אחרי UFO: אדי גולדנברג מונה לסמנכ"ל דיגיטל בענבר מרחב G
חודש וחצי לאחר שסוכנות הקריאייטיב דיגיטל שבה היה שותף - GO UFO - נסגרה, אדי גולדנברג שב לשורות ענף הפרסום בתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של ענבר מרחב G - כך נודע לאייס.
גולדנברג (40) החל את דרכו בענף הפרסום בשנת 2004 כשהצטרף לגיתם BBDO כתקציבאי לאחר סיום לימודיו במחלקת הפלנינג של 'הבצפר', לצד תואר ראשון בפסיכולוגיה. לאחר כשנתיים בגיתם, בהן עסק גם בקריאייטיב, עבר לזרמון גולדמן (לשעבר, כיום זרמון DDB) בו שימש כקריאייטיב-פלנר. לאחר כשנה במשרד עבר לסאצ'י אינטראקטיב, בזמנו שלוחת האינטראקטיב של באומן, שם שימש כקופירייטר דיגיטל והתקדם למשרת מנהל קריאייטיב. עם הטמעת סאצ'י בבאומן בר ריבנאי נכנס לתפקיד מנהל קריאייטיב דיגיטל במשרד ושימש בתפקיד זה למשך 3 שנים עד לסיום דרכו במשרד ב-2012.
בשנים האחרונות ענבר מרחב G בבעלותם של חן ענבר, ירון מרחב וקבוצת התקשורת G גרופ מעבים את השדרה הניהולית מתחת לבעלים. את תפקידי המנכ"לים המשותפים של המשרד מאיישים בן סבר שתחומי האחריות שלו נוגעים יותר לעולמות הקריאייטיב ואור גלייכר שהצטרף לפני כשנה וחצי מאדלר חומסקי ואמון על הניהול השוטף והפיתוח העסקי.
גולדנברג צפוי לשמש כסמנכ"ל קריאייטיב-דיגיטל ולמעשה יאייש תפקיד שלא היה קיים לפני כן במשרד ונתפר לפי מידותיו. לצידו במחלקת הדיגיטל של המשרד הוא ימצא את תום קורן שהצטרף למשרד מחברת המדיה יוניברסל ומשמש בתפקיד סמנכ"ל דיגיטל מדיה.
- 8.לאה גולדברג 09/03/2017 23:00הגב לתגובה זואבל ממש
- 7.נ. בית הנשיא 09/03/2017 15:18הגב לתגובה זוזה סניה ולברג. אחריו זה אדי גולדנברג.
- 6.אחד שמכיר את אדי 09/03/2017 11:26הגב לתגובה זוהוא שם דבר ראשון בצל וחצי שן שום במחבת כבדה, מחכה שיזהיבו, מוסיף עגבניות מקולפות, (לא מקופסאת שימורים!) וממיס את העגבניות לרוטב סמיך, מוסיף מלח, פלפל וקצת פפריקה חריפה, וסויה. כן, סויה. הוא מכין גומחות קטנות לביצים ושובר כל ביצה בזהירות לתוך גומחה ומשאיר על אש קטנה עד שהחלבון מתקשה אבל החלמון נשאר נוזלי. הנקניק מוסיף מעל זה בסוף גם פטרוזיליה קצוצה לרעננות. אפס.
- 5.השכן 09/03/2017 08:05הגב לתגובה זומר ענבר, מר מרחב ומר ג'י זכיתם בתותח אמיתי ומוכשר כשד . ויינטר איז קאמינג!
- 4.אדי איש מוכשר 09/03/2017 07:46הגב לתגובה זוסמנכל דיגיטל במשרד שאין לו שמץ של מושג בבסיס של הבסיס ?? כשלון ידוע מראש. היה להם משרד דיגיטל משלהם שהצליחו לחסל, אז להכניס בן אדם אחד לתפקיד.... הכשלון צפוי והוא לא על אדי המסכן
- 3.בהצלחה, זכו באחד הטאלנטים הגדולים בארץ (ל"ת)ג׳יזס 08/03/2017 21:47הגב לתגובה זו
- 2.עידן גידרון 08/03/2017 16:52הגב לתגובה זוהרוויחו. איש חכם, מנוסה, מצחיק ומבין עניין. בהצלחה.
- 1.עוף מוזר שהחל לעוף אחורה (ל"ת)דר דוליטל 08/03/2017 15:17הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
