הפרסומאים של מרצ: יונתן סטירין, אדם בני ורני צלח הצטרפו
מרצ ממשיכה לגבש את הכוורת שלה לבחירות. לאייס נודע כי המפלגה גייסה מספר אנשי פרסום שיובילו את הקמפיין שלה לבחירות 2019. מדובר ביונתן סטירין, אדם בני ורני צלח.
סטירין לקח חלק בכל הקמפיינים הפוליטיים שהוביל ראובן אדלר בשנים שבהן עבד באדלר חומסקי. לסטירין עבר עשיר של 15 שנים באדלר חומסקי ומאז פרישתו עבד כעצמאי לצד זוגתו במסגרת חברת המיתוג שלהם תחת השם GY. בבחירות 2013 ליווה סטירין את ציפי לבני תחת מפלגת התנועה.
בני הוא מהקופירייטרים הוותיקים בענף הפרסום ואחד ממקימי copywise. לבני עבר עשיר בפרסום במשרדים כגון פוגל אוגליבי, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן וגיתם BBDO. ואילו צלח היה קופירייטר מעוטר ביהושע TBWA ומשם עבר לבאומן. גם הוא, כמו סטירין ובני, מוותיקי הקריאייטיב בישראל ונחשב לפרילנסר מבוקש מאז 2011, אז יצא לעצמאות.
את הקמפיין ינהל עופר שטרית, הבעלים של חברת ההפקות 'כפיים'. ראש מטה ההסברה הוא רן אהרון, לשעבר מנכ"ל משרד יחסי הציבור יוניק. מנהל דוברות הקמפיין הוא אלעד וולף, דובר מרצ בשנה האחרונה, ואילו מנהלת מטה ההסברה היא שרון אריאל, ששימשה עד לאחרונה כמנהלת השיווק של מכללת אפקה.
אתמול פורסם באייס דוד ורטהיים, עד לאחרונה עורך וואלה ברנז'ה, ישמש כראש מטה הדיגיטל של מרצ בקמפיין הבחירות לכנסת, ובמסגרת תפקידו, ינהל את האסטרטגיה התקשורתית של המפלגה ברשתות החברתיות.
בסקרים זוכה המפלגה ל-5-6 מנדטים, בדומה לתוצאות הבחירות האחרונות ב-2015, אז זכתה ב-5 מנדטים. בשיחה עם אייס, אומרת יו"ר המפלגה ח"כ תמר זנדברג כי האסטרטגיה של מרצ תמשיך לגרוס כי יש מפלגה אחת בשמאל הישראלי: "אין עוד שמאל חוץ מאיתנו. יש את הימין שחלקו אף גזען, יש את מפלגות המרכז שפוזלות לימין, וזהו. אנחנו השמאל האמיתי".
אבל יש לזכור, כי במערכות בחירות קודמות, לא מעט מפלגות מרכז "שתו" למרצ מנדטים, למרות הבידול שלה כשמאל מול אותן מפלגות. "נכון, ונצטרך להתמודד עם זה", אומרת זנדברג. "בקמפיין נגיד את האמת שלנו, ולא ננסה ליפות את העניינים מטעמי אסטרטגיה תקשורתית. אנחנו נהיה הפתעת הבחירות".
- 4.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 13/01/2019 17:25הגב לתגובה זו
- 3.שמאלנים מנותקים מדבררים שמלאנים מנותקים. הצלחה מובטחת (ל"ת)מיני סמול 13/01/2019 15:30הגב לתגובה זו
- 2.מאיר טפירו 11/01/2019 11:20הגב לתגובה זוחצי מהזמן חצי מהכסף
- 1.הנבחרת הכי טובה עד כה. בהצלחה (ל"ת)היחיד שיודע 10/01/2019 19:07הגב לתגובה זו
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
