מקום 1 בדירוג WARC: פרוקטר ומדיה קום קונקשנס ישראל

על פי השקלול של WARC, קמפיין הדיאודורנטים של ג'ילט I Don't Roll On Shabbos היה קמפיין המדיה המצליח ביותר ב-2018. קמפיין Babyface של אדלר דורג במקום ה-8
משה בנימין | (1)

השנה המוצלחת של פרוקטר אנד גמבל ישראל בתחרויות פרסום מסביב לעולם, לצד חברת המדיה המלווה אותה - מדיה קום קונקשנס מקבלת חותמת סופית ורשמית מצד WARC - גוף מחקרי הפרסום והתוכן המפרסם את דירוג ה-WARC's Media 100 - מדד בלתי תלוי של הקמפיינים הבינלאומיים המעוטרים ביותר, המשקלל זכיות בתחרויות הפרסום המובילות בעולם. 

על פי השקלול של WARC, קמפיין הדיאודורנטים של ג'ילט I Don't Roll On Shabbos היה קמפיין המדיה המצליח ביותר ב-2018. הקמפיין העלה את נתח השוק של דיאודורנט ג'ילט במגזר החרדי מ-3% ל-15% ואת המודעות למותג בסקטור זה מ-15% ל-55%. המהלך של ג'ילט זכה ב-3 אריות בפסטיבל קאן, 5 פרסים בגלובל פסטיבל אוף מדיה ברומא, 2 פרסים של ירחון ADWEEK היוקרתי ו-5 פרסים ב-M&M Global Awards - כולל קמפיין השנה בעולם.

מדיה קום העולמית דורגה במקום הראשון מבין חברות המדיה עם נוכחות בולטת של 3 מסניפיה בעשירייה הראשונה מתוך 16 בסה"כ ברשימת ה-100 המלאה. הקמפיין הנוסף של ג'ילט, Babyface שנעשה באדלר חומסקי, בקטגוריית מוצרי גילוח, נכנס גם הוא למדד ה-100 היוקרתי במקום השמיני ובכך סיפק לפרוקטר ישראל 2 קמפיינים בעשירייה הראשונה.

 

מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, אופיר גוטמן: "לא בכל יום צוות ישראלי גם מדורג במקום הראשון בעולם ביצירתיות ובזכייה משוקללת בפסטיבלים הגדולים וגם קמפיין ישראלי נבחר לקמפיין השנה בעולם.  זו זכייה לה שותפים כל עובדות ועובדי פרוקטר אנד גמבל בישראל, ושותפינו העסקיים במדיהקום ובשטרן אריאלי סער, השותפים המלאים בעשייה בדרך לכיבוש המקום הראשון. נמשיך בעשייה הטובה ונשאף כתמיד להישאר בפסגה. ברכות לשותפינו במדיהקום על זכייה מוצדקת בתואר סוכנות המדיה מס' 1 בעולם ועבודה מקצועית ובלתי מתפשרת".

ירון  פאריזון, מנכ"ל מדיהקום קונקשנס בישראל: "מכל הפרסים שזכינו בהם, הישג זה יהיה רגע שאף אחד מאיתנו לא יוכל לשכוח. חשוב לציין שכל זה לא יכול היה לקרות ללא שיתוף הפעולה הפנטסטי בין אנשי פרוקטר & גמבל, צוות מדיהקום ישראל והפרטנרים הנפלאים שלנו, שלהם מגיעה הכרה זו. אני אסיר תודה לכל אחת ואחד מהם".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני אגיד לכם מה.. (ל"ת)
    צ'רלי 11/03/2019 19:20
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.