לוקיישן תהיה זכיין מדיה בלעדי בהולמס פלייס וסטודיו C
חברת שילוט החוצות לוקיישן המתמחה ב-Indoor media חתמה על הסכם זיכיון בלעדי עם שתיים מרשתות הכושר המובילות בישראל: הולמס פלייס וסטודיו C. שווי ההסכמים מוערך בלמעלה מ-1.5 מיליון שקלים ל-3 השנים הקרובות.
2 הרשתות מצטרפות לזיכיונות לוקיישן ומחזקות עוד יותר את החברה שכבר שולטת בתחום חדרי הכושר. לוקיישן מחזיקה בזיכיונות לפרסום ברשתות גו אקטיב, גרייט שייפ, ספייס, פרופיט, זאוס ועוד. היקף חדרי הכושר שבהם פועלת לוקיישן עומד כעת על כ-260 נקודות בישראל המהווים כ 75% מסך המתאמנים, כך לדברי החברה.
איתי פז, מנכ"ל לוקיישן: "מזה למעלה מעשור שאנו מתמחים בפרסום בחדרי כושר וסטודיו נשים בפריסה ארצית. אנו שמחים על השותפות החדשה עם שתי הרשתות הגדולות בארץ: הולמס פלייס וסטודיו סי ופועלים להרחיב את הפתרונות המדויקים והנכונים ללקוחותינו. תחום הכושר צמח בשנים האחרונות בישראל בצורה דרמטית, והוא מרכז תחתיו קהל ברמה גבוהה מאוד, המודע לאורח חיים בריא ומוביל דעה שהמפרסמים שואפים לדבר אליו".
גיא בלנקשטיין, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס: "קבוצת הולמס פלייס שמחה ומברכת על כניסתה של לוקיישן מדיה למועדונים, ובטוחה שמהלך זה יציג מגוון איכותי ורלוונטי לקהל חברי המועדון. הקבוצה תמשיך להוביל את תחום הכושר בישראל ולהוות הגוף המוביל בתחום הבריאות, הכושר והלייף סטייל".
רו"ח סמדר אשכנזי רייויט, מנכ"ל רשת סטודיו סי: "רשת סטודיו סי היא הרשת הנשית המובילה בישראל לחיטוב, לעיצוב, לכושר ולהרזיה כבר 27 שנה, והיא נמצאת בצמיחה מתמדת. אני מברכת על שיתוף פעולה מעין זה. לסטודיו סי 25,000 לקוחות, הפוקדות את 35 סניפי הרשת, כך שהן תוכלנה ליהנות משיתוף פעולה פורה זה", הוסיפה סמדר.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
