ברוקנר נטע יער בסרטון הסברה ומסר לאובמה: עדיף גינוי על התנחומים שלך
בעיתות מלחמה כשהמשק בהקפאה, ענף הפרסום תורם את משאבי האנוש שלו לטובת חיזוק מערך ההסברה של ישראל. סרטון חדש של משרד הפרסום ברוקנר נטע יער שמפנה את מסריו לדעת הקהל האמריקאית, מציב במרכזו את נשיא ארה"ב ברק אובמה בתרחיש אימים פיקטיבי.
בסרטון שעלה לאחרונה לאוויר מופיעה דמותו של אובמה כשברקע משודר נאום במילותיו ובקולו, שבו הוא מנחם את מדינת ישראל על אובדן 36 תושבי קיבוץ ניר-עם שנרצחו על ידי חמאס וכן קורא להשבתם של 8 נערים שנחטפו לרצועה. התרחיש כאמור לא התקיים במציאות אך במשרד הפרסום מציינים כפי שנאמר בסרטון כי "אירועים אלו יקרו אלא אם כן נפעל. אתם יכולים לגנות את ישראל אך אנו מעדיפים גינויים היום, על פני תנחומים וסימפטיה למות יקירנו מחר. עמדו לצד ישראל - לחמו בטרור".
במשרד אומרים לאייס: "רצינו להביא לידי ביטוי את הכישרון הקריאטיבי ולא רק לטובת לקוחות מסחריים. כאשר אובמה לוחץ על ישראל לקבל הפסקת אש בתנאים שלא מיטיבים עם ישראל והאינטרסים שלה, תחת הכותרת: מעדיפים גינויים על תנחומים. רתמנו את קולו של אובמה בנאום פיקטבי אשר כנראה היה הופך לאמיתי ומתרחש בעתיד הקרוב לולא צה"ל היה פועל כעת ללא לאות כנגד מנהרות הטרור".
סרטון זה הוא היוזמה השנייה מצד המשרד - לאחר תשדיר רדיו אותו הפיק המשרד המדמה אזעקה בערים בארה"ב - שודר בסוף השבוע בניו יורק. לטובת הרעיון שהוצע על ידי אחת מעובדות המשרד הוקם גם אתר תחת השם
- המבחן של רולדין: קמפיין חדש מציג את אפליקציית ה'רולדין-מטר' של אלישע הנגר
- המכרז על תקציב מגדל: 3 פיינליסטים בשלב הבא; האם 'מגדל שוקי הון' ישולב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למהלך של ברוקנר נטע יער נרתמו גם אביב אזרד מחברת קארמה ייעוץ מוסיקלי שבחר והביא את השיר, איתי סוויסה משפ"א שטיפול בסאונד. לדבריהם "התשדיר האמריקאי שודר במהלך סוף השבוע כמה פעמים בתחנת רדיו בניו יורק ועתיד להיות משודר גם בתחנת רדיו בצרפת בזמן הקרוב". עוד הם מוסיפים כי "באמצעות האתר כבר קיבלנו תרגום של הטקסט לפורטוגזית, רומנית ויצרו איתנו קשר גם מבלגיה על מנת שנייצר גרסא מקומית".
- 12.מרשים (ל"ת)אחד ש 03/08/2014 23:46הגב לתגובה זו
- 11.יריב 30/07/2014 20:58הגב לתגובה זוסחתיין על היוזמה אבל זה עוד תוצר של משרד בינוני ומבולבל. החיקוי של אובמה קצת פטתי. נראה כמו איזה מערכון מתכנית סאטירה סוג ד׳. סורי. בהצלחה בהמשך.
- 10.תשדיר חזק של ברוקנר נטע יער. כל הכבוד (ל"ת)יגאל 30/07/2014 18:07הגב לתגובה זו
- 9.מיקי 30/07/2014 17:16הגב לתגובה זוהרדיו טוב מאוד
- 8.עכשיו מה יקרה? 30/07/2014 15:58הגב לתגובה זוגאה בך!!!
- 7.עלמה 30/07/2014 09:05הגב לתגובה זוזה לא כל כך דמיוני לצערנו...
- 6.מאוכזב מכם 30/07/2014 06:21הגב לתגובה זובמקום לדאוג להסברה הישראלית עם קמפיין שלא יגיע לשומקום, אל תוציאו את העובדים שלכם לחל"ת בזמן מלחמה. מעשה פחדני, נצלני ולא ציוני בעליל.
- מקאן 30/07/2014 11:27הגב לתגובה זוכשלך יהיה משרד פרסום שפותח בכל יום את המשרד בבוקר ורק מהמשכורות לעובדים חשמל מזגנים וכו משלם מאות אלפי שקלים ביום, וכשהלקוחות לא מפרסמים מפסיד הרבה מאד כסף בכל יום, אולי תדבר אחרת. אצלנו יש יותר -200 עובדים, מניח שלמשרדים הקטנים יש פחות עובדים אבל פחות רזרבות בתזרים. פרסום הוא ביזנס ולא רק תחרויות של אנשי קריאטיב. המשרד מפסיד מליוני שקלים במלחמה והחלת של העובדים מפצה על אולי 200 אלף. המשרד סופג את זה גם למען העובדים שאחרת יצטרכו לחפש מקומות עבודה, אולי אצלך.
- כסף כסף כסף 30/07/2014 18:08רק בזכות העמידה האיתנה של העם הזה, על עובדיו, מנהליו ובני שפחותיהם (כולל עובדי מקאן) מול אויבנו, המשרד שלכם גזר וימשיך לגזור עשרות מיליוני דולרים. ברור לכולם שגם השנה הזו תסתיים בשורות רווח מעולות, מקסימום הם לא יהיו תואמים לרווחים שצפיתם. מקווה בשבילך שאתה שותף במקאן
- קשקוש שת רודפי בצע צדקניים (ל"ת)30/07/2014 14:40
- 5.שירלי 29/07/2014 16:51הגב לתגובה זוהרדיו מעולה! אבל האזעקות מלחיצות אם שומעים בסאונד חזק...
- מוש 29/07/2014 17:17הגב לתגובה זוצריך להראות לכל העולם מה אנחנו סופגים פה. ומצטערים אם זה יצרום להם באוזן... בקיצור, עבודה יפה מאד. שאפו לברוקנר!
- 4.מעולה! כל הכבוד (ל"ת)עמית 29/07/2014 16:44הגב לתגובה זו
- 3.מאיר בר 29/07/2014 16:42הגב לתגובה זוחזק, אבל היו צריכים לדבר על עוד יותר הרוגים וחטופים
- 2.מצוין! (ל"ת)נטע 29/07/2014 16:40הגב לתגובה זו
- 1.אבל לא ממש עובד...סורי! (ל"ת)כל הכבוד על המאמץ 29/07/2014 16:29הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
