אשת היח"צ יוספה ברק על מיכל זוארץ: "סירוב כל כך מעליב עוד לא ראיתי"

בשישי האחרון עלתה כתבה במעריב, שלפיה זוארץ סירבה להגיע להשקת קולקציה בגלל "מתנת הסלב העלובה" לטענתה. ברק הכועסת מגיבה לאייס
דפנה פלס | (50)

"נשגב מבינתי איך מציעים לסלבס מתנה וזוכים, בתמורה, למבול של השתלחויות. אם לא רוצים אז אומרים 'תודה, לא' ואפילו ממציאים איזה תירוץ, אבל סירוב כל כך מעליב? את זה עוד לא ראיתי", כך אומרת לאייס אשת היח"צ יוספה ברק, שלפני מספר ימים קיבלה ממיכל זוארץ 'לא' חד משמעי כתשובה להצעת השתתפות באירוע.

לפי כתבה שהופיעה ב'מעריב' ביום שישי האחרון, משרדה של ברק הזמין את זוארץ לאירוע לכבוד הצגת קולקציית הקיץ של רשת האופנה 'יוקה' אך זו, מצדה, סירבה בתוקף. הסיבה לכך, כפי שזוארץ עצמה הסבירה מאוחר יותר , היתה 'מתנת הסלב' שהוצעה לה במקביל להזמנה - 250 שקלים, מה שלטענתה היה "עלוב".

* אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר. לפרטים המלאים - לחצו כאן

בעקבות הופעת האייטם פנינו לברק, שאמרה כי גישתה של זוארץ אינה מקובלת עליה וכי משרדה אינו מתכוון לפנות אליה בעתיד. "התקשרנו, הצענו משהו נחמד והיא ישר שאלה מה מקבלים בתמורה ומיד אחר כך אמרה לא. היא אפילו לא יודעת שהכסף הזה שווה, בפועל, 3 פריטים בחנות".

-ומה לגבי ידוענים אחרים?

"הם תמיד מגיעים לאירועים, כולל האחרון ב'יוקה', וגם תמיד מפרגנים. אצל מיכל, מתברר, זה עובד אחרת; היא לא רק סירבה אלא גם העליבה וכך, למעשה, גמרה את היחסים עם המשרד. העניין הוא, שהיחס הזה יפגע בעיקר בה, בתכנית שהיא מייצגת (השרדותvip - ד"פ) ואולי גם בפרנסה פוטנציאלית בעתיד. כדאי להזכיר פה שיח"צ עושה קמפיינים עם פרזנטורים ושאלה הם לרוב בחירה של המשרדים עצמם".

ברק מוסיפה ואומרת, כי האייטם ב'מעריב' היה תוצר של פניה מטעמה אל הכתבת ומדגישה כי כללית, משרדה אינו נוהג 'לנקום' באנשים שממאנים לשתף אתו פעולה. "אנחנו ממש לא מאמינים בבד פבליסיטי ולא מוציאים אייטמים שליליים כנקמה, אבל כאן, ברגע שהיא בחרה להתקיף - לא יכולנו שלא להגיב".

תגובתה של זוארץ לדברים: "התקשר אלי מישהו שאני אפילו לא זוכרת את שמו ומיד אמר 'בואי לאירוע וקבלי 250 שקלים עבור השתתפותך'. אמרתי שזו מתנה עלובה ובכך סיימתי. הם ביקשו את הזמן שלי אבל לי היו ויש דברים יותר טובים לעשות".

-זו בדרך כלל התגובה שלך במקרים מהסוג?

תגובות לכתבה(50):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 27.
    שלמה 26/11/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    זו זכותה של זוארץ להגיד לא !
  • 26.
    שיר 23/05/2012 17:47
    הגב לתגובה זו
    כל מי שמטנף כאן, מקנא!! היה מת שידברו עליו שליש ממה שמדברים עליך. רק אנחנו יודעים איזה תוצאות היסטריות את מנפיקה ללקוחות. שאפו!!!
  • 25.
    דודי 23/05/2012 17:45
    הגב לתגובה זו
    נמאס מסלבס מתחסדים. אתמול מיכל זוארץ, היום אושרי כהן.
  • 24.
    בושה (ל"ת)
    מי את בכלל מיכל? 22/05/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    מעריץ 21/05/2012 23:07
    הגב לתגובה זו
    שכל הקנאים יאכלו את הלב!
  • 22.
    מורן 21/05/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    אם זו הדרך שלך למשוך תשומת לב, הצלחת! כולם מהיום יזכרו את הדברים הללו- את לכלכת על מיכל בשביל להשיג אייטם ללקוח קיקיוני!, את הרסת לאיילה רשף את צילומי הקמפיין(עלק איילה בקשר טוב איתך)והכי חשוב שאת אשת יחסי תקשורת ממש ' מקצועית'.
  • 21.
    יונתן 21/05/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    זו התוצאה, אך אחד עם שכל לא יבוא ליחצנית שהולכת ומטנפת בתקשורת. טעות קשה !!!
  • 20.
    יוספה 21/05/2012 13:58
    הגב לתגובה זו
    החלטתי לפרוש מהדיאלוג שרק מידרדר, במקום שיהפוך להיות משהו מקצועי ומעניין. ברור לי שיש כאן גורמים שסובלים מהחשיפה לה אני זוכה לאחרונה, מאחלת לכם להתקדם ולקבל המלצות מלקוחות כפי שאני זוכה להן. ב-ה-צ-ל-ח-ה!!
  • יצחק 21/05/2012 18:24
    הגב לתגובה זו
    בגובה האתנן שאת משלמת וזה ממש לא נחמד כשמתייחסים אליך כך, אבל זה מה שאת עושה. האם את תטריחי את עצמך להגיע לאירוע שלא מעניין אותך, בתמורה לאתנן בסך 250 ש"ח? וכפי שאמר ברנרד שאו: "גבירתי, אנחנו כבר יודעים במה את עוסקת, עתה רק נותר לברר מה הוא המחיר שלך" - אז אם את מזמינה כך, שלמי לפחות שכר ראוי.
  • 19.
    יוסי 21/05/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    יוספה, הלבנת פניו של אדם ברבים היא מהדברים הגרועים שאפשר לעשות. מה שרפה שכל שכמותך לא מבינה, שרצית להזיק ויצאת ניזוקה. מקסים לראות איך הטיפשות והרוע שוכנים אצלך באחווה שכזו. בואי נגיד כך: את הלקוחות שלי לא אשלח אלייך - זה בטוח. בא לי להקיא עלייך....
  • 18.
    אסף ל. 21/05/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    מיכל זוארץ צריכה להתבייש היא אולי שוחכת שלפני הישרדות בכלל לא היו מזהים אותה ברחוב ומעניין איזה דברים יותר טובים יש לה לעשות כי היא לא עושה כלום לפי דעתי לא צריך להזמין אותה בכלל להשקות ואם כן אז לא להציע לה דבר
  • 17.
    מי זו היח"צנית המטופשת הזו???? (ל"ת)
    רוני 21/05/2012 13:14
    הגב לתגובה זו
  • רוני, ברור שאת/ה הגאון מוילנה, לפי התגובה... (ל"ת)
    יוספה 21/05/2012 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    חרמניקו 21/05/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    היא נראת טוב:}
  • 15.
    ישראל 21/05/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    עולם האגדות של מיכל
  • 14.
    איכסה 21/05/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    ההתנהלות הזאת פוגעת בתחום כולו. מביך ועלוב. זה כמו שתפני למעצב פנים ותציעי לו מאה שקל והוא יסרב ואז תוציאי על זה לעיתון. בושה לך.בושה לך יוספה!
  • יוספה 21/05/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    ומי שכותב התנהלות מטונפת, כנראה שהוא מקרוב למי שאומרת עלוב ובושה. אנחנו הוצאנו את האייטם בגלל ההתנהגות ולא בגלל הסירוב. כדאי להפנים את זה ומהר.
  • 13.
    עוד אחת שחושבת שהיא יחצנית (ל"ת)
    דניאל 21/05/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
  • מזמינה אותך לראות משרד פעיל ולקוחות מרוצים (ל"ת)
    יוספה 21/05/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
  • מיכאל 21/05/2012 15:58
    למה אין לך אתר?
  • 12.
    דוד 21/05/2012 09:15
    הגב לתגובה זו
    מי זאת מיכל זוארץ?
  • 11.
    יוספה 21/05/2012 09:01
    הגב לתגובה זו
    אני מציעה לכם לבדוק את תוצאות קמפיין YUCCA שלי עם איילה רשף. איילה רשף ואנוכי ביחסים נפלאים, היא רוצה מאד לעשות עמי קמפיין נוסף, מי שמכיר אותה, יכול לבדוק זאת עמה. הסוכן שלה, שהיה בהיסטריה ביום הצילומים, אמר לפני לפני שבוע, שהוא למד ממני כמה דברים חדשים בזכות אותו קמפיין, הלקוח האריך איתי את החוזה, כיוון שהיתה עלייה במכירות ובחשיפה התקשורתית. מה שנקרא: WIN WIN.
  • 10.
    אייל.פ. 21/05/2012 08:43
    הגב לתגובה זו
    נו באמת ...לאלה שקוראים לראשונה את הנ"ל ונדהמים אז יש לי להגיד לכם....זה ככה כבר יוצתר מ-5 שנים. כאיש יח"צ ופירסום אני יודע היטב שכאשר עושים מסיבת עיתונאים הדבר החשוב ביותר זה המתנה לעיתונאי וכמובן המתנה לסלבריטי. גם אם הוא סלב' ל-5 דקות. לרוב הפנייה מתבצעת ..."שלום מדבר X ממשרד Y ורצינו להזמינך לאירוע השקה...." השאלה הראשונה היא " אמממ מה אני מקבלת ?" או "....מה המתנה והאם אתם שולחים לי רכב?!" ככה זה ומי שלא יודע זאת או מופתע יש היגידו עליו תמים. התופעה היינה רחבה ושולטת! לא זולגת, שולטת גם באייטמים בחדשות ובעיקר בתוכניות הבוקר. הכל במסגרת תוכן שיווקי ובכאילו תוכן חשוב לציבור. פתי מאמין לכל דבר לסלב' ולעכבר. :)
  • 9.
    מושיקו הננס 21/05/2012 07:15
    הגב לתגובה זו
    סיפור מהתחת את מי זה מענין יא גמדים
  • 8.
    מיכל 20/05/2012 23:40
    הגב לתגובה זו
    שערוריות. אחרת לא תקבלי חשיפה (עלק) ללקוחות שלך. חשבת פעם להתעלם מזה ולא לעשות מזה יותר ממה שזה?
  • יוספה 21/05/2012 09:05
    הגב לתגובה זו
    יש לי קמפיינים נוספים שאת לא מכירה ואת לא יודעת שאני עומדת מאחריהם. אבל לפעמים יש קמפיינים שבהם צצות השערוריות ומי שלא יודע למנף את זה, חוטא ללקוחותיו. חד וחלק. סתם לסבר את האוזן, כל דמותו של עופר שכטר נבנתה מסקנדל ויש עוד הרבה דוגמאות לכך בהיסטורית היח"צ.
  • מיכל 21/05/2012 10:30
    או שמם של הלקוחות שלך.
  • 7.
    שרונה 20/05/2012 23:38
    הגב לתגובה זו
    בערמומיות ודורסים בדרך אנשים. לא פלא שזוארץ התנהגה ככה. יוספה- תלמדי - כשלא תפגעי באנשים זה לא יחזור אלייך
  • יוספה 21/05/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    אני לא דרסתי את זוארץ, ההפך הוא הנכון. התקציבאי החמוד שלי התקשר בשיא הנימוס וקיבל תגובה משפילה. אולי לא קראת מספיק טוב את הכתבה? צריכה עזרה בהבנת הנקרא? אשמח לסייע.
  • שרונה 21/05/2012 10:32
    מולכם. ראיתי איך אתם עובדים. אתם שני נחשים שדורסים ופוגעים באנשים ולא מפסיקים לשקר.
  • 6.
    גילה 20/05/2012 22:22
    הגב לתגובה זו
    ואני שואלת את עצמי שתי שאלות. הראשונה את מי מעניינת בכלל זוארץ והשניה את מי מעניינת יוספה??? יאללה, לכלוכים יש כל יום בענף. מכונת כביסה אפשר להפעיל גם בבית. במקרה הזה, שתיכן מקבלות "בד פבליסיטי" מה שלא מכבד אף צד בעניין הזה. יאללה, תתבגרו
  • יוספה 21/05/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    איזה מזל שהבנת את המושג בד פבליסיטי, אני מעריכה את זה מאוד....עצם העובדה שאייס יצרו עמי קשר ושליאורה הכניסה את זה וגם שאת קראת את זה והגבת, זה לא מספיק מעניין? לדעתי, העובדות הפוכות לתגוב ה שלך. וכן תמיד יש לכלוכים בענף והם לא יוצאים כל יום, יש מקרים בהם זה חריג וזה בדיוק המקרה שלפנינו.
  • גילה 21/05/2012 11:11
    יוספה, אל תמעיטי בערכם של אנשים המגיבים כאן. אנו מצויים בתעשיה לא פחות ממך ויודעים בדיוק איך הדברים ואיך דברים מגיעים לעיתונים. גם אנחנו עובדים בזה. תשלימי עם העובדה שלא הצליח לך. ונ.ב. אני מבינה יותר ממושג אחד בתחום. ההפסד במקרה זה הוא שלך.
  • יוספה 21/05/2012 08:45
    הגב לתגובה זו
    אני לא נתתי תגובה לליאורה, למרות שהתבקשתי, אייס התקשרו אלי וביקשו לראיין אותי. כדאי לבדוק לפני שמשתלחים....מתאים לאנשי מקצוע לבדוק לפני שהם כותבים תגובות שמקורן בלשון הרע, הפוסל במומו הוא פוסל.
  • 5.
    דניאלה 20/05/2012 22:20
    הגב לתגובה זו
    אחרי הפרשה עם איילה רשף וההדלפות. עכשיו היא מנסה לתפוס כותרות פתטיות על הגב של מיכל. יוספה אולי מספיק. תראי את דני לוי אן את שילה מגר או רונן הילל איך הם בונים את עצמם במקצועיות עצומה. קחי מהם דוגמה.
  • אורן 20/05/2012 23:39
    הגב לתגובה זו
    יוספה לא יודעת לעבוד. אם היא הייתה יודעת- מיכל לא הייתה מוציאה את זה. כנראה שיש סיבה. שום דבר לא קורה סתם.
  • לידיעתך, לא מיכל הוציאה את זה, אלא משרדי. (ל"ת)
    יוספה 21/05/2012 09:01
  • 4.
    . 20/05/2012 21:37
    הגב לתגובה זו
    טריק שקוף: את רוצה לשכור את הזמן של זוארץ ואת הפנים שלה לקידום המוצר שלך במחיר נמוך. שלמי יותר, יבואו אלייך
  • יוספה 21/05/2012 08:49
    הגב לתגובה זו
    ושוב אני אומרת לקשי ההבנה, לגיטימי לא להסכים לקבל סכום זה או אחר, אבל למה להתנהג בצורה כ"כ מכוערת? ד"א, אם מישהו כאן רוצה ליעץ למיכל זוארץ, כדאי להסביר לה שכדאי להיות נחמד למשרדי יח"צ, כיוון שהם יכולים להפוך אותה לפרזנטורית של אחד מהלקוחות שלהם ואז היא תרוויח בענק, לא גרושים. עוד משהו, לאחר פרסום הידיעה, קיבלתי כמה טלפונים מעיתונאים ששאלו למה לא מסרתי להם את האייטם, כי הם מאוד רוצים להיכנס בגב' זוארץ. יש לה בעיית התנהגות חמורה מאוד, מסתבר שלא רק איתי....
  • 3.
    שני 20/05/2012 19:24
    הגב לתגובה זו
    הזמן שלה שווה כסף. את השם שלה היא בנתה בעמל רב וזכותה לתמחר את עצמה לפי ראות עיניה
  • יוספה 20/05/2012 20:19
    הגב לתגובה זו
    מדהים שאנשים שקוראים את הידיעה לא מבינים את הבעיה. מי שמצדיק התנהגות כמו של מיכל זוארץ, מצדיק עוד הרבה דברים פגומים בארץ שלנו וסליחה שאני הולכת עם זה רחוק. ועובדה שקארין כהן שהיא דוגמנית עסוקה ומובילה קמפיינים (לא כמו מיכל), הגיעה בכיף ונהנתה ומאף אחד לא קיבלנו תגובה כ"כ מזלזלת ומעליבה. זה השם שלה? את זה היא בנתה בעמל רב?
  • 2.
    אז יוספה, נותנים לך 250 שקל ואת באה? (ל"ת)
    תוהה 20/05/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
  • יוספה 20/05/2012 20:14
    הגב לתגובה זו
    הקטע הוא שאם מציעים לי משהו וזה לא מתאים לי, יש דרך לדחות את הדברים בנימוס. ואם זה מה שחברת אופנה יכולה או רוצה להציע, זו זכותה כפי שזו זכותה של מיכל לא להגיע, אבל דרך ארץ זה בראש ובראשונה. ההתנשאות, הרצון להשפיל ולהשתלח, זו הבעיה האמיתית.
  • 1.
    מיכל לא מעניינת 20/05/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    אפילו בהישרדות לא מראים אותה בכלל. היא לא מעניינת ועוד תתחנן להזמנות.
  • יוספה 20/05/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    בחור מקסים, שפנה אליה בשיא הנחמדות וקיבל עלבונות. לו היא היתה מדברת איתי, אני לבטח הייתי עונה לה באותה שפה. סמוך עליי.
מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.  

חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.