ג. יפית גילי כהן G CONVERSATION
צילום: יח"צ, רמי זרנגר
פרסום ראשון

כשהבחירות המקומיות בפתח: חברה חדשה לג. יפית וגילי כהן

STRATE-G שתפעל במסגרת G CONVERSATION, תעסוק באסטרטגיה, ניהול משברים, מיתוג וניהול קמפיינים פוליטיים. תקציבי יח"צ רגילים יטופלו ב'גיל עד'
אלכסנדר כץ | (5)

ג. יפית (יפית גרינברג) וגילי כהן מקימים חברה חדשה שתעסוק בתחומי אסטרטגיה, ניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים ומיתוג - כך נודע לאייס. החברה החדשה STRATE-G תפעל במסגרת קבוצת התקשורת בבעלותם G CONVERSATION  (לשעבר G GROUP).

 

כהן, מבעלי G CONVERSATION וחברת יחסי הציבור של הקבוצה 'גיל עד תדמית ותקשורת' ינהל את פעילות STRATE-G, ואילו ג. יפית תשמש כיו"ר החברה. בעוד גיל עד תדמית ותקשורת תמשיך לנהל מערכי יח"צ של חברות, הזרוע החדשה תתמחה בבניית מותגים והחדרת לשוק, ניתוח ובניית אסטרטגיה, בניית תדמית ומיתוג, ניהול משברים וניהול קמפיינים פוליטיים. השקת המשרד עכשיו אינה מקרית – חצי שנה לפני הבחירות המוניציפליות שיערכו בחודש אוקטובר.

 

בשנים האחרונות העמיקו כהן וג. יפית את פועלם בעולמות התקשורת והעסקים. ג. יפית רכשה את רשת סטימצקי ושותפה במיזמים עסקיים רבים נוספים בתחומי נדל"ן, צרכנות וחברה, ואילו כהן העמיק את התמחותו בניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים וקמפיינים תקשורתיים, לצד עסקים פרטיים בתחום הנדל"ן והוצאת ספרים ותסריטים.

STRATE-G תפעל מתוך קבוצת G CONVERSATION ותתבסס בשלב הראשון על עובדי הקבוצה. הערכה היא שבהמשך גם יגויסו אליה עובדים יעודים. נכון להיום מועסקים בקבוצה כ-40 עובדים, מתוכם 20 בחטיבת היח"צ גיל עד תדמית ותקשורת. הקבוצה גם מחזיקה ב-33% ממשרד הפרסום ענבר מרחב G, המעסיק כ-70 עובדים.  

 

פעילות הזרוע החדשה תהיה דומה להתנהלות של מושיק תאומים, בעליה של קבוצת התקשורת גיתם (המחזיקה במשרד הפרסום גיתם BBDO ובמשרד יחסי הציבור גיתם פורטר נובלי). בשנים האחרונות מירב עבודתו של תאומים מופנת לטיפול אישי באסטרטגיה של חברות גדולות במשק באמצעות החברה הבת גיתם IM.

ג. יפית וגילי כהן אישרו את הפרטים לאייס, ומסרו בתגובה משותפת: " STRATE-Gהיא תולדה של תהליך טבעי שעברנו בקבוצה. בשנים האחרונות לקוחות רבים שהגיעו אלינו במטרה שנטפל בתמהיל השיווקי שלהם, באמצעות הכוונה בסיסית שלנו מהר מאוד הבינו שהתמהיל השיווקי הוא נגזרת של אסטרטגיה ומיתוג לא מדויקים ויש תחילה לחדד את הבסיס כדי לדעת לשים את הכסף במקומות הנכונים לטובת העסק. אנו נרגשים מהבייבי החדש המבטא את היכולת שלנו ושל הצוות המיומן והחכם שלנו לקרוא את מפת התקשורת הדינאמית ולהצעיד אותה קדימה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לכו תחקרו קצת.... תגלו דברים מעניינים... (ל"ת)
    רמי 18/05/2018 00:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הרגתם את ג.יפית. הפכתם אותה ליפה (ל"ת)
    יעל 25/04/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אריאל 23/04/2018 10:09
    הגב לתגובה זו
    זה אומן. לקח כיעור במיטבו ועשה ממנו משהו נסבל. כל הכבוד!
  • 2.
    לקוח 22/04/2018 21:06
    הגב לתגובה זו
    אם יהיו מוצלחים כמו שירותי היחצ שלהם תהיה שם הרבה עבודה
  • 1.
    אלדד 22/04/2018 20:15
    הגב לתגובה זו
    אולי זה מכוון ? ככה לא כותבים סטרייט
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.