הפרסומאים של מרצ: יונתן סטירין, אדם בני ורני צלח הצטרפו
מרצ ממשיכה לגבש את הכוורת שלה לבחירות. לאייס נודע כי המפלגה גייסה מספר אנשי פרסום שיובילו את הקמפיין שלה לבחירות 2019. מדובר ביונתן סטירין, אדם בני ורני צלח.
סטירין לקח חלק בכל הקמפיינים הפוליטיים שהוביל ראובן אדלר בשנים שבהן עבד באדלר חומסקי. לסטירין עבר עשיר של 15 שנים באדלר חומסקי ומאז פרישתו עבד כעצמאי לצד זוגתו במסגרת חברת המיתוג שלהם תחת השם GY. בבחירות 2013 ליווה סטירין את ציפי לבני תחת מפלגת התנועה.
בני הוא מהקופירייטרים הוותיקים בענף הפרסום ואחד ממקימי copywise. לבני עבר עשיר בפרסום במשרדים כגון פוגל אוגליבי, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן וגיתם BBDO. ואילו צלח היה קופירייטר מעוטר ביהושע TBWA ומשם עבר לבאומן. גם הוא, כמו סטירין ובני, מוותיקי הקריאייטיב בישראל ונחשב לפרילנסר מבוקש מאז 2011, אז יצא לעצמאות.
את הקמפיין ינהל עופר שטרית, הבעלים של חברת ההפקות 'כפיים'. ראש מטה ההסברה הוא רן אהרון, לשעבר מנכ"ל משרד יחסי הציבור יוניק. מנהל דוברות הקמפיין הוא אלעד וולף, דובר מרצ בשנה האחרונה, ואילו מנהלת מטה ההסברה היא שרון אריאל, ששימשה עד לאחרונה כמנהלת השיווק של מכללת אפקה.
אתמול פורסם באייס דוד ורטהיים, עד לאחרונה עורך וואלה ברנז'ה, ישמש כראש מטה הדיגיטל של מרצ בקמפיין הבחירות לכנסת, ובמסגרת תפקידו, ינהל את האסטרטגיה התקשורתית של המפלגה ברשתות החברתיות.
בסקרים זוכה המפלגה ל-5-6 מנדטים, בדומה לתוצאות הבחירות האחרונות ב-2015, אז זכתה ב-5 מנדטים. בשיחה עם אייס, אומרת יו"ר המפלגה ח"כ תמר זנדברג כי האסטרטגיה של מרצ תמשיך לגרוס כי יש מפלגה אחת בשמאל הישראלי: "אין עוד שמאל חוץ מאיתנו. יש את הימין שחלקו אף גזען, יש את מפלגות המרכז שפוזלות לימין, וזהו. אנחנו השמאל האמיתי".
אבל יש לזכור, כי במערכות בחירות קודמות, לא מעט מפלגות מרכז "שתו" למרצ מנדטים, למרות הבידול שלה כשמאל מול אותן מפלגות. "נכון, ונצטרך להתמודד עם זה", אומרת זנדברג. "בקמפיין נגיד את האמת שלנו, ולא ננסה ליפות את העניינים מטעמי אסטרטגיה תקשורתית. אנחנו נהיה הפתעת הבחירות".
- 4.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 13/01/2019 17:25הגב לתגובה זו
- 3.שמאלנים מנותקים מדבררים שמלאנים מנותקים. הצלחה מובטחת (ל"ת)מיני סמול 13/01/2019 15:30הגב לתגובה זו
- 2.מאיר טפירו 11/01/2019 11:20הגב לתגובה זוחצי מהזמן חצי מהכסף
- 1.הנבחרת הכי טובה עד כה. בהצלחה (ל"ת)היחיד שיודע 10/01/2019 19:07הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.