ירון ברובינסקי לעוף על המיליון
צילום: גיא קרן

dsay מעלה פרסומת ל-ATRADE - עם ירון ברובינסקי

ATRADE מזדרזת לחגוג את אישור הרגולטור שניתן לה לפעילות בתחום המסחר העצמאי. יריית הפתיחה אמורה להעניק לה את יתרון הראשוניות על פני מתחרותיה בשוק 
משה בנימין | (3)

חברת הפרסום הדיגיטלי dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן ובניהולו של השותף אייל הובר לוי רושמת לעצמה הישג קטן עם פרסומת הטלוויזיה הראשונה אי פעם שעליה המשרד יחתום את שמו. הלקוח שמעניק לה את ההזדמנות היא חברת המסחר ATRADE שתעלה הערב לאוויר בפרסומת שתחגוג את אישור הרגולטור לפועלה של חברת המסחר. 

יריית הפתיחה של ATRADE אמורה להעניק לה את יתרון הראשוניות על פני מתחרותיה בשוק. החברה היא אחת מבין 6 חברות שקיבלו אישור רשמי של הרשות לניירות ערך לפעול בתחום המסחר העצמאי. אישור שאמור להקנות להן רוח גבית בגיוס לקוחות חדשים על חשבון השחקנים הוותיקים כגון בתי ההשקעות, בתחום שעד לפני שנה סבל מבעיות אמון ובטחון בקרב חברות המסחר העצמאי. בנוסף ל-ATRADE זכו החברות פלוס 500, ריל פורקס, פירסט אינדקס, FXCM וקולמקס לאישור הרשות. 

עוד נודע לאייס כי ATRADE לא הסתפקה בהודעה לקונית לציבור אלא גייסה את הפרזנטור ירון ברובינסקי להוביל את הקמפיין שבו תכריז על אישור הרגולטור. מאחורי הקמפיין חברו ל-dsay צוותים מדרורי ארועטי ברמן, בראשותו של סמנכ"ל הקריאייטיב טל קמיאבי. על ההפקה היתה אחראית מאיה גלאון

שוק ההון ידוע ברפורמות ושינויים רגולטוריים שגרמו לזינוק בהוצאה לפרסום. המפורסמת ביותר הייתה רפורמת בכר משנת 2005 שנועדה להפחית את הריכוזיות של הבנקים במערכת שוק ההון ולמעשה פתחה לבתי ההשקעות זירה חדשה של פעילות בתחום קופות הגמל וקרנות הנאמנות כשעודדה את התחרות בתחומי השקעות אלה. רפורמת בכר הזרימה מאות מיליוני שקלים לתעשיית הפרסום הישראלית שנהנתה מהתחרות בין בתי ההשקעות והבנקים אשר הגיעה לשיאה בשנים אלו. ההבדלים אמנם עצומים, אך הסדרת תחום המסחר העצמאי על ידי המדינה, כפי שניתן לראות במקרה הפרסומת של ATRADE תקפיץ לוודאי את ההוצאה לפרסום הרשומה תחת שוק ההון ברבעון הקרוב. 

סמנכ"ל השיווק של ATRADE איה לאופר מסרה לאייס: "כחברה המובילה במסחר העצמאי בשנים האחרונות אנו שמחים על כניסת הרגולציה והפיקוח של הרשות לניירות ערך על זירות הסוחר וגאים להיות הראשונים שעולים בקמפיין רחב היקף (TV, שילוט, רדיו אינטרנט). אנו מודים למשרד הפרסום על העבודה הקשה והקריאיטיב המדהים, אייל הובר לוי, טל קמיאבי, מאיה גלאון המפיקה וכל עובדי משרד הפרסום, חברת ההפקה קוקורוזה ולכל העוסקים מטעמם במלאכה והפרזנטור ירון ברובינסקי".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    טל קאמיאמי?? 10/11/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    תבדקו טוב מהיכן הגיעה ''ההשראה'' לפרסומת...
  • כן כן 10/11/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    ירון מנחה תוכנית שמי שנופל מאבד את הכסף. מעניין מאיפה ההשראה....
  • 1.
    מורן 09/11/2016 22:41
    הגב לתגובה זו
    השינויים של המשרד מביאים אותם למקומות טובים! שאפו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.