פוליצר לנ"י טיימס ולניו יורקר על חשיפת ההטרדות של ויינשטיין
חשיפת עבירות המין של המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, שהתפתחה לקמפיין #MeToo, עמדה במוקד תשומת הלב בהכרזה של אוניברסיטת קולומביה אמש (יום ב') על הזוכים בפרס הפוליצר, פרס התקשורת היוקרתי והנחשב ביותר בעולם.
בקטגוריית "שירות לציבור" קיבלו יחדיו הניו יורק טיימס וניו יורקר פרס על חשיפת עבירות המין של ויינשטיין, שעל פי החשד אנס והטריד מינית עשרות שחקניות במשך שנים רבות. הפרסום הראשון היה בניו יורק טיימס, וכמה ימים לאחר מכן – נחשפו פרטים נוספים בניו יורקר. חשיפות אלה טלטלו את הוליווד, אמריקה והעולם כולו, והניבה כאמור את תנועת MeToo ולשיח העולמי על הטרדות מיניות. קמפיין ה-Metoo גם קיבל בדצמבר האחרון את "איש השנה" של מגזין טיים האמריקאי.
"איש השנה" של מגזין TIME: נשות קמפיין MeToo# (צילום שער מגזין TIME)
הניו יורק טיימס זכה יחד עם הוושינגטון פוסט זכו בקטגוריית "הסיקור הלאומי" על סיקור פרשת "רוסיה גייט" במסגרתה עלה החשד ומתבסס בשנה האחרונה להתערבות רוסית של האקרים בבחירות לנשיאות ארה"ב לטובתו של דונלד טראמפ.
- טראמפ מתקרב להכרעה על יו״ר הפד הבא ודורש ריבית נמוכה בהרבה
- טראמפ חתם על הצו ומניות הקנאביס מגיבות בתנודתיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לוושינגטון פוסט ניתן הפוליצר על התחקיר שחשף כי המועמד הרפובליקני לסנאט באלבמה, רוי מור, הטריד מינית נערות. בעקבות הפרסום, הוא הפסיד את הבחירות ליריב דמוקרטי.
סוכנות הידיעות רויטרס זכתה בפרס הסיקור הבינ"ל על הסיקור של המלחמה שמנהל נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה בסוחרי הסמים בארצו. הסוכנות זכתה בפרס נוסף בקטגוריית הצילום, על סיקור רצח העם של בני הרוהינגה.
- 2.בא 17/04/2018 10:20הגב לתגובה זובכלא .
- 1.בא 17/04/2018 10:19הגב לתגובה זוקומוניסטים יהיה הגיוני וחשוב יותר ,נראלי שכולם שכחו .וכולם ישלמו ביוקר על זה .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
