פרסום ראשון

מסתמן: גליקמן, דרורי-שלומי ופוגל בשלב הגמר במכרז על תקציב האונ' הפתוחה

לאייס נודע כי מצגות הקריאייטיב של 3 המשרדים האלו הצליחה להרשים את נציגי האוניברסיטה. על פי הלו"ז שנקבע מראש, בתוך שבוע ייבחר הזוכה
משה בנימין | (7)

המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה נכנס לישורת האחרונה. ביממה האחרונה הודיעו נציגי האוניברסיטה ל-3 משרדים: גליקמן נטלר סמסונוב, דרורי-שלומי ופוגל אוגילבי על העפלתם לשלב הגמר, במסגרתו ייבחר המשרד הזוכה.

המשמעות המיידית היא שמשרד הפרסום פובליסיס, שליווה את האוניברסיטה בשנים האחרונות, והתמודד אף הוא על התקציב, יסיים את ההתקשרות עמה. עם זאת, ייתכן כי בעקבות לוח הזמנים הצפוף שגלש לתחילת שנת הלימודים הנוכחית, הקמפיין הבא של האוניברסיטה יבוצע אף הוא על ידי פובליסיס למרות שהוא עתיד להיות מוחלף. בנוסף לפובליסיס התמודדו על התקציב גם ליאו ברנט, LEAD ושטרית מדיה גרופ שלא עברו לשלב הסופי.

למרות מערכת היחסים הטובה של פובליסיס והאוניברסיטה, ונקודת הפתיחה הטובה שלו בהתמודדות על התקציב, מינויו של נשיא חדש למוסד האקדמי הוא זה שככל הנראה טרף את הקלפים. על פניו נראה, כי הנשיא הנכנס, פרופ' יעקב מצר שמחליף את פרופ' חגית מסר-ירון, שכיהנה בתפקיד מאז 2008, מגיע עם אג'נדה חדשה שכוללת רענון בשורות ההנהלה, וכן במשבצת משרד הפרסום שייבחר על ידו.

המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה מתנהל בהתאם ללוח זמנים עליו הצהירה האוניברסיטה מראש. בהתאם לזאת, היא אמורה להכריז על המשרד הזוכה במהלך השבוע הבא. כן ציינה האניברסיטה מראש כי לשלב הגמר יעלו 3 משרדים בלבד.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.6 מיליון דולר המהווים בפועל כ-5.7 מיליון שקלים וב-2012 הוא עמד על סכום זהה של כ-5.8 מיליון שקלים.

מפוגל אוגילבי ודרורי-שלומי לא נמסרה תגובה לידיעה. את תגובת גליקמן נטלר סמסונוב לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    גליקמן בזכות הקשרים. כישורים אין. (ל"ת)
    יוסי 16/10/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דרורי שלומי החדש 15/10/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    החבר׳ה החדשים של דרורי שלומי מתחילים לעבוד. לאט לאט, ועם שום דבר חוץ מעבודה טובה.
  • 5.
    פובליסיס נושמים לרווחה (ל"ת)
    אחת שיודעת 15/10/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ספי 15/10/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    דווקא פובליסיס עושים להם עבודה טובה
  • 3.
    דליה 15/10/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    כמה שורות הם רוצים לרענן? מה לגבי היח"צ שלהם, גם הם על הכוונת? דווקא עושים עבודה טובה!
  • 2.
    15/10/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 1.
    חמור ששטרית מדיה לא עלו (ל"ת)
    השר שטרית 15/10/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.