אריה דרעי
צילום: יעקב כהן
פרסום ראשון

ש"ס ויתרה על יגאל רווח ולא תעבוד עם משרד פרסום; גייסה את אריאל משעל

לצד ההחלטה להתבסס על יועצים "אין האוס", הכוורת תכלול את משעל, דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי, חגי אליאס, ואשר מדינה שמגיע מעיתון 'המבשר'

לאחר הרכבת צוות קמפיין הבחירות של מרצ, עוד מפלגה - ש"ס, כמעט וסיימה להרכיב את הכוורת שלה לקראת הבחירות, לצד החלטה אסטרטגית מעניינת.

לאייס נודע כי אריה דרעי, יו"ר המפלגה, החליט לאחר שנים של עבודה משותפת עם יגאל רווח ומשרד הפרסום המגזרי אפיקים, להתבסס בבחירות אלו על יועצים ועבודה "אין-אהוס", ולא תגייס למערך אף משרד הפרסום.

המערך התקשורתי הכמעט סגור של ש"ס יכלול את איש התקשורת אריאל משעל, את דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי, ואת חגי אליאס שהיה בעבר יועץ התקשורת ודוברו של אהוד אולמרט. משעל ינהל את מטה ההסברה של ש"ס, ואילו סודרי ואליאס ינהלו את צוות האסטרטגיה של התנועה, בשיתוף עם הדוברים של המפלגה.

על משבצת הקריאייטיב מתנהלים כעת מגעים מתקדמים עם שרון ניזרי, ארט דיירקטור עצמאי בעל סטודיו לעיצוב ומיתוג.

משעל הוא בנו של איש הטלוויזיה נסים משעל. הוא עצמו שימש כמפתח תוכן בערוץ 10 ואף היה יועץ למועצת הכבלים והלוויין ולזכיינית רשת. לפני כשנתיים נבחר על ידי ועדת איתור לשמש כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין, אולם אז התפרקה הממשלה, הוקמה חדשה ואת מקומו של משה כחלון החליף גלעד ארדן, שלא רצה להוציא את בחירתו של משעל אל הפועל. משעל עתר לבג"צ נגד הקפאת מינויו, ולפני כחצי שנה, לאחר שישב בבית תקופה ארוכה, העתירה נדחתה. במקומו נבחרה ד"ר יפעת בן חי-שגב, מנכ"לית הוועדה למדרוג.

מטה ההסברה בקמפיין של ש"ס יחולק ל-4 תתי מטות שיפנו לקהלי יעד שונים: המטה למגזר החרדי, המטה למגזר הכללי והמטה למגזרים: העיקרי שהוא הערבי והמשני, קהל העולים מצרפת. את מטה ההסברה למגזר החרדי ינהל אשר מדינה שהיה עד כה עורך החדשות המוסף השבועי של העיתון למגזר החרדי המבשר.

לאייס נודע עוד כי יריית הפתיחה לקמפיין הבחירות של ש"ס תשמע כבר בתחילת השבוע הקרוב. המפלגה תצא בגל ראשון של פרסום שיעלה במדיות השונות.

בש"ס אישרו לאייס את הפרטים. תגובתו של יגאל רוח לא התקבלה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קרן 14/12/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    הבחירה בשרון ניזרי כמייצג הקריאייטיב היא פשוט מעולה!!! מעצב מוכשר ומבין עניין וגם מחובר לציבור החרדי/דתי ולכן זו החלטה נכונה שתביא פירות!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.