יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ זוארץ
צילום: רפי דלויה

הישרדות, גרסת רוממה: גיא זו-ארץ ינחה את מגזין הקולנוע 'טלסינמה' של ערוץ 1

התכנית שתשוב למסך באמצע ינואר, תעבור שינוי במראה שלה. את התכנית יערוך אלברט גבאי במקומו של שאול שיר-רן שפורש מרשות השידור לגמלאות
אלכסנדר כץ | (1)

השחקן ואיש הטלוויזיה גיא זו-ארץ נבחר להגיש מגזין הקולנוע טלסינמה של ערוץ 1. המגזין הוותיק יעלה במראה חדש ב-14 בינואר, בכל יום רביעי ב-18:30.

'טלסינמה' סוקר מאז 1999 סרטים חדשים, חדשות ואירועי קולנוע מהארץ ומחו"ל, משלב ביקורת סרטים ויוצא לאירועי קולנוע ופסטיבלים. את התכנית יערוך ויפיק אלברט גבאי שהחליף שאול שיר-רן, מייסד תכניות הקולנוע בערוץ 1 שערך את 'טלסינמה' ב-15 השנים האחרונים. שיר-רן פורש בימים אלה מרשות השידור לאחר עשרות שנות עבודה.

זו-ארץ הגיש בשנים האחרונות את הישרדות בערוץ 10 ובסדרת הנעורים גאליס, ולפני שנתיים הנחה את רוקדים עם כוכבים. עוד לפני כן שיחק באופרת הסבון רמת אביב ג', טיפול נמרץ, השיר שלנו ובתכניות נוספות. הוא גם הגיש תכניות, משחק בהצגות תיאטרון ובמחזות זמר, ומופיע בסרטים, בין היתר במינכן של סטיבן ספילברג. בנוסף לכל אלה, זו-ארץ גם הוציא תקליטים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מנחה גרוע ורובוטי. ציפיתי מויזנטל שיביא בשורה (ל"ת)
    רוני 28/12/2014 23:07
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.