התביעות ההדדיות בין רביד לנסטלבאום התקבלו חלקית
בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב קיבל היום (יום ד') באופן חלקי 2 תביעות לשון הרע שהגישו יגאל רביד ומשה נסטלבאום זה נגד זה. ליגאל רביד פסק הרכב בית הדין בראשותה של השופטת אסנת רובוביץ-ברכש, 125 אלף שקלים פיצויים (מרביתם פיצויי על הטרדות מיניות והתנכלות), ואילו לנסטלבאום פסק 70 אלף שקלים. בחישוב כללי עולה כי נסטלבאום ייאלץ לשלם יותר מ-50 אלף שקלים לרביד.
מערכת היחסים בין משה נסטלבאום ליגאל רביד ירדה בשנים האחרונות רק מורדות, והגיע עד לנציבות שירות המדינה ולכותלי בית המשפט. בעבר היו נסטלבאום ורביד מיודדים, אולם עם השנים טען רביד כי נסטלבאום הטריד אותו באופן מילולי בכך שהעיר הערות על נטייתו המינית. במוקד הסכסוך הייתה שיחה בין השניים באירוע חברתי בו אמר לרביד בחיוך "שמור על התחת שלך, כמה מהחברים שלי דלוקים עליו", שהגיב על כך ב"אל תדאג, באתי עם תחתונים מפח". משפט זה הפך עם הזמן לסימן ההיכר של "המלחמה" בין רביד לנסטלבאום.
בסוף 2013 הרשיע בית הדין למשמעת של עובדי המדינה בנציבות שירות המדינה את נסטלבאום בעבירות של התבטאויות שאינן הולמות עובד ציבורי הנוגעות למיניותם של 2 עובדים הכפופים לו - בהם רביד. בתובענה הואשם כי במספר הזדמנויות לאורך שנות עבודתו, ובין היתר לאחר שמונה לשמש בתפקיד מנהל חטיבת החדשות, התבטא באופן בלתי ראוי ובלתי הולם כלפי השניים. במסגרת עסקת טיעון שערכה הנציבות עמו, הושעה נסטלבאום ל-3 חודשים מתפקידי ניהול ברשות, בסיומם הוא יכול היה לחזור לתפקיד ניהולי. רביד עצמו חזר לאחר כמה חודשים להגיש חדשות ותכניות בקול ישראל ובערוץ 1, לאחר שטען כי נסטלבאום בתפקידו, התנכל לו ופגע בהעסקתו ברשות השידור. במקביל הגיש רביד תביעת לשון הרע נגד נסטלבאום בסך 100 אלף שקלים, בטענה לעוולת לשון הרע.
במאי 2015 הגיש נסטלבאום תביעת לשון הרע נגד רביד בסך של מיליון שקלים, על פרסומים של רביד בדף הפייסבוק שלו ובעקבות ראיון שלו במוסף '7 לילות' של ידיעות אחרונות. נסטלבאום גולל מסכת ארוכה של אמירות שקריות לדבריו שנועדו לפגוע לכאורה בשמו הטוב ולסכל את כניסתו לתפקיד מנהל ערוץ 1, לאחר שכבר נבחר לתפקיד על ידי ועדת האיתור של רשות השידור. בסופו של דבר לא יצא המינוי הזה אל הפועל. השנאה היוקדת בין הצדדים כל כך גדולה, שנסטלבאום אף פעל לביטול הענקת פרס אומ"ץ לרביד, מהלך שלא צלח בסופו של דבר.
בהליך המשפטי יוצג רביד על ידי עוה"ד דור חזקיה ועמוס חכמון ממשרד חזקיה-חכמון. נסטלבאום יוצג על ידי עו"ד אמיר טיטונוביץ. בפסיקה מהיום נכתב כי "שקלנו את גובה הפיצוי הראוי בנסיבותיו הייחודיות של תיק זה... כשיקולים לחומרה, שקלנו את כוונת רביד לפגוע בנסטלבאום. מצאנו כי אין מדובר בדברים שנאמרו בשוגג או בתום חלב, אלא בכוונה כדי לפגוע בנסטלבאום כדי להציגו באור שלילי, וכי הדברים נאמרו מספר רב של פעמים וכן כי מדובר על אמירות בוטות. עוד שקלנו את ההתנהלות רביד לאחר האירועים האמורים אשר לא ביקש להתנצל... שקלנו את העבודה שהדברים נאמרו במסגרת ובעיקר בשיאו של סכסוך מתמשך בין השניים תוך שנסטלבאום מתנכל לרביד במישורים רבים... כן שקנו כי מדובר על פרסומים שנחשפו להם בעיקר אנשים שעובדים או קשורים לרשות השידור שהיו מודעים לסכסוך בין בעלי הדין וכן כי מדובר באמירות שנאמרו במסגרת עמוד הפסייבוק של רביד שלא חשופים אליו אנשים כה רבים כמו בעיתון יומי. כמו כן לקחנו בחשבון שהחלק מהפרסומים היו במסגרת תגובות עם שלל תגובות אחרות שמטבע הדברים התייחסות אליהם היא מינורית יותר".
בנוגע לנסטלבאום, קובע בית המשפט כי "בנוגע לפרסום שקבענו כי יש בו משום לשון הרע כנגד רביד, הרי שמדובר במכתב שהופץ ל-2 אנשים בלבד ומנגד יש בו הכפשות רבות וניסיון מכוון לפגוע ברביד על ידי נסטלבאום".
- 3.נסטלבאום הוא זימבר אותך כהוגן (ל"ת)מרב 08/05/2017 18:17הגב לתגובה זו
- 2.שרון 04/05/2017 18:40הגב לתגובה זוהתותבות הם כמו תופי טם טם.
- 1.איזה אף מכוער יש לנסטלבאום (ל"ת)פינוקיו השמן 26/04/2017 18:23הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.