נדחתה בקשת נספרסו לצו זמני: פרסומת הכפיל של קלוני תישאר באוויר
בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את בקשתה של נספרסו להוציא צו מניעה זמני נגד חברת אספרסו קלאב בעקבות העלת הקמפיין בכיכובו של הכפיל של ג'ורג' קלוני.
נספרסו דרשה את הסרת הפרסומת מהאוויר ואי שידרה בכל אמצעי תקשורת. כמו כן היא דרשה למחוק כל עותק של הפרסומת המפרה, לטענתה, את זכויותיה, ודרשה פיצוי של 200 אלף שקלים.
הבקשה של נספרסו נדחתה על ידי השופט מגן אלטוביה, שטען כי "לא שוכנעתי ברמה הנדרשת בנסיבות של מתן סעד במעמד צד אחד, כי הגכחה מהווה הפרה של קניין רוחני, ויכול והיא באה במסגרת תחרות לגיטימית". עם זאת, השופט חייב את אספרסו קלאב להשיב לטענות נספרסו לא יאוחר מיום רביעי הקרוב.
בבקשת צו המניעה שהגישה נספרסו היא מציינת כי אספרסו קלאב "מדללת את המוניטין של המותג נספרסו, מפרה את סימני המסחר הרשומים שלה ועושה עושר ולא במשפט על חשבונה". נספרסו הזכירה עוד את האייטם על צילומי הפרסומת בתכנית של גיא פינס בערוץ 10 כראיה לעשיית עושר על חשבונה. לדבריה, "הפרסומת המפרה כלל לא הייתה זוכה לזמן שידור בתוכניתו של גיא פינס אלמלא עשיית השימוש המפר במותג של התובעת (נספרסו) הכולל את דמותו של קלוני". על הפניה לבית המשפט נכתב לראשונה באייס.
מאספרסו קלאב נמסר בתגובה: "קיבלנו היום את תביעת נספרסו, הבקשה לצו המניעה והחלטת השופט לדחותה. אנו לומדים את החומרים ונפעל להדיפת התביעה והבקשות המופרכות בבית המשפט. כבר כעת ניתן לציין כי, מובן לנו חששה ואי שביעות רצונה של נספרסו, הפועלת כמונופול בשוק הקפה הישראלי, מהמהלך השיווקי המפתיע ורחב ההיקף של החברה השנייה בגודלה בשוק מכונות הקפה בישראל, אשר סביר שתוביל להורדת מחירים ולמהפכה צרכנית של ממש".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
