חוסכים בהוצאות: דורון הרמן ומאור צור קיבלו את תחומי הסיקור של שלי טפיירו
על רקע המשבר הקשה בערוץ 10, בחברת החדשות שלו החליטו לא לגייס מחליף לכתבת המשפט והפלילים המוערכת שלו שלי טפיירו, שעזבה לפני כחודשיים, ו-2 כתבים יקבלו על עצמם את תחומי הכיסוי שלה.
בחודשיים האחרונים כבר קיבלו באופן זמני השניים - כתב הפלילים דורון הרמן, וכתב הפלילים בתל אביב מאור צור - את אותם תחומי הכיסוי, אחרי שטפיירו, שעבדה ב'חדשות 10' כ-5 שנים וחתומה הייתה בין היתר על הסרט על גואל רצון, ועל שורת תחקירים. כעת הוחלט בהנהלת חברת החדשות כי המינויים של הרמן וצור יהיו קבועים.
דורון הרמן, כתב הפלילים של החברה ב-4 השנים האחרונות, יהיה גם כתב המשפט בתל אביב ויהיה אחראי גם על סיקור השר לביטחון פנים והמטה הארצי של המשטרה. מאור צור, כתב הפלילים באזור המרכז, יהיה אחראי גם סיקור השב"ס.
הרמן וצור עובדים יחד בדסק הפלילים של איזור תל אביב והמרכז מזה כשנה, ואחראים לשורה של הישגים, בהם הראיון הראשון עם קלוד איזק, הדורס של לי זתוני ז"ל; והתמונות הבלעדיות מהאונס בגן העיר בתל אביב.
- 7.צופת ערוץ 10 15/09/2012 22:34הגב לתגובה זוהתחקיר שעשה צור על הדורס של לי זיתוני היה נהדר, בינתיים הבחור מוכיח את עצמו כעיתונאי רציני. בהצלחה לשניהם!
- 6.לתותחים טפירו בהצלחה בדרכך החדשה (ל"ת)יאללה נתניה 13/09/2012 19:21הגב לתגובה זו
- 5.מבוגרת אחראית 13/09/2012 18:48הגב לתגובה זוהילדים הכי חמודים ותותחים שיש!! מאור והרמן כל הכבוד, אתם מביאים גאווה לערוץ. אוהבים ואוהבות..
- 4.צמד ילדים מתלהבים שיודעים בעיקר להתחנחן (ל"ת)בית הורד 13/09/2012 16:37הגב לתגובה זו
- 3.כבר לא ילד 13/09/2012 15:39הגב לתגובה זואבל לא מרגיעים לברכיים שלו. חבל שחוסכים בערוץ 10 כשאפשר לגייס ילד מגלי צה"ל בחמשת אלפים שקל.
- 2.חוסכים בעיקר מהצופים חדשות איכותיות (ל"ת)צופה 13/09/2012 15:33הגב לתגובה זו
- 1.ממש קייטנה של ילדוד׳ס בערוץ 10.גוססים שם (ל"ת)אמיר 13/09/2012 15:07הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
