וושינגטון פוסט
צילום: צילום מסך: וושינגטון פוסט
פרסום ראשון

'הארץ' מרחיב את השת"פים הבינ"ל שלו: חתם על הסכם עם 'הוושינגטון פוסט'

בין הצדדים התקיימו לאחרונה מגעים שהבשילו להסכם, ואחרי שנים עם ניו-יורק טיימס - עוד עיתון מוערך יקבל חשיפה בפני הקוראים הישראלים, בדיגיטל
אלכסנדר כץ | (1)

קבוצת הארץ חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם הוושינגטון פוסט - כך נודע לאייס. במסגרת שיתוף הפעולה, צפוי העיתון להודיע היום (יום א') למנוייו כי יוכלו לקבל גישה חופשית וללא תשלום לאתר הוושינגטון פוסט ולאפליקציות שלו, בנוסף לתכני 'הארץ' באתר, בסמרטפון ובטבלט. ההטבה תינתן בחינם למשך שנה לגולשים שירכשו בשבועות הקרובים מינוי דיגיטלי שנתי על 'הארץ', כאשר גם מנויים על העיתון היומי של 'הארץ' בעברית זכאים לגישה בחינם ל'הארץ' בדיגיטל ולאתר הוושינגטון פוסט'. ב'הארץ' מקווים כי מהלך כזה יגדיל את מספר המנויים הדיגיטליים שלו, שעל פי הערכות לא רשמיות, עומד על כ-40 אלף גולשים. ב'הארץ' עומדים בתוקף בסירובם בשנתיים האחרונות, מאז החלה "חומת תשלום", לחשוף את הנתונים. המגעים בין הצדדים התקיימו במשך תקופה עד שנחתם הסכם שיתוף פעולה. מדובר על שיתוף פעולה שני של 'הארץ' עם גוף תקשורת אמריקאי יוקרתי, לאחר שיתוף הפעולה שמתקיים עם ניו יורק טיימס בשנים האחרונות, במסגרתו מקבלים קוראי העיתון את עיתון האינטרנשיונל ניו יורק טיימס (לשעבר הרלד טריביון). במסגרת השת"פ עם הוושינגטון פוסט, העיתון האמריקאי - שחשף בזמנו את פרשת ווטרגייט בעקבותיה התפטר הנשיא ריצ'רד ניקסון - יקדם באמצעות באנרים את מוצרי עיתון 'הארץ'. ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, אישר את הפרטים ואמר כי "אנחנו בטוחים שקריאה רציפה של תכני הארץ לצד הוושינגטון פוסט תעניק לגולשים חוויה ייחודית ומעמיקה, וערך משמעותי נוסף למינוי הדיגיטלי על הארץ". נשיא הוושינגטון פוסט, סטפן הילס, מסר כי "הוושינגטון פוסט ידוע בכל העולם בזכות עיתונות איכותית, ומיליוני אנשים ברחבי העולם קוראים אותנו באמצעות רשת האינטרנט. אנחנו שמחים להרחיב את החשיפה הבינ"ל שלנו באמצעות החיבור ל'הארץ', שמהווה מקור עיתונאי משמעותי לקוראים בישראל".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ריצ'ארד 18/01/2015 22:34
    הגב לתגובה זו
    זה לא הייתי אני
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.