הולמס פלייס
צילום: יח"צ

לוקיישן תהיה זכיין מדיה בלעדי בהולמס פלייס וסטודיו C

2 הרשתות מצטרפות לזיכיונות לוקיישן ומחזקות עוד יותר את החברה שכבר שולטת בתחום חדרי הכושר
משה בנימין |
נושאים בכתבה איתי פז לוקיישן

חברת שילוט החוצות לוקיישן המתמחה ב-Indoor media חתמה על הסכם זיכיון בלעדי עם שתיים מרשתות הכושר המובילות בישראל: הולמס פלייס וסטודיו C. שווי ההסכמים מוערך בלמעלה מ-1.5 מיליון שקלים ל-3 השנים הקרובות. 

 

2 הרשתות מצטרפות לזיכיונות לוקיישן ומחזקות עוד יותר את החברה שכבר שולטת בתחום חדרי הכושר. לוקיישן מחזיקה בזיכיונות לפרסום ברשתות גו אקטיב, גרייט שייפ, ספייס, פרופיט, זאוס ועוד. היקף חדרי הכושר שבהם פועלת לוקיישן עומד כעת על כ-260 נקודות בישראל המהווים כ 75% מסך המתאמנים, כך לדברי החברה. 

איתי פז, מנכ"ל לוקיישן: "מזה למעלה מעשור שאנו מתמחים בפרסום בחדרי כושר וסטודיו נשים בפריסה ארצית. אנו שמחים על השותפות החדשה עם שתי הרשתות הגדולות בארץ: הולמס פלייס וסטודיו סי ופועלים להרחיב את הפתרונות המדויקים והנכונים ללקוחותינו. תחום הכושר צמח בשנים האחרונות בישראל בצורה דרמטית, והוא מרכז תחתיו קהל ברמה גבוהה מאוד, המודע לאורח חיים בריא ומוביל דעה שהמפרסמים שואפים לדבר אליו".

 

גיא בלנקשטיין, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס: "קבוצת הולמס פלייס שמחה ומברכת על כניסתה של לוקיישן מדיה למועדונים, ובטוחה שמהלך זה יציג מגוון איכותי ורלוונטי לקהל חברי המועדון. הקבוצה תמשיך להוביל את תחום הכושר בישראל ולהוות הגוף המוביל בתחום הבריאות, הכושר והלייף סטייל".

 

רו"ח סמדר אשכנזי רייויט, מנכ"ל רשת סטודיו סי: "רשת סטודיו סי היא הרשת הנשית המובילה בישראל לחיטוב, לעיצוב, לכושר ולהרזיה כבר 27 שנה, והיא נמצאת בצמיחה מתמדת. אני מברכת על שיתוף פעולה מעין זה. לסטודיו סי 25,000 לקוחות, הפוקדות את 35 סניפי הרשת, כך שהן תוכלנה ליהנות משיתוף פעולה פורה זה", הוסיפה סמדר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.