אריה דרעי
צילום: יעקב כהן
פרסום ראשון

ש"ס ויתרה על יגאל רווח ולא תעבוד עם משרד פרסום; גייסה את אריאל משעל

לצד ההחלטה להתבסס על יועצים "אין האוס", הכוורת תכלול את משעל, דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי, חגי אליאס, ואשר מדינה שמגיע מעיתון 'המבשר'

לאחר הרכבת צוות קמפיין הבחירות של מרצ, עוד מפלגה - ש"ס, כמעט וסיימה להרכיב את הכוורת שלה לקראת הבחירות, לצד החלטה אסטרטגית מעניינת.

לאייס נודע כי אריה דרעי, יו"ר המפלגה, החליט לאחר שנים של עבודה משותפת עם יגאל רווח ומשרד הפרסום המגזרי אפיקים, להתבסס בבחירות אלו על יועצים ועבודה "אין-אהוס", ולא תגייס למערך אף משרד הפרסום.

המערך התקשורתי הכמעט סגור של ש"ס יכלול את איש התקשורת אריאל משעל, את דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי, ואת חגי אליאס שהיה בעבר יועץ התקשורת ודוברו של אהוד אולמרט. משעל ינהל את מטה ההסברה של ש"ס, ואילו סודרי ואליאס ינהלו את צוות האסטרטגיה של התנועה, בשיתוף עם הדוברים של המפלגה.

על משבצת הקריאייטיב מתנהלים כעת מגעים מתקדמים עם שרון ניזרי, ארט דיירקטור עצמאי בעל סטודיו לעיצוב ומיתוג.

משעל הוא בנו של איש הטלוויזיה נסים משעל. הוא עצמו שימש כמפתח תוכן בערוץ 10 ואף היה יועץ למועצת הכבלים והלוויין ולזכיינית רשת. לפני כשנתיים נבחר על ידי ועדת איתור לשמש כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין, אולם אז התפרקה הממשלה, הוקמה חדשה ואת מקומו של משה כחלון החליף גלעד ארדן, שלא רצה להוציא את בחירתו של משעל אל הפועל. משעל עתר לבג"צ נגד הקפאת מינויו, ולפני כחצי שנה, לאחר שישב בבית תקופה ארוכה, העתירה נדחתה. במקומו נבחרה ד"ר יפעת בן חי-שגב, מנכ"לית הוועדה למדרוג.

מטה ההסברה בקמפיין של ש"ס יחולק ל-4 תתי מטות שיפנו לקהלי יעד שונים: המטה למגזר החרדי, המטה למגזר הכללי והמטה למגזרים: העיקרי שהוא הערבי והמשני, קהל העולים מצרפת. את מטה ההסברה למגזר החרדי ינהל אשר מדינה שהיה עד כה עורך החדשות המוסף השבועי של העיתון למגזר החרדי המבשר.

לאייס נודע עוד כי יריית הפתיחה לקמפיין הבחירות של ש"ס תשמע כבר בתחילת השבוע הקרוב. המפלגה תצא בגל ראשון של פרסום שיעלה במדיות השונות.

בש"ס אישרו לאייס את הפרטים. תגובתו של יגאל רוח לא התקבלה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קרן 14/12/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    הבחירה בשרון ניזרי כמייצג הקריאייטיב היא פשוט מעולה!!! מעצב מוכשר ומבין עניין וגם מחובר לציבור החרדי/דתי ולכן זו החלטה נכונה שתביא פירות!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.