חן מישל דודי טל
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

זו שעוזבת - וזה שמגיע: דודי טל יערוך את הרכילות בנענע10 במקום חן מישל

חילופים בכיסא עורך מדור הרכילות כשטל, שעבד בעבר ב'ידיעות תל אביב', 'שוקן' ו'עכבר העיר', יחליף את מישל - שעוברת לתחום השיווק בהיי-טק
אלכסנדר כץ | (4)

דודי טל מונה לעורך מדור הרכילות והסלבס של נענע10 - כך נודע לאייס. טל צפוי להיכנס לתפקיד כבר ביום ראשון הקרוב, במקומה של חן מישל שיפר, שעוזבת את האתר.

טל עבד במשך כשנה וחצי ככתב רכילות בידיעות תל אביב מקבוצת ידיעות תקשורת, ועזב את העיתון לפי 8 חודשים - בהם שימש ככתב פרינס בעכבר העיר. עוד לפני 'ידיעות', עבד במשך 5 שנים ברשת מקומוני שוקן.

חן מישל שימשה כעורך מדור הסלבס ב-3 החודשים האחרונים, ותעבור כעת לתחום השיווק בהיי-טק. עוד לפני נענע10, עבדה במשך 6 שנים ב-ONE ובערוץ הטלוויזיה שלו, וגם הייתה שדרנית קווים בצ'רלטון וערוץ הספורט, ובחרה במערכת התכנית 'ערב טוב ספורט' של פינס הפקות בערוץ הספורט.

את תגובתו של דודי טל לא ניתן היה להשיג. חן מישל מסרה לאייס כי "לאחר תקופה נהדרת כעורכת ערוץ הסלבס של נענע10, החלטתי לצאת לדרך חדשה בתחום השיווק בהיי-טק. אני רוצה להודות להנהלת נענע10 על האמון ולציין לטובה את שיתוף הפעולה של העורכים באתר. בחודשים האחרונים ערוץ הסלבס זינק מעלה והשיג נתונים מרשימים ואני בטוחה שהוא ימשיך לצמוח ולגדול תחת שרביטו של העורך החדש בתפקיד".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חן טל 20/09/2014 20:29
    הגב לתגובה זו
    יצא מה שוואלה רכילות מתעסקת בו בעיקר
  • 3.
    חן התותחית הצלחת נהדר וקדימה לעתיד .. (ל"ת)
    אלי 19/09/2014 05:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נאוה תנעמי 18/09/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    אין לי ספק שדודי המוכשר יוביל את התפקיד בכבוד! ! בהצלחה מותק!
  • 1.
    יחצ"ן 18/09/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    כמה רזה ככה תותח..
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.