מקום 1 בדירוג WARC: פרוקטר ומדיה קום קונקשנס ישראל
השנה המוצלחת של פרוקטר אנד גמבל ישראל בתחרויות פרסום מסביב לעולם, לצד חברת המדיה המלווה אותה - מדיה קום קונקשנס מקבלת חותמת סופית ורשמית מצד WARC - גוף מחקרי הפרסום והתוכן המפרסם את דירוג ה-WARC's Media 100 - מדד בלתי תלוי של הקמפיינים הבינלאומיים המעוטרים ביותר, המשקלל זכיות בתחרויות הפרסום המובילות בעולם.
על פי השקלול של WARC, קמפיין הדיאודורנטים של ג'ילט I Don't Roll On Shabbos היה קמפיין המדיה המצליח ביותר ב-2018. הקמפיין העלה את נתח השוק של דיאודורנט ג'ילט במגזר החרדי מ-3% ל-15% ואת המודעות למותג בסקטור זה מ-15% ל-55%. המהלך של ג'ילט זכה ב-3 אריות בפסטיבל קאן, 5 פרסים בגלובל פסטיבל אוף מדיה ברומא, 2 פרסים של ירחון ADWEEK היוקרתי ו-5 פרסים ב-M&M Global Awards - כולל קמפיין השנה בעולם.
מדיה קום העולמית דורגה במקום הראשון מבין חברות המדיה עם נוכחות בולטת של 3 מסניפיה בעשירייה הראשונה מתוך 16 בסה"כ ברשימת ה-100 המלאה. הקמפיין הנוסף של ג'ילט, Babyface שנעשה באדלר חומסקי, בקטגוריית מוצרי גילוח, נכנס גם הוא למדד ה-100 היוקרתי במקום השמיני ובכך סיפק לפרוקטר ישראל 2 קמפיינים בעשירייה הראשונה.
מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, אופיר גוטמן: "לא בכל יום צוות ישראלי גם מדורג במקום הראשון בעולם ביצירתיות ובזכייה משוקללת בפסטיבלים הגדולים וגם קמפיין ישראלי נבחר לקמפיין השנה בעולם. זו זכייה לה שותפים כל עובדות ועובדי פרוקטר אנד גמבל בישראל, ושותפינו העסקיים במדיהקום ובשטרן אריאלי סער, השותפים המלאים בעשייה בדרך לכיבוש המקום הראשון. נמשיך בעשייה הטובה ונשאף כתמיד להישאר בפסגה. ברכות לשותפינו במדיהקום על זכייה מוצדקת בתואר סוכנות המדיה מס' 1 בעולם ועבודה מקצועית ובלתי מתפשרת".
ירון פאריזון, מנכ"ל מדיהקום קונקשנס בישראל: "מכל הפרסים שזכינו בהם, הישג זה יהיה רגע שאף אחד מאיתנו לא יוכל לשכוח. חשוב לציין שכל זה לא יכול היה לקרות ללא שיתוף הפעולה הפנטסטי בין אנשי פרוקטר & גמבל, צוות מדיהקום ישראל והפרטנרים הנפלאים שלנו, שלהם מגיעה הכרה זו. אני אסיר תודה לכל אחת ואחד מהם".
- 1.אני אגיד לכם מה.. (ל"ת)צ'רלי 11/03/2019 19:20הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.