אביתר סדון
צילום: יח"צ

תקציב הסושיאל של קבוצת 'אלבר' יטופל ב'בלאנקו'

בלאנקו יטפל בכל המותגים תחת קבוצת אלבר: אלבר (המותג), הארלי דוידסון ישראל, אלבר השכרת רכב בחו"ל, ממסי שירותי דרך ורשת מרכזי שירות אקספרס.  התקציב הכולל מוערך בכ- 700 אלף שקל בשנה
משה בנימין | (10)
נושאים בכתבה אביתר סדון אלבר

משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון מציין שבוע חלומי מבחינתו, עם זכייה ב-2 תקציבים בולטים בגזרת הדיגיטל. לאחר שקיבל לידיו באופן רשמי את תקציב הדיגיטל של 'מגה' המשרד מצרף לשורותיו את תקציב הסושיאל של קבוצת אלבר.

בלאנקו יטפל בכל המותגים תחת קבוצת אלבר: אלבר (המותג), הארלי דוידסון ישראל, אלבר השכרת רכב בחו"ל, ממסי שירותי דרך ורשת מרכזי שירות אקספרס.  התקציב הכולל מוערך בכ- 700 אלף שקל בשנה.

 

בלאנקו בבעלותו של סדון, הוא אחד ממשרדי הפרסום הצעירים שלאחרונה מפגין שיעורי צמיחה מרשימים. לזכותו ייאמר עוד, שנקודת הפתיחה שלו מורכבת יותר מזו של האחרים שכן הוא החל את דרכו באשקלון ולא בלבה הפועם של תעשיית הפרסום בתל אביב, אליה עבר לאחרונה, לפני כ-3 שבועות. המשרד מטפל בימים אלו בלקוחות כגון דונה נדל"ן, רשפים, יינות ביתן, קבוצת גבאי , הכשרה ביטוח,  עיריית אשקלון, מגה , מועדון יו,  אזורים, קבוצת אפגד, אנגל משאבים ועוד.

מנגד, העיר הדרומית שימשה עבורו כמקפצה העיקרית לבניית פורפטפוליו הלקוחות, מעצם העובדה שאחד מלקוחותיו הראשונים היה המותג יינות ביתן - הרשת שהחלה את דרכה באשקלון וצמחה עד לפריסה ארצית נרחבת ורכישת רשת מגה על ידי נחום ביתן - מה שהוביל גם את רשת מגה לידיו של סדון. מקרה דומה נרשם גם בקבוצת אלבר המוחזקת על ידי איש העסקים האשקלוני אלי אלעזרא.

דקלה פרץ, מנהלת הדיגיטל של קבוצת אלבר: "אנו שמחים לצרף שותף אסטרטגי לכוחותינו, אנו בטוחים שיחד נוביל את מותגי הקבוצה שלנו לשיאים חדשים".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    בהחלט הישג יפה שהרבה היו רוצים. כבוד סדון (ל"ת)
    טדי 25/03/2017 23:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    דני 20/11/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    קומבינה אשקלונית
  • 7.
    הבועה האשקלונית 01/11/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    קשורים לאשקלון? מעניין מה יקרה כשירצה להתפתח ללקוחות שרגילים לסטנדרט קצת פחות פריפריאלי...
  • 6.
    כל הכבוד ובהצלחה אביתר . (ל"ת)
    יוסי 13/09/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    Smina Power 13/09/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    אחרי הפרסומים האלה עכשיו אני לקוח קטן שלהם אבל מקבל מהם את המקסימום. מקווה שהחברה שלי תצמח כמוהם. ממש השראה כל הכבוד אביתר וכל הצוות
  • 4.
    למען השקיפות 13/09/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    הוא אשקלוני וגם יינון וביתן ואלבר הם אשקלונים :) בהצלחה לאצ'קלונה בביצה הגדולה. אך הפירגון האמיתי הוא לאדם אחיו שהיה המקור לקשרים.
  • 3.
    רנה 13/09/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות את הצמיחה. תצליח
  • 2.
    אני לא מאשקלון 13/09/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    בהחלט מרשים! כל הכבוד לחברה בבלאנקו על הגדילה המרשימה, תמשיכו ככה
  • 1.
    רונן שירז 13/09/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    אביתר אלוף וזוכה בעבודה בזכות כישוריו בלבד.??
  • אשקלוני בדם 13/09/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    שכח לפרגן לו ושכח שבזכותו הוא נמצא במגדל שן. טיפה פרגון לא יזיק :)
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.