אביתר סדון
צילום: יח"צ

תקציב הסושיאל של קבוצת 'אלבר' יטופל ב'בלאנקו'

בלאנקו יטפל בכל המותגים תחת קבוצת אלבר: אלבר (המותג), הארלי דוידסון ישראל, אלבר השכרת רכב בחו"ל, ממסי שירותי דרך ורשת מרכזי שירות אקספרס.  התקציב הכולל מוערך בכ- 700 אלף שקל בשנה
משה בנימין | (10)
נושאים בכתבה אביתר סדון אלבר

משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון מציין שבוע חלומי מבחינתו, עם זכייה ב-2 תקציבים בולטים בגזרת הדיגיטל. לאחר שקיבל לידיו באופן רשמי את תקציב הדיגיטל של 'מגה' המשרד מצרף לשורותיו את תקציב הסושיאל של קבוצת אלבר.

בלאנקו יטפל בכל המותגים תחת קבוצת אלבר: אלבר (המותג), הארלי דוידסון ישראל, אלבר השכרת רכב בחו"ל, ממסי שירותי דרך ורשת מרכזי שירות אקספרס.  התקציב הכולל מוערך בכ- 700 אלף שקל בשנה.

 

בלאנקו בבעלותו של סדון, הוא אחד ממשרדי הפרסום הצעירים שלאחרונה מפגין שיעורי צמיחה מרשימים. לזכותו ייאמר עוד, שנקודת הפתיחה שלו מורכבת יותר מזו של האחרים שכן הוא החל את דרכו באשקלון ולא בלבה הפועם של תעשיית הפרסום בתל אביב, אליה עבר לאחרונה, לפני כ-3 שבועות. המשרד מטפל בימים אלו בלקוחות כגון דונה נדל"ן, רשפים, יינות ביתן, קבוצת גבאי , הכשרה ביטוח,  עיריית אשקלון, מגה , מועדון יו,  אזורים, קבוצת אפגד, אנגל משאבים ועוד.

מנגד, העיר הדרומית שימשה עבורו כמקפצה העיקרית לבניית פורפטפוליו הלקוחות, מעצם העובדה שאחד מלקוחותיו הראשונים היה המותג יינות ביתן - הרשת שהחלה את דרכה באשקלון וצמחה עד לפריסה ארצית נרחבת ורכישת רשת מגה על ידי נחום ביתן - מה שהוביל גם את רשת מגה לידיו של סדון. מקרה דומה נרשם גם בקבוצת אלבר המוחזקת על ידי איש העסקים האשקלוני אלי אלעזרא.

דקלה פרץ, מנהלת הדיגיטל של קבוצת אלבר: "אנו שמחים לצרף שותף אסטרטגי לכוחותינו, אנו בטוחים שיחד נוביל את מותגי הקבוצה שלנו לשיאים חדשים".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    בהחלט הישג יפה שהרבה היו רוצים. כבוד סדון (ל"ת)
    טדי 25/03/2017 23:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    דני 20/11/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    קומבינה אשקלונית
  • 7.
    הבועה האשקלונית 01/11/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    קשורים לאשקלון? מעניין מה יקרה כשירצה להתפתח ללקוחות שרגילים לסטנדרט קצת פחות פריפריאלי...
  • 6.
    כל הכבוד ובהצלחה אביתר . (ל"ת)
    יוסי 13/09/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    Smina Power 13/09/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    אחרי הפרסומים האלה עכשיו אני לקוח קטן שלהם אבל מקבל מהם את המקסימום. מקווה שהחברה שלי תצמח כמוהם. ממש השראה כל הכבוד אביתר וכל הצוות
  • 4.
    למען השקיפות 13/09/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    הוא אשקלוני וגם יינון וביתן ואלבר הם אשקלונים :) בהצלחה לאצ'קלונה בביצה הגדולה. אך הפירגון האמיתי הוא לאדם אחיו שהיה המקור לקשרים.
  • 3.
    רנה 13/09/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות את הצמיחה. תצליח
  • 2.
    אני לא מאשקלון 13/09/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    בהחלט מרשים! כל הכבוד לחברה בבלאנקו על הגדילה המרשימה, תמשיכו ככה
  • 1.
    רונן שירז 13/09/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    אביתר אלוף וזוכה בעבודה בזכות כישוריו בלבד.??
  • אשקלוני בדם 13/09/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    שכח לפרגן לו ושכח שבזכותו הוא נמצא במגדל שן. טיפה פרגון לא יזיק :)
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.