בחזרה לעתיד: אסף כץ חזר למשרד הפרסום JWT ומונה לסמנכ"ל הקריאייטיב
מאז מינויו של יהב דרייזין למשנה למנכ"ל JWT ישראל, לאחר שסיים את דרכו בענבר מרחב G, לא מעט שינוים פרסונאליים בוצעו במסדרונות המשרד. לאייס נודע כי אחד מהם הוא חזרתו של איש הקריאייטיב אסף כץ למשרד, במקביל לשחרורם של מספר אנשי קריאייטיב אחרים. כץ ששב ל-JWT מאדלר חומסקי מונה לאחרונה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד.
JWT ישראל עבר למתכונת רזה מאוד של כח אדם, במקביל לגיוס מספר תקציבים מתחילת 2015 - שילוב שנועד להעלות אותו בחזרה למסלול של צמיחה. במחלקת הקריאייטיב ישמש כץ כסמנכ"ל שינהל את הפעילות השוטפת, כאשר הוא מגובה במנכ"ל ומבעלי המשרד (מניות השליטה בידי קבוצת WPP) יורם דמבינסקי שצמח אף הוא במחלקות הקריאייטיב של המשרדים המובילים עד שהגיע ל-JWT. תחת כץ פועלים 4 אנשי קריאייטיב, נכון לעכשיו, ולאייס נודע כי המשרד נמצא במגמת גיוס של עובדים נוספים למחלקות הקריאייטיב.
שינוים נוספים הם במחלקת האסטרטגיה של המשרד המנוהלת על ידי שמוליק קיטייניק - סמנכ"ל האסטרטגיה. המחלקה קלטה לאחרונה את נועה נחימוביץ' שהגיעה למשרד משמעוני פינקלשטיין ברקי והמשרד עתיד לצרף פלנר נוסף למחלקה זו. כזכור, המשנה למנכ"ל המשרד יהב דרייזין, שימש בעצמו כמנהל מחלקת אסטרטגיה עוד בימיו בראובני פרידן.
הגישה המצומצמת תתקפה גם לגזרת ניהול הלקוחות של המשרד - מחלקה שבה פועלים 2 מנהלי לקוחות ו-5 תקציבאים. יצוין כי מתחילת השנה, נראה כי המשרד מצא את המסלול מחדש לאחר שצירף אליו את תקציב הפרסום של לבנת פורן ורשת מרפאות השיניים תדהר. כמו כן המשרד הגדיל את חלקו בתקציב אלקטרה, אותו הוא חולק עם משרדים נוספים. המשרד החל לטפל בשקם אלקטריק, סוני מובייל, ווירפול ועוד.
אסף כץ אמר לאייס: "בחודשים האחרונים חודש הקשר שלי עם אנשי JWT והגיעה לידיי ההצעה לשמש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד. אני אוהב ומעריך מאוד את יורם דמבינסקי והרוח החדשה עם תחושת השינוי במשרד לצד יהב ושמוליק שכנעה אותי להצטרף".
בשנים האחרונות, עוד בימיו בגיתם שימש כץ ככותב לסדרות כמו ארץ נהדרת ומועדון לילה. בנוסף לזאת הוא התפרסם בזכות עמוד הפייסבוק שהשיק בשנתיים האחרונות תחת השם ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם. עמוד פייסבוק שהחל עם תיעוד פרטי של כץ ואשתו לציטוטי הבנות שלהם. הציטוטים לוו באיורים ומאוחר יותר נוספו אליהם ציטוטים שנשלחו מגולשים אחרים - מה שהניע את הפרויקט קדימה. בעמוד הפייסבוק חברים לא פחות מ-137 אלף גולשים ולאחרונה אף הושק ספר שניתן לרכישה ובו 100 מהציטוטים הטובים ביותר.
- 22.אורי לב 17/05/2015 21:30הגב לתגובה זותן בראש כמו שאתה יודע
- 21.שחקן נשמה, רכש מעולה של JWT (ל"ת)אמיר ג. 17/05/2015 17:34הגב לתגובה זו
- 20.בהצלחה איש מוכשר ויקר (ל"ת)רוני 17/05/2015 17:33הגב לתגובה זו
- 19.נו באמת 17/05/2015 10:17הגב לתגובה זואיך בקלות ניתן לנסות לעבוד על כולם... בואו נדייק, דמבו ירק לאסף בפרצוף לפני שנתיים והוא יורק עליו שוב עכשיו כשמציג את עצמו כקריאייטיב. הוא מתייחס לאסף כביצועיסט שלא יפריע. המשרד הזה הוא המשרד בהתרסקות הכי גדולה בענף וכבר כתבו על זה לא מעט. לבנת פורן לא הביאה מדיה והם ממחזרים עליה קריאייטיב של הראל, עזבו אותם ים לקוחות וכל מי שעוקב יודע שהם המפסידים הגדולים בחלוקת תקציב אלקטרה מחדש. שמוליק??? לא הייתי נותן לו לנהל חוות נמלים בפלייסטיישן. ולגבי אסטרטגיה, הוא חתום על כלום ושום דבר... דמבו עצמו ידוע בענף כאיש קריאייטיב נחות ומיושן שפשוט נולד למשפחה הנכונה. המשרד ממשיך את הנסיגה המתמשכת מהרגע שדמבו נכנס לתפקיד. בקיצור כל הכתבה הזו שקרים ומניפולציות וזה הדבר היחיד שבו דמבו באמת מצטיין מרחם עליך אסף
- 18.קקה 17/05/2015 09:42הגב לתגובה זו20 כמוהו והענף היה נראה לגמרי אחרת. איש קריאייטיב מבריק ובן אדם ענק. הפאק היחיד שלו הוא שהוא עוד לא גרם לאף תקציבאית לבכות.
- 17.jwt הרוויחו בגדול (ל"ת)יגאל עזרא 17/05/2015 09:24הגב לתגובה זו
- 16.קליק 17/05/2015 07:40הגב לתגובה זוסקסי בטירוף!
- 15.הזונה מניו-יורק 15/05/2015 16:35הגב לתגובה זולמרות שלא פתחת לי את הדלת לפני כמה שנים תמיד ידעתי שתגיע רחוק! מינוי ראוי לאיש סופר מוכשר וצנוע
- 14.חבל 14/05/2015 18:48הגב לתגובה זודמבינסקי קוטל אנשי הקריאייטיב. כולם יוצאים ממנו בשן ועין. הזהר לנפשך אסף כץ
- 13.בנאדם מדהים, מוכשר ומצחיק! בהצלחה! (ל"ת)מסי 14/05/2015 17:39הגב לתגובה זו
- 12.בהצלחה! (ל"ת)רון 14/05/2015 17:29הגב לתגובה זו
- 11.יועץ תקשורת 14/05/2015 16:30הגב לתגובה זויהב דרייזין, JWT ישראל, ענבר מרחב G, אסף כץ, אדלר חומסקי, יורם דמבינסקי, שמוליק קיטייניק, נועה נחימוביץ', שמעוני פינקלשטיין ברקי, ראובני פרידן, לבנת פורן, תדהר, אלקטרה, שקם אלקטריק, סוני מובייל, ווירפול
- 10.לשכפל כאלה, כמה שיותר פליז (ל"ת)אדלר יוק 14/05/2015 16:28הגב לתגובה זו
- 9.בהצלחה איש יקר :) (ל"ת)רוני 14/05/2015 16:05הגב לתגובה זו
- 8.ידיעה גולד!!!! (ל"ת)לטיפולך רן.. 14/05/2015 15:50הגב לתגובה זו
- 7.שי 14/05/2015 15:37הגב לתגובה זועושה רושם שמדובר בכתבת יח"צ למחלקת משאבי אנוש של JWT שכוללת מבנה מדויק של רוב מחלקות המשרד. אבל פספסתם קצת... מה בנוגע למחלקת מדיה, הפקה או הנה"ח? מה בנוגע לצירופם של עוזרי פלנרים חדשים ולאיוש במזכירות? אם כבר, אז עד הסוף
- 6.habibi 14/05/2015 15:23הגב לתגובה זומהיכרות של שנים אני יכול להגיד שהם הרוויחו בגדול. בהצלחה איש יקר!
- 5.מר קריאייטיב 14/05/2015 15:19הגב לתגובה זוחבל לי שאיש נחמד ואנושי כמוך הולך לסבול תחת משא אוזניו הערלות וליבו האטום של דמבו. מקווה בשבילך שתבוא כמה שפחות במגע עם הזבל הזחוח הזה.
- 4.JPL 14/05/2015 15:15הגב לתגובה זוגם מהיר וגם מוכשר בהצלחה!
- אלוף JPL מקורי יש רק 1 (ל"ת)הגביע אצלי! 14/05/2015 17:14הגב לתגובה זו
- 3.מברוק מלך :) (ל"ת)אידה 14/05/2015 15:05הגב לתגובה זו
- 2.תותח. כשרון ואיש נהדר. (ל"ת)שי 14/05/2015 14:58הגב לתגובה זו
- 1.יועץ חיצוני 14/05/2015 14:42הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- מצחיק (ל"ת)כן 14/05/2015 15:51הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
