חברת הרבלייף תעניק חסות לשגיא מוקי, אילנה קרטיש ושחר שגיב
הוועד האולימפי וחברת הרבלייף מרחיבים את שיתופי הפעולה שלהם כאשר הרבלייף מעניקה את חסותה לוועד האולימפי עד למועד המשחקים האולימפיים שיערכו בטוקיו בשנה הבאה (2020). החברה הוציאה הודעה לציבור על כך שהיא תתמוך ב-3 ספורטאים – שחר שגיב, אילנה קרטיש ושגיא מוקי, ערכה של החסות עומד על מיליון שקלים ומעלה.
קצת מידע על ההישגים של שלושת הספורטאים
שגי מוקי הינו ג'ודאי, אלוף אירופה לשנת 2015. הספורטאי מתחרה עד משקל 81 קילוגרמים. אילנה קרטיש הינה מתאבקת, אילנה זכתה ברצף בתואר סגנית אלופת אירופה בין השנים 2013- 2016. כמו , זכתה המתאבקת באליפות ישראל משנת 2004. שחר שגיב הינו טריאטליסט. הספורטאי השתתף 3 פעמים באליפות אירופה עד גילאי 23 בשנת 2016. כמו כן, השתתף שגיב ב-10 תחרויות בסבב אליפות העולם של הבוגרים בשנת 2017 וב-4 אליפויות עולם עד גלאי 23 בשנת 2017.
חשיבות התזונה לספורטאים
חברת הרבלייף מתמחה במוצרי תזונה. החברה נוסדה בשנת 1980 בלוס אנג'לס. כיום פועלת החברה בלמעלה מ- 94 מדינות שונות. החברה מעסיקה יותר מ-7,000 עובדים ולה מיליוני לקוחות. כמו כן, נסחרת החברה בבורסת המניות בניו יורק. מטרת החברה היא לשפר את איכות החיים של צרכני מוצריה ולסייע להם לשפר את בריאותם ולהיות פעילים, בין היתר על ידי אספקת מוצרים בריאותיים.
מוצרי התזונה אותם מספקת החברה לספורטאי הסגל מותאמים עבור צרכיהם באופן אישי ותחת פיקוח המחלקה הרפואית של היחידה לספורט הישגי. אימוץ שלושת הספורטאים שעוסקים בענפי ספורט שונים ממחיש את האופן בו יכולה תזונה בריאה לסייע להישגים של ספורטאים ולשמור על גופם בריא וחזק.
- האם המניה הזו תעשה קאמבק? הבעת אמון של אחד ממשקיעי הערך המוערכים בוול סטריט
- תזונה נכונה ופיקוח משקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תוספי תזונה – לתמיכה ושיפור התזונה הנכונה
צריכת תוספי תזונה איכותיים חשובה לכל מי שעוסק בספורט ולכל מי שמעוניין לספק לגופו את כל אבות המזון הנחוצים. חשוב לציין שתוספי התזונה נחוצים לא רק לספורטאים אולימפיים שמעוניינים לשמור על גוף בריא וחזק ולשפר את ההישגים. יחד עם זאת, תוספי התזונה אינם מחליפים מזון וכשמם – הם מהווים תוספת ראויה לתפריט מאוזן.
בין מוצרי החברה ניתן לציין: אבקות חלבון במגון טעמים, ביניהן: אבקת משקה בטעם קפוצ'ינו, אבקת משקה בטעם חלבון וניל, אבקת משקה בטעם שוקולד ואבקת משקה בטעם מלון. כמו כן, מציעה החברה חטיפי בריאות בטעמים שונים, ביניהם: חטיף בטעם שוקולד, חטיף בטעם פירות יער ויוגורט וחטיף חלבונים בטעם וניל. מוצרים נוספים הינם: משקה נמס צמחי בטעם פטל, מרק עגבניות גורמה, משקה שיבולת שועל בטעם תפוח ומגוון ויטמינים ומוצרי טיפוח לעור הפנים.
- 2.טלי 22/08/2019 15:55הגב לתגובה זוממליצה על חטיף שוקולד של הרבלייף זה היחיד שניסיתי
- 1.קרן 20/08/2019 13:55הגב לתגובה זוהרבלייף עושים מוצרים טובים, אבל לא משנה מי החברה חשוב שתהיה מוכרת, חלבון הכי עוזר לדיאטה. לא חובה מוצר של הרבלייף אבל כן עשיר בחלבונים לדיאטה.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
