דני קושמרו
צילום: יחסי ציבור
רייטינג

צמודים למסך: 23% לחדשות 12 ו-22.7% ל'יצאת צדיק'

מהדורות החדשות של קשת גוברות על רשת בגזרת הבוקר ובפריים טיים
כתבי אייס | (3)

היממה האחרונה של המתיחות בדרום הייתה מטבע הדברים בסימן שידורי החדשות מסביב לשעון, עם ניסיונות לשוב לשגרה בפריים טיים בקשת, רשת וכאן ששידרו (בהתאמה) את יצאת צדיק עם 22.7% ו-622K צופים, גב האומה עם 9.3% ו-262K צופים וזמן אמת עם 4% ו-153K צופים.  משדר חדשות לילה של קשת עם 11.7%, הצינור ברשת עם 7.8%, היום שהיה ברשת עם 7.3%.

בגזרת הבוקר:

מהדורות החדשות של הבוקר הפכו למצרך מבוקש על רקע המצב.

בקשת: חדשות הבוקר עם ניב רסקין הניבה רייטינג של 9% ואחריה חדשות הבוקר מיוחד 7.6%

ברשת: העולם הבוקר עם 6.5% ואחריה העולם הבוקר מיוחד עם 4.7%.

רצועת 17-20

בקשת: חדשות מיוחד 5.2%, מהדורה ראשונה 9.9%, רפי רשף 12.9%, שש עם 14.6%, מהדורה מוקדמת 17.6%.

ברשת: חדשות מיוחד 5.9%, יעקב אילון מוקדם 6.3%, יעקב אילון 6.2%, אמנון לוי 7.3%, לפני החדשות 8.6%, מהדורה מוקדמת 9.1%.

בגזרת החדשות

בקשת: מהדורת חדשות 12 מובילה עם 23% ו-650K צופים.

ברשת: מהדורת חדשות 13 עם 10.1% ו-288K צופים.

בכאן: מהדורת חדשות 11 עם 3.7% ו-114K צופים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    איפה יונית לוי נעלמה? והעולם שותק??? (ל"ת)
    קוקו 14/11/2019 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הצחקתם אותי 14/11/2019 11:50
    הגב לתגובה זו
    מתחרות ביניהן מי יתן יותר שידורים חוזרים, איפה הממונה על הכבלים, זה מה שמגיע לנו, מצידי תסגרו את שני הערוצים וזהו, זה לא כבלים, זה זבלים
  • 1.
    הפטריוטים כל ערב ב21.00 הכי שווה. תענוג רצוף. (ל"ת)
    ישראלי 14/11/2019 11:21
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.