מחכים לכם בשירותים: 'לוקיישן' קיבלה את הזיכיון לפרסום בסניפי ארומה ישראל

חברת ה-Indoor-media בראשה עומד איתי פז חתמה על ההסכם ל-3 השנים הבאות. פז: "רשת ארומה היא שחקן חיזוק משמעותי לפריסה הרחבה שלנו"
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה איתי פז לוקיישן

חברת ה-Indoor-media לוקיישן בניהולו של איתי פז, קיבלה את הזיכיון לפרסום בכל סניפי ארומה ישראל - כך נודע לאייס. חברת המדיה תחל להציע חבילות פרסום ב-120 הסניפים של רשת בתי הקפה בכל רחבי הארץ, אולם ההסכם אינו כולל את סניפי ארומה תל אביב, הפועלים תחת הנהלה אחרת.

'לוקיישן' קיימת מזה כ-10 שנים ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית ומספקים חשיפה חודשית רחבה למליוני אנשים.

איתי פז מסר היום כי "רשת ארומה ישראל היא ללא ספק שחקן חיזוק משמעותי לפריסה הרחבה והאיכותית שאנחנו מספקים. כיום, המלחמה על תשומת ליבו של הצרכן היא עצומה: ריבוי המסרים שמתקיפים אותנו בכל מקום, גורמים לפרסומות להיות שקופות".

לדבריו, "אנחנו בחברה, לאורך כל השנים, הקפדנו לשים את הדגש על 2 דברים חשובים: פניה לקהל יעד שבוי, במקומות בהם ניתן להשיג את תשומת ליבו ללא הפרעות חיצוניות ופניה לקהל ממוקד ואטקרטיבי".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איתי התותח - כל הכבוד!!! (ל"ת)
    אוהד 06/03/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    למה פרסומת? הקפה בחינם? (ל"ת)
    ארומה זה לא קניון 06/03/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עינת 06/03/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    אין ספק, הבחור תותח
  • 2.
    בכל הרעשים שיש מסביב, מדיה מצוינת וממוקדת :-) (ל"ת)
    הראלה 06/03/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    (ל"ת)
    ברכה והצלחה |!!! 06/03/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.