
רשמית: תאגיד השידור כאן עוזב את הוועדה למדרוג
תאגיד השידור הציבורי כאן יפרוש סופית מהוועדה למדרוג בסוף 2019 – כך הכריז היום (יום ד') מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ במהלך פסטיבל שובר מסך של המכללה האקדמית עמק יזרעאל. קובלנץ הודיע לוועדה כי החברות לא תחודש כל עוד היא לא תתחיל למדוד צפייה גם בדיגיטל. עבור רוני ארן, מי שמונה למנכ"ל ועדת המדרוג, מדובר בחדשות לא טובות, משום שזהו הגוף השני אחרי ערוץ 20 (למעשה, הגוף הגדול הראשון) שפורש מהוועדה, מה שפוגע בהכנסותיה, וגם בתכניות העתידיות שלה להרחיב את המדידה, גם לדיגיטל. מזה תקופה ארוכה שבתאגיד דורשים מדידה שתכלול גם את כל הפלטפורמות הדיגיטליות, כולל פייסבוק ויוטיוב. בנתיים, המכרז למדידה החדשה לא יוצא לפועל, מה שמעכב את האפשרות להרחיב את המדידה. כבר לפני מספר חודשים הצהיר קובלנץ כי כאן יפרוש, אולם מאז כאמור לא חל שינוי במדידה, וגם מנכ"ל הוועדה למדרוג מתחלף.
אגב, בימים האחרונים החל התאגיד להפיץ בצורה נרחבת יותר, את נתוני הרייטינג שלו בטלוויזיה בערוץ כאן 11, אליהם הוא מצרף את נתוני הצפייה גם בדיגיטל, וזאת כחלק מהטענה של כאן כי הרייטינג בטלוויזיה מציג תמונה חלקית ומעוותת.
- 6.טיטו מה 02/06/2019 04:32הגב לתגובה זוהציבור מממן את המיליארד שקלים של הגוף הביזיוני וזכותו לדעת מה הרייטינג העלוב שהגוף הביזיוני מקבל בטלוויזיה ולא ביוטיוב או בפיסבוק.
- 5.עדי 01/06/2019 21:42הגב לתגובה זוזה אולי התאים למאה ה-20. במאה ה-21 צופים ב-vod, בתכנים שעולים לאתרים של הערוצים או במקרה של התאגיד ליוטיוב. וגם כשצופים בהם זה הרבה פעם דרך סטרימרים או מחשבים. המדידה שיש עכשיו לא רלוונטית לכלום, סביר להניח שכאן 11 יוצא ממנה מופסד כי הוא מכוון בעיקר לדיגיטל אבל בטח יש עוד ערוצים שהצפייה בהם לא משתקפת בנתוני הרייטינג כמו שהם עכשיו.
- 4.עוד גוף כושל חחחח בזבזן (ל"ת)לימור 30/05/2019 08:14הגב לתגובה זו
- 3.אמיר אוחנה 30/05/2019 07:51הגב לתגובה זובמקום להתמודד עם הכישלון שלו בטלוויזיה ולשים את המפתחות הוא בורח. התנהגות ילדותית לא מנהיגותית כהרגלו. פחדן
- 2.איתן 29/05/2019 21:11הגב לתגובה זואף מפרסם בתעשיה לא יסכים לקנות מדיה בלי מדידת רייטינג, ושיפסיקו להפיץ פייק ניוז עם הנתונים שהם מביאים מיוטיוב בלי שום בקרה או שקיפות. גם אני יכול להגיד שהערב צפו בתוכנית שלי חצי מיליון איש.
- 1.א' 29/05/2019 17:54הגב לתגובה זוהבדיחה הכי טובה זו הטענה שלהם שרייטינג לא מעניין אותם. שקר מוחלט! א' אין דבר כזה, רייטינג מעניין את כולם, ב' אותם מעניין רייטינג יותר מאת כולם. מבחינתם זה להיות או לחדול. בקיצור שקרנים!