'הארץ' מרחיב את השת"פים הבינ"ל שלו: חתם על הסכם עם 'הוושינגטון פוסט'
קבוצת הארץ חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם הוושינגטון פוסט - כך נודע לאייס. במסגרת שיתוף הפעולה, צפוי העיתון להודיע היום (יום א') למנוייו כי יוכלו לקבל גישה חופשית וללא תשלום לאתר הוושינגטון פוסט ולאפליקציות שלו, בנוסף לתכני 'הארץ' באתר, בסמרטפון ובטבלט.
ההטבה תינתן בחינם למשך שנה לגולשים שירכשו בשבועות הקרובים מינוי דיגיטלי שנתי על 'הארץ', כאשר גם מנויים על העיתון היומי של 'הארץ' בעברית זכאים לגישה בחינם ל'הארץ' בדיגיטל ולאתר הוושינגטון פוסט'.
ב'הארץ' מקווים כי מהלך כזה יגדיל את מספר המנויים הדיגיטליים שלו, שעל פי הערכות לא רשמיות, עומד על כ-40 אלף גולשים. ב'הארץ' עומדים בתוקף בסירובם בשנתיים האחרונות, מאז החלה "חומת תשלום", לחשוף את הנתונים.
המגעים בין הצדדים התקיימו במשך תקופה עד שנחתם הסכם שיתוף פעולה. מדובר על שיתוף פעולה שני של 'הארץ' עם גוף תקשורת אמריקאי יוקרתי, לאחר שיתוף הפעולה שמתקיים עם ניו יורק טיימס בשנים האחרונות, במסגרתו מקבלים קוראי העיתון את עיתון האינטרנשיונל ניו יורק טיימס (לשעבר הרלד טריביון).
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת השת"פ עם הוושינגטון פוסט, העיתון האמריקאי - שחשף בזמנו את פרשת ווטרגייט בעקבותיה התפטר הנשיא ריצ'רד ניקסון - יקדם באמצעות באנרים את מוצרי עיתון 'הארץ'.
ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, אישר את הפרטים ואמר כי "אנחנו בטוחים שקריאה רציפה של תכני הארץ לצד הוושינגטון פוסט תעניק לגולשים חוויה ייחודית ומעמיקה, וערך משמעותי נוסף למינוי הדיגיטלי על הארץ".
נשיא הוושינגטון פוסט, סטפן הילס, מסר כי "הוושינגטון פוסט ידוע בכל העולם בזכות עיתונות איכותית, ומיליוני אנשים ברחבי העולם קוראים אותנו באמצעות רשת האינטרנט. אנחנו שמחים להרחיב את החשיפה הבינ"ל שלנו באמצעות החיבור ל'הארץ', שמהווה מקור עיתונאי משמעותי לקוראים בישראל".
- 1.ריצ'ארד 18/01/2015 22:34הגב לתגובה זוזה לא הייתי אני
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
