קובי פרג'. בדרך לקוריאה
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

המסע של קובי פרג' לקוריאה: יביא את הסלולרי החדש של LG בקמפיין מצולם מסביב לעולם

משה בנימין | (8)

כחודש לאחר ועידת המובייל העולמית בברצלונה, כשהעולם כולו מותקף בגל חדש של מכשירי סלולר מהדור העדכני ביותר, עם הפיצ'רים המשוכללים ביותר ומסעות הפרסום המושקעים שמלווים אותם - LG ישראל החליטה להשיק את מכשיר הדגל החדש - G5 בסדרת סרטים מקורית, שגם נראית מבטיחה, בכיכובו של קובי פרג'.

פרג', הקומיקאי, היוצר והשחקן שנמנה על מגישי ערוץ הילדים נבחר להוביל את "המסע של LG" לקוריאה, לרגל השקת ההזמנה מוקדמת של LG G5. באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA יוצאת LG במהלך דיגיטלי שילווה את פרג' מרגע קבלת "המשימה הסודית" להביא את המכשיר לישראל מקוריאה.

 

כנס לפוקוס! פרג' יוצא לדרך

המהלך יוצא לדרך היום (יום ב') עם טיזר שבו פרג' נשלח לקוריאה, ואחת למספר ימים יעלה סרטון נוסף שייערך בישראל, כשפרג' עצמו נמצא במסע וחומרי הוידאו נשלחים ארצה. בהמשך יעבור פרג' במדינות שונות בדרך עד לנחיתה הרשמית של המכשיר בישראל תוך שהוא כמובן משתדל לספק תכני וידאו לקמפיין בישראל. המסע תחת הכותרת Smart to wait יתועד יצולם וישודר בעמוד הפייסבוק של LG לאורך הימים הקרובים.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    המיואש 29/03/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    מה בעצם הרעיון?
  • 7.
    מה מירי רגב היתה אומרת? (ל"ת)
    לבדוק אותם על הכל 28/03/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    הסטירה חזקה אבל הרעיון פחות :( (ל"ת)
    אני בחורה בכלל 28/03/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ענת הררי תסטרי לי יהההה (ל"ת)
    אני בחורה בכלל 28/03/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ניב 28/03/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    שווה לחכות לפרקים הבאים. יהיה על מה לדבר בבית כנסת. זה גדול וזה קורע
  • 3.
    ניר 28/03/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    זה מדהים שיהושע מקבלים חופש קריאייטיבי מ- LG, וכבר פעם שלישית רצוף עושים משהו ממש ממש ממש ממש ממש גרוע. אבל היי, תגישו את זה לקקטוס.
  • 2.
    רעיון טוב, ביצוע מעפן (ל"ת)
    מה קשור? 28/03/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    וואו! איזה גרוע זה נראה ולא מעניין (ל"ת)
    דודו 28/03/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.