פי דוחות החברה לרבעון השלישי של 2019, מספר מנוייה בסוף ספטמבר עמד על 176 אלף. מדובר על גידול של 16 אלף מנויים ברבעון, לאחר שבסוף הרבעון השלישי מספרם עמד על 160 אלף.
ההכנסות של חברת פרטנר תקשורת ברבעון השלישי עמדו על 825 מיליון שקלים, עלייה של 3% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח עמד על 7 מיליון שקלים, ירידה של 73% ביחס לרבעון השלישי ב-2018. חובות החברה גדלו ל-956 מיליון, גידול של 58 מיליון ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
בדוחות החברה נכתב כי "נכון להיום מספר מנויי פרטנר TV עומד מעל 183 אלף, מרביתם בתכניות הכוללות גם אינטרנט. פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח בישראל, שמותאם לעידן הנוכחי כסופר-אגרגטור של שירותי תוכן בינלאומיים הזמינים לצופים בישראל, בנוסף לחבילת הטלוויזיה הרב ערוצית. שיתופי הפעולה פורצי הדרך של פרטנר עם ספקיות התוכן הגדולות בעולם, הפכו מושא לחיקוי בארץ, ואנחנו גאים בפער העצום שיצרנו מול המתחרים".
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר הבוקר: "ברבעון השלישי פרטנר הציגה גידול בהכנסות, גידול במספר המנויים בסלולר, גידול במספר המנויים של פרטנר TV, וגידול במספר משקי הבית שאליהם הגענו עם תשתית הסיבים האופטיים 'פרטנר פייבר'... האיתנות הפיננסית של פרטנר והמגמות החיוביות בפעילות הסלולר, מאפשרות לחברה להמשיך ולפעול בהתאם לתכניות בפעילות הקווית להגדלת הרווחיות ונאמנות הלקוח, תוך שמירה על חוב יציב".
מחר תפרסם סלקום את דוחותיה, וגם היא צפויה להצביע על גידול במספר מנויי הטלוויזיה שלה - כפי שקורה מדי רבעון מאז הושק שירות ה-TV. ובכלל, מגזר ה-OTT (שידור באמצעות אינטרנט) ממשיך לצמוח בישראל בקצב מהיר – מספר מנויי פרטנר TV עומד נכון לאתמול על 183 אלף, עליהם אפשר להוסיף את מספר מנויי סלקום TV, שנכון לסוף רבעון שני עמד על 239 אלף. חברת yes מתחילה אף היא לעבור לשידור על גבי אינטרנט כחלק מתכנית-על שלה לשנים הקרובות, ויחד עם HOT – 2 חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות מפעילות גם אפליקציות שידורים מוזלות, כחלק ממלחמתן בנטישת הלקוחות המאסיבית שהן סובלות ממנו בשנים האחרונות.
- 1.שלום ולא להתרהוט (ל"ת)מצוינים פרטנר 26/11/2019 12:37הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.