ברוקנר משיק את Connect: סוכנות דיגיטל בניהול מידן צויבל
משרד הפרסום ברוקנר יער לוי בבעלותם של טל ברוקנר, עפר יער ויורם לוי, חובר לאיש הדיגיטל מידן צויבל להשקת CONNECT סוכנות דיגיטל שתוחזק בשותפות בין הצדדים ותנוהל על ידי צויבל.
הסוכנות החדשה תציע שירותים בדגש על לקוחות שמרכזים את רוב פעילותם הפרסומית בגזרת הדיגיטל - בהיקפי תקציב שעומדים על עד 3 מיליון שקל בשנה. בחברה שהחלה לעבוד לאחרונה מועסקים כיום 8 עובדים ובין לקוחותיה נמנים מותגים כגון רב-קו אונליין, מועדון האשראי של לאומי קארד לסטודנטים UNIQ, חלק מהפעילות של אוניברסיטת תל אביב, חברות נדל"ן בתחום המגורים והמסחרי, משרד הביטחון ועוד.
צויבל, שינהל את הסוכנות, הוא נציג בולט של דור אנשי הדיגיטל הצעירים בישראל. ב-4 השנים האחרונות הוא מנהל את המדיה הפרוגרמטית במשרד הפרסום ובמסגרת זו "ניהל פרויקטים אסטרטגיים מורכבים" כך לפי משרד הפרסום. "CONNECT מחברת בין אנשים, צרכים ויעדים עסקיים לכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר הקיימים היום בשוק”, אומר צויבל לאייס. "היא תעניק ללקוח כלים ופתרונות טכנולוגיים שלא היו לו עד היום - מתוך הבנה עמוקה ויסודית של הצרכים והאתגרים הניצבים בפניו".
מברוקנר יער לוי נמסר: "מידן הוא אחד הטאלנטים הבולטים והמבטיחים בתעשיית הדיגיטל ואנחנו בטוחים שביחד, נצמח ונצליח".
- 6.הם נותנים מקצועיות והגינות ברמה שהשוק הישראלי לא מכיר (ל"ת)יגאל 01/12/2019 09:42הגב לתגובה זו
- 5.יאללה יאללה (ל"ת)ירדנה 29/07/2019 12:23הגב לתגובה זו
- 4.קצת יקרים, אבל מקצועיים ברמה הכי גבוהה בשוק (ל"ת)רועי 29/07/2019 00:49הגב לתגובה זו
- 3.בית נפרד לדיגיטל? אנחנו ב-2012? (ל"ת)innovator 28/07/2019 08:40הגב לתגובה זו
- אייל 28/07/2019 11:24הגב לתגובה זוגם ב-2012 הפרדה של הדיגיטל משאר פעילות הפרסום היתה החלטה מטופשת. ב-2019 זו סתם הזיה. מה עושים שאר לקוחות המשרד שהם לא 100% דיגיטל אלא ״רק״ 50%? ואיך בכלל עושים את ההפרדה, לפי תקציבי המדיה? הרי היום עובדים בסינרגיה מלאה של כל הערוצים והפלטפורמות. ולמה עד 3 מיליון ש״ח? אם מגיע לקוח שתקציב הדיגיטל שלו הוא 8 מיליון? זה כבר הולך ״למקצוענים״ של האופליין?? :-)
- 2.בחירה מעולה ונכונה (ל"ת)אור 25/07/2019 18:19הגב לתגובה זו
- 1.חיבור מעניין ומסקרן (ל"ת)רון 25/07/2019 16:52הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
