אופיר שמידק
צילום: יח"צ

אופיר שמידק מצטרף ל-ADIO: ינהל את הפרסום בספוטיפיי

ADIO, שתנהל את הפעילות המסחרית של ספוטיפיי בישראל מול המפרסמים מצרפת אליה את איש המדיה, לשעבר משנה למנכ"ל בחברת רכש המדיה קאראט
משה בנימין |

חברת ADIO שמונתה למשווקת הרשמית של Spotify בישראל, ובמסגרת זו תמכור בשמה חבילות פרסום בפורמטים שונים, גייסה לשורותיה את איש המדיה אופיר שמידק.

 

שמידק, לשעבר משנה למנכ"ל בחברת רכש המדיה קאראט מדיה ירכז תחתיו, במסגרת תפקידו, את ניהול הפעילות המסחרית של ענקית שירותי המוזיקה. בשנים האחרונות שמידק פעל באופן עצמאי כיזם בתחום האסטרטגיה והמדיה. לדבריו, "הניסיון מלמד שפלטפורמות מדיה בכלל, ופלטפורמות דיגיטליות בפרט עושות ימים כלילות לפצח את האתגר המרכזי של המפרסמים - לזהות את קהל היעד ברמת הלקוח הפוטנציאלי ובאפיון מדויק ואישי וזה בדיוק מה ש-Spotify מאפשרת".

לכתבה: ספוטיפיי בישראל - אייס חושף את מחירי הפרסום באתר

עוד מוסיף שמידק, כי "הפרסום ב-Spotify בארץ ישים דגש על קידום מותגי ומהלכי פרסום איכותיים היודעים להגיע לקהלים חדשים דוגמת המילניאלס (millennials) ובשילוב טכנולוגיות מבוססות דמוגרפיה, התנהגות האזנה לפי מצבי רוח. מסע לקוח המשלב אודיו, וידאו, דיספליי ותוכן המאפשר למותגים לספר את הסיפור שלהם לקהל הנכון בהקשר הנכון".

דרור גנות מנכ"ל ADIO: "שירות המוזיקה Spotify פותח עידן חדש בפני המפרסמים. עבור המפרסמים והמותגים בארץ מדובר בחיבור לסביבת תוכן איכותית וחוויית פרסום חוצת פלטפורמות. אופיר מצטרף אלינו לצוות המסחרי של ADIO הכולל את שרון צאן ולימור יעיש. בימים אלו אנו מקיימים Roadshow להצגת יכולות הפלטפורמה וסגירת קמפיינים עם המותגים המובילים בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.