אבי ניר. מנכ"ל קשת
צילום: בוצ'צ'ו

הלוח של קשת נפסל: נדרשת להוסיף סוגה עלית - ותכניות מורשת ותרבות יהודית

הרשות ה-2 קבעה כי על 'קשת' להעביר הצהרה לגבי עמידתה באמנה ב'סופר נני'. לוחות ערוץ 10 והחינוכית אושרו. ומה לגבי תחקירים ב'תכנית חיסכון'?
אלכסנדר כץ | (1)

שבוע לאחר רשת, גם לוח השידורים של קשת נתקל בקשיים. ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה לא אישרה את הלוח של הזכיינית לחצי השני של 2013. הוועדה בראשותו של יעקב שחם, אימצה למעשה את החלטת ההנהלה, והציבה בפני הזכיינית דרישה להשלים את ההוצאה החסרה על סוגה עילית, ולפרט את ההשקעה המתוכננת בסרטי קולנוע ישראליים.

כמו כן נדרשה 'קשת' לעמוד במכסת תכניות המורשת והתרבות היהודית, הפריפריה והשיח הציבורי. ל'קשת' הוקצה שבוע ימים להעביר לרשות השנייה את ההשלמות הנדרשות ללוח בתוך שבוע.

ועדת הטלוויזיה גם דנה בסוגיית ריבוי שידורי הריאליטי בערוצים המסחריים, לעומת מיעוט בתכניות מסוגה עילית. מנכ"ל הרשות הנכנס שי באב"ד, הודיע לזכיינים כי הרשות תבחן מחדש את תכניות הריאליטי ואת ההכרה בתכניות מסוגה עילית.

הוועדה קבעה עוד כי על 'קשת' להעביר לרשות הצהרה לגבי עמידתה באמנת הרשות בשידורי התכנית סופר נני, וכי עליה להתחייב כי האמנה מצורפת כנספח לחוזה ההפקה עם ההורים וכי השידור עומד בכללי האמנה.

שחם אמר כי הוועדה תמשיך להקפיד על עמידת הזכיינים בכללים, ובכלל זה שידור תכניות מסוגה עילית שלא מקבלות את הביטוי המתחייב בהשוואה לתכניות הריאליטי. שחם אף הצהיר כי הוועדה תבחן את שילוב נושא התחקיר בתכנית חיסכון ובמידה והדבר לא יבוצע, היא תמליץ למועצה לשקול מחדש את ההכרה בתכנית זו כתכנית תעודה.

בתוך כך, לוחות השידורים של ערוץ 10 והטלוויזיה החינוכית, אושרו. לוח השידורים של ערוץ 10 זכה לציון לטובה, אולם הערוץ נדרש להשלים את הלוח בתכניות במכסת המורשת היהודית ובמכסת השיח הציבורי, וכן להעביר פירוט בנוגע לסרטי קולנוע ישראליים. בנוסף על הערוץ לתקן את השיבוץ של תכניות הריאליטי לצד סוגה עילית על מנת לעמוד בכללי הרשות.

מ'קשת' טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    oferdesade 20/06/2013 20:50
    הגב לתגובה זו
    how about תכנית ריאליטי שבו מכניסים 8 בחורים לתוך קוילל כולל פנימייה, שכזה. ואז כל שבוע הם צריכים להכין דברי חכמה על ענייני דיומא. זה ממלא גם דת, גם סוגה עילית וגם פיזביליות מסחרית. אה, ואז מכבים את האורות ויש גם דייט בחשכה - DRAMA!!! (לבטא בבקשה בניגון דראג מלכותי)
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.76%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.76%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״