מידן צויבל
צילום: יחסי ציבור

ברוקנר משיק את Connect: סוכנות דיגיטל בניהול מידן צויבל

הסוכנות החדשה תציע שירותים בדגש על לקוחות שמרכזים את רוב פעילותם הפרסומית בגזרת הדיגיטל - בהיקפי תקציב שעומדים על עד 3 מיליון שקל בשנה
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום ברוקנר יער לוי בבעלותם של טל ברוקנר, עפר יער ויורם לוי, חובר לאיש הדיגיטל מידן צויבל להשקת CONNECT סוכנות דיגיטל שתוחזק בשותפות בין הצדדים ותנוהל על ידי צויבל. 

הסוכנות החדשה תציע שירותים בדגש על לקוחות שמרכזים את רוב פעילותם הפרסומית בגזרת הדיגיטל - בהיקפי תקציב שעומדים על עד 3 מיליון שקל בשנה. בחברה שהחלה לעבוד לאחרונה מועסקים כיום 8 עובדים ובין לקוחותיה נמנים מותגים כגון רב-קו אונליין, מועדון האשראי של לאומי קארד לסטודנטים UNIQ, חלק מהפעילות של אוניברסיטת תל אביב, חברות נדל"ן בתחום המגורים והמסחרי, משרד הביטחון ועוד.

צויבל, שינהל את הסוכנות, הוא נציג בולט של דור אנשי הדיגיטל הצעירים בישראל. ב-4 השנים האחרונות הוא מנהל את המדיה הפרוגרמטית במשרד הפרסום ובמסגרת זו "ניהל פרויקטים אסטרטגיים מורכבים" כך לפי משרד הפרסום. "CONNECT מחברת בין אנשים, צרכים ויעדים עסקיים לכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר הקיימים היום בשוק”, אומר צויבל לאייס. "היא תעניק ללקוח כלים ופתרונות טכנולוגיים שלא היו לו עד היום  - מתוך הבנה עמוקה ויסודית של הצרכים והאתגרים הניצבים בפניו".

מברוקנר יער לוי נמסר: "מידן הוא אחד הטאלנטים הבולטים והמבטיחים בתעשיית הדיגיטל ואנחנו בטוחים שביחד, נצמח ונצליח".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    הם נותנים מקצועיות והגינות ברמה שהשוק הישראלי לא מכיר (ל"ת)
    יגאל 01/12/2019 09:42
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יאללה יאללה (ל"ת)
    ירדנה 29/07/2019 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קצת יקרים, אבל מקצועיים ברמה הכי גבוהה בשוק (ל"ת)
    רועי 29/07/2019 00:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בית נפרד לדיגיטל? אנחנו ב-2012? (ל"ת)
    innovator 28/07/2019 08:40
    הגב לתגובה זו
  • אייל 28/07/2019 11:24
    הגב לתגובה זו
    גם ב-2012 הפרדה של הדיגיטל משאר פעילות הפרסום היתה החלטה מטופשת. ב-2019 זו סתם הזיה. מה עושים שאר לקוחות המשרד שהם לא 100% דיגיטל אלא ״רק״ 50%? ואיך בכלל עושים את ההפרדה, לפי תקציבי המדיה? הרי היום עובדים בסינרגיה מלאה של כל הערוצים והפלטפורמות. ולמה עד 3 מיליון ש״ח? אם מגיע לקוח שתקציב הדיגיטל שלו הוא 8 מיליון? זה כבר הולך ״למקצוענים״ של האופליין?? :-)
  • 2.
    בחירה מעולה ונכונה (ל"ת)
    אור 25/07/2019 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חיבור מעניין ומסקרן (ל"ת)
    רון 25/07/2019 16:52
    הגב לתגובה זו
המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.