מחכים לכם בשירותים: 'לוקיישן' קיבלה את הזיכיון לפרסום בסניפי ארומה ישראל

חברת ה-Indoor-media בראשה עומד איתי פז חתמה על ההסכם ל-3 השנים הבאות. פז: "רשת ארומה היא שחקן חיזוק משמעותי לפריסה הרחבה שלנו"
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה איתי פז לוקיישן

חברת ה-Indoor-media לוקיישן בניהולו של איתי פז, קיבלה את הזיכיון לפרסום בכל סניפי ארומה ישראל - כך נודע לאייס. חברת המדיה תחל להציע חבילות פרסום ב-120 הסניפים של רשת בתי הקפה בכל רחבי הארץ, אולם ההסכם אינו כולל את סניפי ארומה תל אביב, הפועלים תחת הנהלה אחרת.

'לוקיישן' קיימת מזה כ-10 שנים ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית ומספקים חשיפה חודשית רחבה למליוני אנשים.

איתי פז מסר היום כי "רשת ארומה ישראל היא ללא ספק שחקן חיזוק משמעותי לפריסה הרחבה והאיכותית שאנחנו מספקים. כיום, המלחמה על תשומת ליבו של הצרכן היא עצומה: ריבוי המסרים שמתקיפים אותנו בכל מקום, גורמים לפרסומות להיות שקופות".

לדבריו, "אנחנו בחברה, לאורך כל השנים, הקפדנו לשים את הדגש על 2 דברים חשובים: פניה לקהל יעד שבוי, במקומות בהם ניתן להשיג את תשומת ליבו ללא הפרעות חיצוניות ופניה לקהל ממוקד ואטקרטיבי".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איתי התותח - כל הכבוד!!! (ל"ת)
    אוהד 06/03/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    למה פרסומת? הקפה בחינם? (ל"ת)
    ארומה זה לא קניון 06/03/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עינת 06/03/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    אין ספק, הבחור תותח
  • 2.
    בכל הרעשים שיש מסביב, מדיה מצוינת וממוקדת :-) (ל"ת)
    הראלה 06/03/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    (ל"ת)
    ברכה והצלחה |!!! 06/03/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.