הקמפיין המרגש של ענקית הטכנולוגיה: מדוע לחכות לטכנולוגיה כשהיא כבר בהישג היד?
ענקית הטכנולוגיה הסלולארית Qualcomm יצאה בקמפיין מיתוגי ואופטימי במיוחד, המציג איך הטכנולוגיה החדישה שלה תאפשר לאנושות להתחבר, להציל חיים ולהתאהב. אתר ADWEEK פרסם כי החברה שמה לעצמה את היעד הבא ומעוניינת להביא את הדור הבא של טכנולוגיית ה-WIFI והאינטרנט למשתמש הקצה.
Qualcomm נהנתה מהכנסות של 6.9 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2015, והיא משתפת פעולה טכנולוגית עם מיקרוסופט ומרצדס. בין היתר פיתחה החברה מספר פתרונות טכנולוגים לסמרטפונים במהלך השנים האחרונות שמשתמשים רבים עושים בהם שימוש כיום.
סמנכ"לית השיווק של החברה, סוזן לנסינג טוענת שלחברה ישנן יכולות רחבות שטרם יצאו לשוק ועמדה שיווקית ייחודית מאד בשוק הסלולר וקיימת הזדמנות גדולה עבור החברה קיימות לייצר שיתופי פעולה עם יצרני סמארטפונים וחברות טכנולוגיה אחרות בתחום.
סרטון הפרסומת של החברה מציג את הטכנולוגיות ש-Qualcomm מייעדת להוציא לשוק, מבתים חכמים שמכבים את עצמם בנגיעה על הסמארטפון, דרך אימא שבוחנת את דפיקות הלב של בנה, בהמשך צוותי חילוץ המצליחים לאתר פצועים באסון, ועד בעלים של כלב אבוד אשר מצליח לאתר אותו שוב בעזרת הסמארטפון שבידו.
הקמפיין רגשי ומעניין, ומאפשר לנו לראות איך וכיצד המערכות הטכנולוגיות של החברה יכולות לשפר לנו את החיים, כשהשאלה שמובילה את הפרסומת היא מדוע לחכות לטכנולוגיה, כשהיא כבר זמינה ובהישג היד?

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7