TV

שימו עין עליה: מנחת האח הגדול קורין גדעון מקבלת קמפיין פרסום ראשון

משה בנימין | (1)

אם לפליטי הריאליטי ולשותפה להגשת האח הגדול מותר, אז גם לקורין גדעון מגיע קמפיין. באופן צפוי למדי, המגישה שהזניקה את קריירת הטלוויזיה שלה והפכה לפנים מוכרות בכל בית בישראל מובילה בימים אלו קמפיין פרסום ראשון, עבור עדשות המגע של מותג Alcon המשווקות בישראל על ידי חברת לפידות מדיקל

הקמפיין שמאחוריו עומד משרד הפרסום FOUR עולה תחת הכותרת "עדשות המגע אלקון - תרגישו נוח" בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים. הוא יעלה בזירות הדיגיטל, באתרי התוכן הגדולים, יוטיוב ורשתות חברתיות למשך חודש באמצעות Great Digital Partners - סוכנות הדיגיטל של לפידות מדיקל.

 

אילן לפידות מנכ"ל לפידות מדיקל: "אנו שמחים על בחירתה של קורין גדעון להובלת קמפיין עדשות המגע של Alcon. קורין מייצגת באופן מושלם את קהל לקוחותינו אשר מצד אחד צעיר ואוהב לחיות את החיים ומצד שני איכותי ולא מתפשר על נוחות. אנו בטוחים כי החיבור של קורין גדעון עם ALCON יניב תוצאות נפלאות" .

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בחירה מצויינת (ל"ת)
    פרוייליך דובב 08/06/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.