אופיר שמידק מצטרף ל-ADIO: ינהל את הפרסום בספוטיפיי
חברת ADIO שמונתה למשווקת הרשמית של Spotify בישראל, ובמסגרת זו תמכור בשמה חבילות פרסום בפורמטים שונים, גייסה לשורותיה את איש המדיה אופיר שמידק.
שמידק, לשעבר משנה למנכ"ל בחברת רכש המדיה קאראט מדיה ירכז תחתיו, במסגרת תפקידו, את ניהול הפעילות המסחרית של ענקית שירותי המוזיקה. בשנים האחרונות שמידק פעל באופן עצמאי כיזם בתחום האסטרטגיה והמדיה. לדבריו, "הניסיון מלמד שפלטפורמות מדיה בכלל, ופלטפורמות דיגיטליות בפרט עושות ימים כלילות לפצח את האתגר המרכזי של המפרסמים - לזהות את קהל היעד ברמת הלקוח הפוטנציאלי ובאפיון מדויק ואישי וזה בדיוק מה ש-Spotify מאפשרת".
לכתבה: ספוטיפיי בישראל - אייס חושף את מחירי הפרסום באתר
עוד מוסיף שמידק, כי "הפרסום ב-Spotify בארץ ישים דגש על קידום מותגי ומהלכי פרסום איכותיים היודעים להגיע לקהלים חדשים דוגמת המילניאלס (millennials) ובשילוב טכנולוגיות מבוססות דמוגרפיה, התנהגות האזנה לפי מצבי רוח. מסע לקוח המשלב אודיו, וידאו, דיספליי ותוכן המאפשר למותגים לספר את הסיפור שלהם לקהל הנכון בהקשר הנכון".
דרור גנות מנכ"ל ADIO: "שירות המוזיקה Spotify פותח עידן חדש בפני המפרסמים. עבור המפרסמים והמותגים בארץ מדובר בחיבור לסביבת תוכן איכותית וחוויית פרסום חוצת פלטפורמות. אופיר מצטרף אלינו לצוות המסחרי של ADIO הכולל את שרון צאן ולימור יעיש. בימים אלו אנו מקיימים Roadshow להצגת יכולות הפלטפורמה וסגירת קמפיינים עם המותגים המובילים בישראל".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
