אחרי UFO: אדי גולדנברג מונה לסמנכ"ל דיגיטל בענבר מרחב G
חודש וחצי לאחר שסוכנות הקריאייטיב דיגיטל שבה היה שותף - GO UFO - נסגרה, אדי גולדנברג שב לשורות ענף הפרסום בתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של ענבר מרחב G - כך נודע לאייס.
גולדנברג (40) החל את דרכו בענף הפרסום בשנת 2004 כשהצטרף לגיתם BBDO כתקציבאי לאחר סיום לימודיו במחלקת הפלנינג של 'הבצפר', לצד תואר ראשון בפסיכולוגיה. לאחר כשנתיים בגיתם, בהן עסק גם בקריאייטיב, עבר לזרמון גולדמן (לשעבר, כיום זרמון DDB) בו שימש כקריאייטיב-פלנר. לאחר כשנה במשרד עבר לסאצ'י אינטראקטיב, בזמנו שלוחת האינטראקטיב של באומן, שם שימש כקופירייטר דיגיטל והתקדם למשרת מנהל קריאייטיב. עם הטמעת סאצ'י בבאומן בר ריבנאי נכנס לתפקיד מנהל קריאייטיב דיגיטל במשרד ושימש בתפקיד זה למשך 3 שנים עד לסיום דרכו במשרד ב-2012.
בשנים האחרונות ענבר מרחב G בבעלותם של חן ענבר, ירון מרחב וקבוצת התקשורת G גרופ מעבים את השדרה הניהולית מתחת לבעלים. את תפקידי המנכ"לים המשותפים של המשרד מאיישים בן סבר שתחומי האחריות שלו נוגעים יותר לעולמות הקריאייטיב ואור גלייכר שהצטרף לפני כשנה וחצי מאדלר חומסקי ואמון על הניהול השוטף והפיתוח העסקי.
גולדנברג צפוי לשמש כסמנכ"ל קריאייטיב-דיגיטל ולמעשה יאייש תפקיד שלא היה קיים לפני כן במשרד ונתפר לפי מידותיו. לצידו במחלקת הדיגיטל של המשרד הוא ימצא את תום קורן שהצטרף למשרד מחברת המדיה יוניברסל ומשמש בתפקיד סמנכ"ל דיגיטל מדיה.
- 8.לאה גולדברג 09/03/2017 23:00הגב לתגובה זואבל ממש
- 7.נ. בית הנשיא 09/03/2017 15:18הגב לתגובה זוזה סניה ולברג. אחריו זה אדי גולדנברג.
- 6.אחד שמכיר את אדי 09/03/2017 11:26הגב לתגובה זוהוא שם דבר ראשון בצל וחצי שן שום במחבת כבדה, מחכה שיזהיבו, מוסיף עגבניות מקולפות, (לא מקופסאת שימורים!) וממיס את העגבניות לרוטב סמיך, מוסיף מלח, פלפל וקצת פפריקה חריפה, וסויה. כן, סויה. הוא מכין גומחות קטנות לביצים ושובר כל ביצה בזהירות לתוך גומחה ומשאיר על אש קטנה עד שהחלבון מתקשה אבל החלמון נשאר נוזלי. הנקניק מוסיף מעל זה בסוף גם פטרוזיליה קצוצה לרעננות. אפס.
- 5.השכן 09/03/2017 08:05הגב לתגובה זומר ענבר, מר מרחב ומר ג'י זכיתם בתותח אמיתי ומוכשר כשד . ויינטר איז קאמינג!
- 4.אדי איש מוכשר 09/03/2017 07:46הגב לתגובה זוסמנכל דיגיטל במשרד שאין לו שמץ של מושג בבסיס של הבסיס ?? כשלון ידוע מראש. היה להם משרד דיגיטל משלהם שהצליחו לחסל, אז להכניס בן אדם אחד לתפקיד.... הכשלון צפוי והוא לא על אדי המסכן
- 3.בהצלחה, זכו באחד הטאלנטים הגדולים בארץ (ל"ת)ג׳יזס 08/03/2017 21:47הגב לתגובה זו
- 2.עידן גידרון 08/03/2017 16:52הגב לתגובה זוהרוויחו. איש חכם, מנוסה, מצחיק ומבין עניין. בהצלחה.
- 1.עוף מוזר שהחל לעוף אחורה (ל"ת)דר דוליטל 08/03/2017 15:17הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
