מינויים ולקוחות חדשים ב'רוני ארנון': שחף סגל מונתה לסמנכ"ל
משר יחסי הציבור רוני ארנון תקשורת המציין בקרוב 20 שנה להיווסדו מצרף לשורותיו לקוחות חדשים ומכריז על שורת מינוים, שבמסגרתם: שחף סגל התמנתה לסמנכ"ל החברה,
שילי קסטרו-בג'יו התמנתה לארט דירקטור ושחר סברוב התמנתה לראש מחלקת הדיגיטל.
אל המשרד נוספו תקציבי היח"צ של רשת האופנה 'תמנון', מותג הדנים השבדי Dr. Denim ומותג הסניקרס מדנמרק Arkk Copenhagen כחלק מקבוצת מותגי הפרימיום AKA. כמו כן הצטרפו מעצבת האופנה ברכה בר-און, מותג אופנת הנשים ISABELLA בעיצוב נילי מרסיאנו ומותג הלייפסטייל Two Tone של המעצבים זוהר כלב ושמעון אזקיאל. למחלקת העיצוב מצטרפים בית האופנה לעיצוב הבית פלורליס ו"החברה לחיזוק מבנים" המתמחה ומבצעת פרויקטים של תמ"א 38 ברחבי הארץ.
רוני ארנון: "אני גאה להציג את הדור הבא של "רוני ארנון תקשורת" שלוש נשים מנהיגות, מקצועיות וקריאייטיביות, שתיים מהן ותיקות שגדלו בתוך החברה ואחת תוספת מבורכת של השנה האחרונה. אנו נמצאים בליבה של תקופה מסעירה ומאתגרת לתחום היח"צ בכלל ולמשרד על שלל הלקוחות החדשים בפרט. המנהלות מייצגות נאמנה את רוח המשרד ואת המוטו, שלא השתנה כבר 25 שנה: "אתם תעשו את הטוב ביותר, אנחנו נספר על זה לכולם".
- 5.שחף סגל בעעעעעעעע (ל"ת)טובה 18/08/2017 10:26הגב לתגובה זו
- 4.אורלי 23/02/2017 19:42הגב לתגובה זומדהימה מקצועית מנהיגה!! כל הכבוד
- 3.שחף סגל אישה נוראית (ל"ת)סילביה 20/02/2017 13:24הגב לתגובה זו
- 2.דנה 16/02/2017 12:31הגב לתגובה זושילי- יצירתית, מלאת יוזמות - מקסימה!
- 1.נשים מנהיגות- זה סמנכלית (ל"ת)אבל עדיין כתוב סמנכל 16/02/2017 12:20הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.