yes עוברת לסטרימינג - בשיתוף עם אפל: כמה יעלה השירות?
ממשק המשתמש של yes+ הוא מהראשונים בעולם שמשלב באופן מידע מאתר דירוג התוכן הגדול והמוביל בעולם IMDb, במסגרת שיתוף פעולה חדש עם yes, והוא יכלול בנוסף לדירוג התכנים גם מידע עדכני אודות סרטים, סדרות, שחקנים, בימאים ועוד. בנוסף, הממשק מאפשר חוויית בינג' הכוללת Skip Intro (דילוג על הפתיח) של פריט התוכן כאשר בסופו יתבצע מעבר אוטומטי לפרק הבא, "עמידה" על פריט תוכן תציין לא רק את משך הסרט או הסדרה אלה את השעה המדויקת בה תסתיים הצפייה עבור המשתמש, וניתן יהיה להתחיל לצפות בתוכן במסך הטלוויזיה ולהמשיך מאותה נקודה במכשירים החכמים - ולהיפך. ממשק המשתמש יאפשר גם לקבל המלצות אישיות המבוססות על אלגוריתם וגם המלצות אישיות "אנושיות". הממשק "לומד" את העדפות הצופה באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ומציף את הערוצים והתכנים הרלוונטיים אליו באופן אוטומטי ומידי ובמקביל מציע המלצות אישיות "אנושיות" פרסונליות. בחברה אומרים כי הצורך הזה עלה מקבוצות מיקוד שנערכו עם צרכנים. כמו כן נבנה ממשק ילדים ייחודי, לצד ממשק לילדים בוגרים יותר. בממשק הילדים יוכלו ההורים לשלוט בתכנים, למחוק תכנים ולפקח על הצפייה, כמו גם למנוע מהילדים "לגלוש" לממשק הרגיל. חברת yes אמנם הישקה בשנים האחרונות אפליקציה אינטרנטית כדי להציע ללקוחותיה אפשרות לקבל שירות מוזל יותר, בניסיון להתחרות בסלקום TV ופרטנר TV שהציעו שירות בפחות מ-100 שקלים, והצליחו למשוך לקוחות מחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות, אבל רק כעת היא מתחילה את המהלך לעבור לשדר על גבי האינטרנט, באיחור ניכר. עוד מהלך ש-yes נכנסה אליו באיחור, הוא שיתוף פעולה עם נטפליקס, במסגרתו האפליקציה שלה תהיה זמינה בכל הסטרימרים של yes+. שיתוף פעולה כזה קיים כבר מעל שנתיים עם פרטנר TV – מאז שהושק, וגם עם סלקום TV. שירות yes+ יוצע ללקוחות חדשים וקיימים ללא תוספת תשלום, במחיר של 199 שקלים לחודש ובתוספת 10 שקלים עבור הסטרימר, מחיר לא זול בעידן בו שירותי הטלוויזיה עברו למודל מוזל הרבה יותר. השימוש ב-yes+ דורש תשתית וספק אינטרנט במהירות של 40 מגה לפחות. מצטרפים ל- yes+ ייהנו משירותApple tv + שהוכרז לאחרונה למשך שנה ללא עלות – שמגלם הטבה של 240 שקלים לשנה, ובהמשך גם משירות Apple Music ללא עלות למשך חצי שנה. מחירי החבילות "מדובר בבשורה גדולה לצרכנים ובהחלטה משמעותית בחיי החברה שתאפשר לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את חוויית הצפייה החכמה והמתקדמת ביותר", אומר רן גוראון, מנכ"ל yes. לדבריו, yes+ חלק ממהלך רחב של תהליכי סינרגיה בין החברות yes, פלאפון ובזק בינלאומי ועם השקתו אנו מספקים לצרכנים את קשת ההצעות הרחבה ביותר בשוק התקשורת לכל דפוסי השימוש השונים". סמנכ"ל השיווק של yes, אילן סיגל הוסיף כי "ההשקה לצרכן אנו נציע מגוון חבילות רחב אשר מתאימות לכולם ומודל ייחודי של 'בית מעורב' הכולל שילוב של סטרימרים של yes+ וממירי לוויין, ובכך נאפשר צפייה במספר בלתי מוגבל של מסכים בבית".yes מכריזה על שיתוף פעולה עם אפל לקראת השקת yes +. יכלול ממשק חדשני ופיצ׳רים חדשים - במעטפת של התוכן של yes. pic.twitter.com/zYdJikUYCV
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 28 באוקטובר 2019
- 3.קשקוש 28/10/2019 17:01הגב לתגובה זוזה הקצב של בזק. עד שהם לא יארגנו תשתית כמו שצריך - כל הסיפור הזה לא רלוונטי
- 2.המגיבה 28/10/2019 16:47הגב לתגובה זו200/300 שקל?? לא תודה! אני לקוחה של סלקום והכל מצויין. 99 שח טלוויזיה *עם כל סדרות HBO* (לסלקום יש חוזה איתם). חבל מאוד שאנשים משלמים סכומים מוגזמים על טלווזיה.
- 1.אסף 28/10/2019 15:59הגב לתגובה זואפל עזרה ליס לפתח ממשק משתמש באנדרויד? נשמע הזוי. הייתי מבין אם היה מדובר באפליקציה לאפל טיוי (גם אז לא מכיר ״עזרה״ של אפל מלבד תמיכת מפתחים רגילה כמו לכל יישום)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.