ג. יפית גילי כהן G CONVERSATION
צילום: יח"צ, רמי זרנגר
פרסום ראשון

כשהבחירות המקומיות בפתח: חברה חדשה לג. יפית וגילי כהן

STRATE-G שתפעל במסגרת G CONVERSATION, תעסוק באסטרטגיה, ניהול משברים, מיתוג וניהול קמפיינים פוליטיים. תקציבי יח"צ רגילים יטופלו ב'גיל עד'
אלכסנדר כץ | (5)

ג. יפית (יפית גרינברג) וגילי כהן מקימים חברה חדשה שתעסוק בתחומי אסטרטגיה, ניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים ומיתוג - כך נודע לאייס. החברה החדשה STRATE-G תפעל במסגרת קבוצת התקשורת בבעלותם G CONVERSATION  (לשעבר G GROUP).

 

כהן, מבעלי G CONVERSATION וחברת יחסי הציבור של הקבוצה 'גיל עד תדמית ותקשורת' ינהל את פעילות STRATE-G, ואילו ג. יפית תשמש כיו"ר החברה. בעוד גיל עד תדמית ותקשורת תמשיך לנהל מערכי יח"צ של חברות, הזרוע החדשה תתמחה בבניית מותגים והחדרת לשוק, ניתוח ובניית אסטרטגיה, בניית תדמית ומיתוג, ניהול משברים וניהול קמפיינים פוליטיים. השקת המשרד עכשיו אינה מקרית – חצי שנה לפני הבחירות המוניציפליות שיערכו בחודש אוקטובר.

 

בשנים האחרונות העמיקו כהן וג. יפית את פועלם בעולמות התקשורת והעסקים. ג. יפית רכשה את רשת סטימצקי ושותפה במיזמים עסקיים רבים נוספים בתחומי נדל"ן, צרכנות וחברה, ואילו כהן העמיק את התמחותו בניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים וקמפיינים תקשורתיים, לצד עסקים פרטיים בתחום הנדל"ן והוצאת ספרים ותסריטים.

STRATE-G תפעל מתוך קבוצת G CONVERSATION ותתבסס בשלב הראשון על עובדי הקבוצה. הערכה היא שבהמשך גם יגויסו אליה עובדים יעודים. נכון להיום מועסקים בקבוצה כ-40 עובדים, מתוכם 20 בחטיבת היח"צ גיל עד תדמית ותקשורת. הקבוצה גם מחזיקה ב-33% ממשרד הפרסום ענבר מרחב G, המעסיק כ-70 עובדים.  

 

פעילות הזרוע החדשה תהיה דומה להתנהלות של מושיק תאומים, בעליה של קבוצת התקשורת גיתם (המחזיקה במשרד הפרסום גיתם BBDO ובמשרד יחסי הציבור גיתם פורטר נובלי). בשנים האחרונות מירב עבודתו של תאומים מופנת לטיפול אישי באסטרטגיה של חברות גדולות במשק באמצעות החברה הבת גיתם IM.

ג. יפית וגילי כהן אישרו את הפרטים לאייס, ומסרו בתגובה משותפת: " STRATE-Gהיא תולדה של תהליך טבעי שעברנו בקבוצה. בשנים האחרונות לקוחות רבים שהגיעו אלינו במטרה שנטפל בתמהיל השיווקי שלהם, באמצעות הכוונה בסיסית שלנו מהר מאוד הבינו שהתמהיל השיווקי הוא נגזרת של אסטרטגיה ומיתוג לא מדויקים ויש תחילה לחדד את הבסיס כדי לדעת לשים את הכסף במקומות הנכונים לטובת העסק. אנו נרגשים מהבייבי החדש המבטא את היכולת שלנו ושל הצוות המיומן והחכם שלנו לקרוא את מפת התקשורת הדינאמית ולהצעיד אותה קדימה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לכו תחקרו קצת.... תגלו דברים מעניינים... (ל"ת)
    רמי 18/05/2018 00:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הרגתם את ג.יפית. הפכתם אותה ליפה (ל"ת)
    יעל 25/04/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אריאל 23/04/2018 10:09
    הגב לתגובה זו
    זה אומן. לקח כיעור במיטבו ועשה ממנו משהו נסבל. כל הכבוד!
  • 2.
    לקוח 22/04/2018 21:06
    הגב לתגובה זו
    אם יהיו מוצלחים כמו שירותי היחצ שלהם תהיה שם הרבה עבודה
  • 1.
    אלדד 22/04/2018 20:15
    הגב לתגובה זו
    אולי זה מכוון ? ככה לא כותבים סטרייט
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.