מקום 1 בדירוג WARC: פרוקטר ומדיה קום קונקשנס ישראל
השנה המוצלחת של פרוקטר אנד גמבל ישראל בתחרויות פרסום מסביב לעולם, לצד חברת המדיה המלווה אותה - מדיה קום קונקשנס מקבלת חותמת סופית ורשמית מצד WARC - גוף מחקרי הפרסום והתוכן המפרסם את דירוג ה-WARC's Media 100 - מדד בלתי תלוי של הקמפיינים הבינלאומיים המעוטרים ביותר, המשקלל זכיות בתחרויות הפרסום המובילות בעולם.
על פי השקלול של WARC, קמפיין הדיאודורנטים של ג'ילט I Don't Roll On Shabbos היה קמפיין המדיה המצליח ביותר ב-2018. הקמפיין העלה את נתח השוק של דיאודורנט ג'ילט במגזר החרדי מ-3% ל-15% ואת המודעות למותג בסקטור זה מ-15% ל-55%. המהלך של ג'ילט זכה ב-3 אריות בפסטיבל קאן, 5 פרסים בגלובל פסטיבל אוף מדיה ברומא, 2 פרסים של ירחון ADWEEK היוקרתי ו-5 פרסים ב-M&M Global Awards - כולל קמפיין השנה בעולם.
מדיה קום העולמית דורגה במקום הראשון מבין חברות המדיה עם נוכחות בולטת של 3 מסניפיה בעשירייה הראשונה מתוך 16 בסה"כ ברשימת ה-100 המלאה. הקמפיין הנוסף של ג'ילט, Babyface שנעשה באדלר חומסקי, בקטגוריית מוצרי גילוח, נכנס גם הוא למדד ה-100 היוקרתי במקום השמיני ובכך סיפק לפרוקטר ישראל 2 קמפיינים בעשירייה הראשונה.
מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, אופיר גוטמן: "לא בכל יום צוות ישראלי גם מדורג במקום הראשון בעולם ביצירתיות ובזכייה משוקללת בפסטיבלים הגדולים וגם קמפיין ישראלי נבחר לקמפיין השנה בעולם. זו זכייה לה שותפים כל עובדות ועובדי פרוקטר אנד גמבל בישראל, ושותפינו העסקיים במדיהקום ובשטרן אריאלי סער, השותפים המלאים בעשייה בדרך לכיבוש המקום הראשון. נמשיך בעשייה הטובה ונשאף כתמיד להישאר בפסגה. ברכות לשותפינו במדיהקום על זכייה מוצדקת בתואר סוכנות המדיה מס' 1 בעולם ועבודה מקצועית ובלתי מתפשרת".
ירון פאריזון, מנכ"ל מדיהקום קונקשנס בישראל: "מכל הפרסים שזכינו בהם, הישג זה יהיה רגע שאף אחד מאיתנו לא יוכל לשכוח. חשוב לציין שכל זה לא יכול היה לקרות ללא שיתוף הפעולה הפנטסטי בין אנשי פרוקטר & גמבל, צוות מדיהקום ישראל והפרטנרים הנפלאים שלנו, שלהם מגיעה הכרה זו. אני אסיר תודה לכל אחת ואחד מהם".
- 1.אני אגיד לכם מה.. (ל"ת)צ'רלי 11/03/2019 19:20הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
