רון גוראון YES
צילום: רפי דלויה

yes עוברת לסטרימינג - בשיתוף עם אפל: כמה יעלה השירות?

החברה משיקה את הפרויקט השאפתני שלה למעבר לשידורים על גבי האינטרנט- שייקרא yes+ ויכלול ממשק משתמש חדש. היא גם תשתף פעולה עם נטפליקס - אחרי כולם
אלכסנדר כץ | (3)
כשהיא בשלבי מיזוג עם החברות האחיות, ולצד המלחמה שלה בנטישת הלקוחות בשנים האחרונות - חברת yes הוציאה היום לדרך את פרויקט השידורים שלה על גבי האינטרנט (OTT), כשעד 2026 היא מתכוונת לזנוח לחלוטין את השידור על הלווייני באמצעות היא משדרת מאז הוקמה בראשית שנות ה-2000. הפרויקט החדש כולל שיתוף פעולה עם חברת אפל, והוא ייקרא yes+. השירות יושק במקביל לפלטפורמת הלוויין כך שהלקוחות יוכלו לבחור ולשלב בין 2 הטכנולוגיות המוצעות – באמצעות לוויין או על גבי אינטרנט.   בשבועות הקרובים תושק גם אפליקציית yes+ לאנדרואיד TV. ההשקה תכלול סטרימר אנדרואיד שפותח על ידי yes עם גישה לכל שירותי התוכן. כמו כן, הצפייה באפליקציה החדשה תתאפשר גם בכל הסטרימרים עם תמיכה באנדרואיד TV, למשל סטרימרי xiaomi ו-nvidia וגם בטלוויזיות תומכות אנדרואיד.   בשנה וחצי האחרונות פיתחו yes ואפל את ממשק המשתמש החדש. שירות הסטרימינג yes + יכלול כ-140 ערוצים ליניאריים עם שירות Catch Up (לכ-130 ערוצים מהם, א"כ), 600 סדרות ועונות חדשות וכ-2,000 סרטים בכל זמן נתון, ויכלול כמובן את הפקות המקור של yes, בהן 'פאודה' ו'תאג"ד', לצד תכני ילדים ועוד.     ממשק המשתמש של yes+ הוא מהראשונים בעולם שמשלב באופן מידע מאתר דירוג התוכן הגדול והמוביל בעולם IMDb, במסגרת שיתוף פעולה חדש עם yes, והוא יכלול בנוסף לדירוג התכנים גם מידע עדכני אודות סרטים, סדרות, שחקנים, בימאים ועוד. בנוסף, הממשק מאפשר חוויית בינג' הכוללת Skip Intro (דילוג על הפתיח) של פריט התוכן כאשר בסופו יתבצע מעבר אוטומטי לפרק הבא, "עמידה" על פריט תוכן תציין לא רק את משך הסרט או הסדרה אלה את השעה המדויקת בה תסתיים הצפייה עבור המשתמש, וניתן יהיה להתחיל לצפות בתוכן במסך הטלוויזיה ולהמשיך מאותה נקודה במכשירים החכמים - ולהיפך.   ממשק המשתמש יאפשר גם לקבל המלצות אישיות המבוססות על אלגוריתם וגם המלצות אישיות "אנושיות". הממשק "לומד" את העדפות הצופה באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ומציף את הערוצים והתכנים הרלוונטיים אליו באופן אוטומטי ומידי ובמקביל מציע המלצות אישיות "אנושיות" פרסונליות. בחברה אומרים כי הצורך הזה עלה מקבוצות מיקוד שנערכו עם צרכנים.   כמו כן נבנה ממשק ילדים ייחודי, לצד ממשק לילדים בוגרים יותר. בממשק הילדים יוכלו ההורים לשלוט בתכנים, למחוק תכנים ולפקח על הצפייה, כמו גם למנוע מהילדים "לגלוש" לממשק הרגיל.   חברת yes אמנם הישקה בשנים האחרונות אפליקציה אינטרנטית כדי להציע ללקוחותיה אפשרות לקבל שירות מוזל יותר, בניסיון להתחרות בסלקום TV ופרטנר TV שהציעו שירות בפחות מ-100 שקלים, והצליחו למשוך לקוחות מחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות, אבל רק כעת היא מתחילה את המהלך לעבור לשדר על גבי האינטרנט, באיחור ניכר.   עוד מהלך ש-yes נכנסה אליו באיחור, הוא שיתוף פעולה עם נטפליקס, במסגרתו האפליקציה שלה תהיה זמינה בכל הסטרימרים של yes+. שיתוף פעולה כזה קיים כבר מעל שנתיים עם פרטנר TV – מאז שהושק, וגם עם סלקום TV.   שירות yes+ יוצע ללקוחות חדשים וקיימים ללא תוספת תשלום, במחיר של 199 שקלים לחודש ובתוספת 10 שקלים עבור הסטרימר, מחיר לא זול בעידן בו שירותי הטלוויזיה עברו למודל מוזל הרבה יותר. השימוש ב-yes+ דורש תשתית וספק אינטרנט במהירות של 40 מגה לפחות. מצטרפים ל- yes+ ייהנו משירותApple tv +  שהוכרז לאחרונה למשך שנה ללא עלות – שמגלם הטבה של 240 שקלים לשנה, ובהמשך גם משירות Apple Music ללא עלות למשך חצי שנה. מחירי החבילות   "מדובר בבשורה גדולה לצרכנים ובהחלטה משמעותית בחיי החברה שתאפשר לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את חוויית הצפייה החכמה והמתקדמת ביותר", אומר רן גוראון, מנכ"ל yes. לדבריו, yes+ חלק ממהלך רחב של תהליכי סינרגיה בין החברות yes, פלאפון ובזק בינלאומי ועם השקתו אנו מספקים לצרכנים את קשת ההצעות הרחבה ביותר בשוק התקשורת לכל דפוסי השימוש השונים".   סמנכ"ל השיווק של yes, אילן סיגל הוסיף כי "ההשקה לצרכן אנו נציע מגוון חבילות רחב אשר מתאימות לכולם ומודל ייחודי של 'בית מעורב' הכולל שילוב של סטרימרים של yes+ וממירי לוויין, ובכך נאפשר צפייה במספר בלתי מוגבל של מסכים בבית".  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קשקוש 28/10/2019 17:01
    הגב לתגובה זו
    זה הקצב של בזק. עד שהם לא יארגנו תשתית כמו שצריך - כל הסיפור הזה לא רלוונטי
  • 2.
    המגיבה 28/10/2019 16:47
    הגב לתגובה זו
    200/300 שקל?? לא תודה! אני לקוחה של סלקום והכל מצויין. 99 שח טלוויזיה *עם כל סדרות HBO* (לסלקום יש חוזה איתם). חבל מאוד שאנשים משלמים סכומים מוגזמים על טלווזיה.
  • 1.
    אסף 28/10/2019 15:59
    הגב לתגובה זו
    אפל עזרה ליס לפתח ממשק משתמש באנדרויד? נשמע הזוי. הייתי מבין אם היה מדובר באפליקציה לאפל טיוי (גם אז לא מכיר ״עזרה״ של אפל מלבד תמיכת מפתחים רגילה כמו לכל יישום)
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״