ג. יפית גילי כהן G CONVERSATION
צילום: יח"צ, רמי זרנגר
פרסום ראשון

כשהבחירות המקומיות בפתח: חברה חדשה לג. יפית וגילי כהן

STRATE-G שתפעל במסגרת G CONVERSATION, תעסוק באסטרטגיה, ניהול משברים, מיתוג וניהול קמפיינים פוליטיים. תקציבי יח"צ רגילים יטופלו ב'גיל עד'
אלכסנדר כץ | (5)

ג. יפית (יפית גרינברג) וגילי כהן מקימים חברה חדשה שתעסוק בתחומי אסטרטגיה, ניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים ומיתוג - כך נודע לאייס. החברה החדשה STRATE-G תפעל במסגרת קבוצת התקשורת בבעלותם G CONVERSATION  (לשעבר G GROUP).

 

כהן, מבעלי G CONVERSATION וחברת יחסי הציבור של הקבוצה 'גיל עד תדמית ותקשורת' ינהל את פעילות STRATE-G, ואילו ג. יפית תשמש כיו"ר החברה. בעוד גיל עד תדמית ותקשורת תמשיך לנהל מערכי יח"צ של חברות, הזרוע החדשה תתמחה בבניית מותגים והחדרת לשוק, ניתוח ובניית אסטרטגיה, בניית תדמית ומיתוג, ניהול משברים וניהול קמפיינים פוליטיים. השקת המשרד עכשיו אינה מקרית – חצי שנה לפני הבחירות המוניציפליות שיערכו בחודש אוקטובר.

 

בשנים האחרונות העמיקו כהן וג. יפית את פועלם בעולמות התקשורת והעסקים. ג. יפית רכשה את רשת סטימצקי ושותפה במיזמים עסקיים רבים נוספים בתחומי נדל"ן, צרכנות וחברה, ואילו כהן העמיק את התמחותו בניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים וקמפיינים תקשורתיים, לצד עסקים פרטיים בתחום הנדל"ן והוצאת ספרים ותסריטים.

STRATE-G תפעל מתוך קבוצת G CONVERSATION ותתבסס בשלב הראשון על עובדי הקבוצה. הערכה היא שבהמשך גם יגויסו אליה עובדים יעודים. נכון להיום מועסקים בקבוצה כ-40 עובדים, מתוכם 20 בחטיבת היח"צ גיל עד תדמית ותקשורת. הקבוצה גם מחזיקה ב-33% ממשרד הפרסום ענבר מרחב G, המעסיק כ-70 עובדים.  

 

פעילות הזרוע החדשה תהיה דומה להתנהלות של מושיק תאומים, בעליה של קבוצת התקשורת גיתם (המחזיקה במשרד הפרסום גיתם BBDO ובמשרד יחסי הציבור גיתם פורטר נובלי). בשנים האחרונות מירב עבודתו של תאומים מופנת לטיפול אישי באסטרטגיה של חברות גדולות במשק באמצעות החברה הבת גיתם IM.

ג. יפית וגילי כהן אישרו את הפרטים לאייס, ומסרו בתגובה משותפת: " STRATE-Gהיא תולדה של תהליך טבעי שעברנו בקבוצה. בשנים האחרונות לקוחות רבים שהגיעו אלינו במטרה שנטפל בתמהיל השיווקי שלהם, באמצעות הכוונה בסיסית שלנו מהר מאוד הבינו שהתמהיל השיווקי הוא נגזרת של אסטרטגיה ומיתוג לא מדויקים ויש תחילה לחדד את הבסיס כדי לדעת לשים את הכסף במקומות הנכונים לטובת העסק. אנו נרגשים מהבייבי החדש המבטא את היכולת שלנו ושל הצוות המיומן והחכם שלנו לקרוא את מפת התקשורת הדינאמית ולהצעיד אותה קדימה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לכו תחקרו קצת.... תגלו דברים מעניינים... (ל"ת)
    רמי 18/05/2018 00:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הרגתם את ג.יפית. הפכתם אותה ליפה (ל"ת)
    יעל 25/04/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אריאל 23/04/2018 10:09
    הגב לתגובה זו
    זה אומן. לקח כיעור במיטבו ועשה ממנו משהו נסבל. כל הכבוד!
  • 2.
    לקוח 22/04/2018 21:06
    הגב לתגובה זו
    אם יהיו מוצלחים כמו שירותי היחצ שלהם תהיה שם הרבה עבודה
  • 1.
    אלדד 22/04/2018 20:15
    הגב לתגובה זו
    אולי זה מכוון ? ככה לא כותבים סטרייט
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.