אסף כץ
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

בחזרה לעתיד: אסף כץ חזר למשרד הפרסום JWT ומונה לסמנכ"ל הקריאייטיב

ב-2011 עבר כץ ל-JWT לאחר 6 שנים בגיתם, משם עבר לאדלר חומסקי ולאחרונה שב ל-JWT
משה בנימין | (24)

מאז מינויו של יהב דרייזין למשנה למנכ"ל JWT ישראל, לאחר שסיים את דרכו בענבר מרחב G, לא מעט שינוים פרסונאליים בוצעו במסדרונות המשרד. לאייס נודע כי אחד מהם הוא חזרתו של איש הקריאייטיב אסף כץ למשרד, במקביל לשחרורם של מספר אנשי קריאייטיב אחרים. כץ ששב ל-JWT מאדלר חומסקי מונה לאחרונה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד.

JWT ישראל עבר למתכונת רזה מאוד של כח אדם, במקביל לגיוס מספר תקציבים מתחילת 2015 - שילוב שנועד להעלות אותו בחזרה למסלול של צמיחה. במחלקת הקריאייטיב ישמש כץ כסמנכ"ל שינהל את הפעילות השוטפת, כאשר הוא מגובה במנכ"ל ומבעלי המשרד (מניות השליטה בידי קבוצת WPP) יורם דמבינסקי שצמח אף הוא במחלקות הקריאייטיב של המשרדים המובילים עד שהגיע ל-JWT. תחת כץ פועלים 4 אנשי קריאייטיב, נכון לעכשיו, ולאייס נודע כי המשרד נמצא במגמת גיוס של עובדים נוספים למחלקות הקריאייטיב.

שינוים נוספים הם במחלקת האסטרטגיה של המשרד המנוהלת על ידי שמוליק קיטייניק - סמנכ"ל האסטרטגיה. המחלקה קלטה לאחרונה את נועה נחימוביץ' שהגיעה למשרד משמעוני פינקלשטיין ברקי והמשרד עתיד לצרף פלנר נוסף למחלקה זו. כזכור, המשנה למנכ"ל המשרד יהב דרייזין, שימש בעצמו כמנהל מחלקת אסטרטגיה עוד בימיו בראובני פרידן.

הגישה המצומצמת תתקפה גם לגזרת ניהול הלקוחות של המשרד - מחלקה שבה פועלים 2 מנהלי לקוחות ו-5 תקציבאים. יצוין כי מתחילת השנה, נראה כי המשרד מצא את המסלול מחדש לאחר שצירף אליו את תקציב הפרסום של לבנת פורן ורשת מרפאות השיניים תדהר. כמו כן המשרד הגדיל את חלקו בתקציב אלקטרה, אותו הוא חולק עם משרדים נוספים. המשרד החל לטפל בשקם אלקטריק, סוני מובייל, ווירפול ועוד. 

אסף כץ אמר לאייס: "בחודשים האחרונים חודש הקשר שלי עם אנשי JWT והגיעה לידיי ההצעה לשמש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד. אני אוהב ומעריך מאוד את יורם דמבינסקי והרוח החדשה עם תחושת השינוי במשרד לצד יהב ושמוליק שכנעה אותי להצטרף".

בשנים האחרונות, עוד בימיו בגיתם שימש כץ ככותב לסדרות כמו ארץ נהדרת ומועדון לילה. בנוסף לזאת הוא התפרסם בזכות עמוד הפייסבוק שהשיק בשנתיים האחרונות תחת השם ילדים הם התסריטאים הטובים בעולםעמוד פייסבוק שהחל עם תיעוד פרטי של כץ ואשתו לציטוטי הבנות שלהם. הציטוטים לוו באיורים ומאוחר יותר נוספו אליהם ציטוטים שנשלחו מגולשים אחרים - מה שהניע את הפרויקט קדימה. בעמוד הפייסבוק חברים לא פחות מ-137 אלף גולשים ולאחרונה אף הושק ספר שניתן לרכישה ובו 100 מהציטוטים הטובים ביותר.

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 22.
    אורי לב 17/05/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    תן בראש כמו שאתה יודע
  • 21.
    שחקן נשמה, רכש מעולה של JWT (ל"ת)
    אמיר ג. 17/05/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    בהצלחה איש מוכשר ויקר (ל"ת)
    רוני 17/05/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    נו באמת 17/05/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    איך בקלות ניתן לנסות לעבוד על כולם... בואו נדייק, דמבו ירק לאסף בפרצוף לפני שנתיים והוא יורק עליו שוב עכשיו כשמציג את עצמו כקריאייטיב. הוא מתייחס לאסף כביצועיסט שלא יפריע. המשרד הזה הוא המשרד בהתרסקות הכי גדולה בענף וכבר כתבו על זה לא מעט. לבנת פורן לא הביאה מדיה והם ממחזרים עליה קריאייטיב של הראל, עזבו אותם ים לקוחות וכל מי שעוקב יודע שהם המפסידים הגדולים בחלוקת תקציב אלקטרה מחדש. שמוליק??? לא הייתי נותן לו לנהל חוות נמלים בפלייסטיישן. ולגבי אסטרטגיה, הוא חתום על כלום ושום דבר... דמבו עצמו ידוע בענף כאיש קריאייטיב נחות ומיושן שפשוט נולד למשפחה הנכונה. המשרד ממשיך את הנסיגה המתמשכת מהרגע שדמבו נכנס לתפקיד. בקיצור כל הכתבה הזו שקרים ומניפולציות וזה הדבר היחיד שבו דמבו באמת מצטיין מרחם עליך אסף
  • 18.
    קקה 17/05/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    20 כמוהו והענף היה נראה לגמרי אחרת. איש קריאייטיב מבריק ובן אדם ענק. הפאק היחיד שלו הוא שהוא עוד לא גרם לאף תקציבאית לבכות.
  • 17.
    jwt הרוויחו בגדול (ל"ת)
    יגאל עזרא 17/05/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    קליק 17/05/2015 07:40
    הגב לתגובה זו
    סקסי בטירוף!
  • 15.
    הזונה מניו-יורק 15/05/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    למרות שלא פתחת לי את הדלת לפני כמה שנים תמיד ידעתי שתגיע רחוק! מינוי ראוי לאיש סופר מוכשר וצנוע
  • 14.
    חבל 14/05/2015 18:48
    הגב לתגובה זו
    דמבינסקי קוטל אנשי הקריאייטיב. כולם יוצאים ממנו בשן ועין. הזהר לנפשך אסף כץ
  • 13.
    בנאדם מדהים, מוכשר ומצחיק! בהצלחה! (ל"ת)
    מסי 14/05/2015 17:39
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    בהצלחה! (ל"ת)
    רון 14/05/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    יועץ תקשורת 14/05/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    יהב דרייזין, JWT ישראל, ענבר מרחב G, אסף כץ, אדלר חומסקי, יורם דמבינסקי, שמוליק קיטייניק, נועה נחימוביץ', שמעוני פינקלשטיין ברקי, ראובני פרידן, לבנת פורן, תדהר, אלקטרה, שקם אלקטריק, סוני מובייל, ווירפול
  • 10.
    לשכפל כאלה, כמה שיותר פליז (ל"ת)
    אדלר יוק 14/05/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    בהצלחה איש יקר :) (ל"ת)
    רוני 14/05/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ידיעה גולד!!!! (ל"ת)
    לטיפולך רן.. 14/05/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שי 14/05/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    עושה רושם שמדובר בכתבת יח"צ למחלקת משאבי אנוש של JWT שכוללת מבנה מדויק של רוב מחלקות המשרד. אבל פספסתם קצת... מה בנוגע למחלקת מדיה, הפקה או הנה"ח? מה בנוגע לצירופם של עוזרי פלנרים חדשים ולאיוש במזכירות? אם כבר, אז עד הסוף
  • 6.
    habibi 14/05/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    מהיכרות של שנים אני יכול להגיד שהם הרוויחו בגדול. בהצלחה איש יקר!
  • 5.
    מר קריאייטיב 14/05/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    חבל לי שאיש נחמד ואנושי כמוך הולך לסבול תחת משא אוזניו הערלות וליבו האטום של דמבו. מקווה בשבילך שתבוא כמה שפחות במגע עם הזבל הזחוח הזה.
  • 4.
    JPL 14/05/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    גם מהיר וגם מוכשר בהצלחה!
  • אלוף JPL מקורי יש רק 1 (ל"ת)
    הגביע אצלי! 14/05/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מברוק מלך :) (ל"ת)
    אידה 14/05/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותח. כשרון ואיש נהדר. (ל"ת)
    שי 14/05/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יועץ חיצוני 14/05/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • מצחיק (ל"ת)
    כן 14/05/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.