לאחר הביצועים ברבעון האחרון: מנכ"ל טוויטר דיק קוסטלו מסיים את דרכו

ההפסדים שספגה החברה ברבעון האחרון, והירידה המתמדת בערכה הביאו ככל הנראה את מנכ"ל החברה ב-6 השנים האחרונות להתפטר מתפקידו
גיא גלין |
נושאים בכתבה טוויטר

החל מיולי הקרוב, דיק קוסטלו מנכ"ל טוויטר יעזוב את תפקידו, כאשר מייסד החברה ג'ק דורסי ימלא את מקומו עד שימצא מחליף ראוי. למרות עזיבתו, ימשיך קוסטלו לכהן בדירקטוריון של החברה.

בהודעה לתקשורת אמר קוסטלו: "אני גאה מאוד בצוות של טוויטר ובכל השגיו ב-6 השנים האחרונות. ישנם מנהיגים אמיתיים בטוויטר ואין אדם יותר טוב מג'ק דורסי להוביל את טוויטר בזמן המעבר הזה". 

הרע לסיום דרכו של קוסטלו טמון ככל הנראה בנתוני הרבעון האחרון של הרשת החברתית , בה היא הציגה את הרבעון הכי חלש מאז שהונפקה והפכה לציבורית. מאז 2013 השווי המוערך של החברה ירד מ-40 מיליארד דולר ל 23 בלבד.

לטענת מומחים בתחום, האתגר הקרוב של ענקית התקשורת בכל הנוגע להפסדים הגבוהים שספגה, הוא להגדיל את מאגר המשתמשים ולפתח את פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית שלה, תחום בו היא נמצאת בפיגור מאחורי הענקיות גוגל ופייסבוק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.