אחרי "דנית" באה "אילנית": באומן מגייס את כוכבת 'אחד העם' לקמפיין גוגל
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי גרף כל מחמאה אפשרית בשנתיים האחרונות תודות לקמפיין ההיסטרי שלו למותג הדגנים 'ברנפלקס' בהגשת זמרת החתונות 'דנית', וכעת מנסה לעשות זאת שוב. הדמות שכבשה את הקהל הישראלי מגולמת על ידי השחקן אילן פלד שכיכב בתכנית 'אחד העם' באמצעות דמותה של 'מירי' ובמשרד הפרסום שראה כי טוב, הוחלט לגייס שחקנית נוספת שכיכבה בתכנית - ענת מגן שבו - בדמותה כ'אילנית' לטובת קמפיין אירוע המכירות של Google תחת השם
סרטון הפרסומת שעלה לאמש לאוויר - איך לא - ביוטיוב, מציג את מגן שבו כ'אילנית' שפשוט "חולה, שרופה על Shopping IL". להבדיל מ'דנית' אותה מגלם אילן פלד ולא הופיעה כדמות ב'אחד העם', מגן שבו מביאה לקמפיין את דמותה של 'אילנית' הצעקנית, מהתכנית כולל כמה ממשפטיה המוכרים כמו "שמע ישראל".
בשוק הפרסום יש כבר מי שעשה "קריירה" על תכנית אחת. גליקמן נטלר סמסונוב הוא משרד הפרסום שגייס ל-2 לקוחות מובילים שלו, כוכבים שהגיעו מתכנית הסאטירה המצליחה של ישראל 'ארץ נהדרת': אסי כהן לבנק בינלאומי ושני כהן לחברת הביטוח 9 מיליון. יש לציין שגליקמן מעולם לא הרגישו צורך להצניע את העניין ובמשרד אף פעם לא שידרו שהם מתרגשים מהעובדה שבענף יש מי שנוהג להצביע על כך לגנאי. מעבר לכך, העובדות מוכיחות שבשני המקרים מדובר בהצלחות מסחררות והמשרד נמצא בתנופה אדירה בשנים האחרונות.
צפו ב"אילנית"
לבאומן בר ריבנאי יש על מה להסתמך. אם ענת מגן שבו ל-Google תצליח לעשות חצי ממה שעשתה 'דנית' לברנפלקס, המשרד והלקוח יכולים להיות מרוצים. במקרה הספציפי הזה, בפרסומת יש יותר מטקסט מצחיק בפיה של 'אילנית' והיא כוללת עריכה מהוקצעת, מעבר יפה בין פריימים ומניפולציות ויזואליות שהופכות את הסרטון לקליט ומהנה, גם אם מעט ארוך.
- השמועות על מותו של חיפוש גוגל היו מוגזמות
- הרובוטקסי של גוגל יתחיל לפעול בשדה התעופה סן פרנסיסקו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אירוע המכירות של Google מורכב מ-"48 שעות המוקדשות כל כולן לחגיגת קניות ישראלית ברשת" כך לדברי הנאמר באתר הפעילות. "ריכזנו עבורכם את החנויות והמותגים האהובים בישראל באתר אחד. עם מבצעים חסרי תקדים, משלוחים מהירים עד הבית ומבצעים נוספים שמחכים לכם באתרי המותגים, אתם עומדים בפני חווית קנייה שעוד לא הכרתם!". 48 השעות יהיו בתאריכים 11-12 בנובמבר.
- 6.אאוצ'... כואב לפרגן 05/11/2014 11:48הגב לתגובה זושגורמת לכל אחד לחייך!! ענת את אחת מטריפה!!
- 5.אחד העם 05/11/2014 09:51הגב לתגובה זולא מנצל את היכולות שלה, מרגיש ניסיון לדחוף בכח משפטי מפתח של אילנית. לא עומד ליד דנית.
- 4.עמית 04/11/2014 14:38הגב לתגובה זופרסומת פח. מסר פח . קריאייטיב פחחחח
- 3.אושרי 04/11/2014 08:11הגב לתגובה זולכי לשוק ותמצאי ארגזים של שחקניות כאלה
- 2.שירי 03/11/2014 19:32הגב לתגובה זוענת מגן שבו. כשרון על
- 1.מיכאל 03/11/2014 18:34הגב לתגובה זותקציבאים מפרסמים לקוחות ועובדים. אף אחד לא גומר את החודש. תוותרו על יום הקניות המיותר הזה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
