אחרי הפיטורים ב-ynet: אהוד קינן שודרג - ומונה לעורך ערוץ המחשבים של האתר
אהוד קינן מונה היום לעורך ערוץ המחשבים של ynet - כך נודע לאייס. קינן מחליף בתפקיד את יהונתן (ג'וני) זילבר,
קינן שימש ב-6 השנים האחרונות ככתב מחשבים ואינטרנט בערוץ המחשבים. הוא אחיו של עידו קינן, שמפעיל את הבלוג 'חדר 404' וכותב לגופי תקשורת אחרים.
כזכור, בשבוע שעבר פוטר זילבר, שהיה מראשי התארגנות העובדים באתר מבית 'ידיעות אחרונות'. לזילבר נערך בשבוע שלפני כן שימוע בפני עורך ynet יון פדר, סגנו ערן טיפנברון, והייעוץ המשפטי של האתר, וביום שלישי האחרון הוא קיבל מכתב פיטורים. לפני 3 חודשים היה זילבר חלק מקבוצה של עובדים שאמורה הייתה להיות מפוטרת כחלק - כך טענו ב-ynet - מקיצוצים באתר בשל המצב הקשה בשוק הפרסום. חלק מאלו שזומנו לשימועים היו פעילים בארגון העיתונאים החדש. לזילבר נערך בזמנו שימוע, אולם לא התקבלה החלטה בסופו של דבר בעניינו. בכל מקרה, ב-ynet הכחישו קשר בין ההתארגנות לפיטוריו של זילבר.
על פי הערכות באתר, עם כניסתו היום לתפקיד, צפוי קינן לבצע מספר שינויים תכניים באופי המדורים. בשלב זה מוקדם בכל מקרה להעריך באילו שינויים מדובר.
בתוך כך, הבוקר שלח אירגון העיתונאים החדש הודעה להנהלת ynet על הקמת ועד עובדים באתר, לאחר שבאירגון החתימו לפחות שליש מעובדי ynet. על מהלך זה פורסם לראשונה באייס, בשבוע שעבר.
ynet עמד במרכזו של מאבק משפטי, בעקבות ניסיונות של עובדים להקים בחודשים האחרונים ועד עובדים באתר. בעקבות כך, כך טענו עובדים באתר, פוטרו כמה ממובילי ההתארגנות, בהם הכתב הכלכלי תני גולדשטיין, שהוחזר לעבודה לאחר עתירה שהוגשה לבית הדין המחוזי בתל אביב.
- 10.אהוד מצויין, יכניס רוח חדשה ותנופה. (ל"ת)ג. 21/05/2012 15:46הגב לתגובה זו
- 9.עמיחי 20/05/2012 19:56הגב לתגובה זובטוח יקים את הערוץ מהבוץ בו הוא נמצא בחודשים האחרונים
- 8.עודד 20/05/2012 19:44הגב לתגובה זוכיף לעבוד עימו. אני עובד מולו כבר 7 שנים. תמיד אדיב ונחמד.
- 7.דקל שיר לשלטון (ל"ת)רביד ראבח 20/05/2012 18:45הגב לתגובה זו
- 6.שולה 20/05/2012 17:24הגב לתגובה זועיתונות עולב. עושי-דברם של יחצנים. בטוחים שהבנתם את הכותרת? ומהו הסיפור האמיתי?
- 5.אלכס במה דני לוי קנה אותך? (ל"ת)ליב 20/05/2012 15:09הגב לתגובה זו
- 4.פדרו לוי החדש 20/05/2012 14:33הגב לתגובה זוהמשמעות עיתונאים יותר חלשים יותר נרפים יותר ממושמעים ויותר עניים. וכמובן - יותר תוכן שיווקי במסווה של כתבות עיתונאיות. להקיא על איש הסקי יון, פדרו, פדר, לוי ועל משרתו הכנוע ערן טפנברון.
- 3.(ל"ת)בהצלחה אהוד 20/05/2012 13:25הגב לתגובה זו
- 2.tkh 20/05/2012 13:23הגב לתגובה זולעזור להם במשבר הזה, גדול עליו
- בלתי תלוי 20/05/2012 15:29הגב לתגובה זוכמי שקרא את סיקור הנושא בכלל האתרים, אני יכול לומר לכם שהיה פה מהלך גאוני וחבל שאתם לא יודעים לנתח אותו. אגב, אין לי מושג מי זה דני לוי.
- חביב בפייסבוק 20/05/2012 14:20הגב לתגובה זוולא מזיק, אבל הוא ארסי ומסוכן מאד לטוב ולרע
- רק רונן צור יודע לטפל במשברים כאלה! (ל"ת)מבין עניין 20/05/2012 13:55הגב לתגובה זו
- אה... ברור... (ל"ת)וואלה... 20/05/2012 19:44
- 1.מויש 20/05/2012 13:14הגב לתגובה זופספסתם פעמיים: גם את האיזכור למינוי הזה, שהיה בעין השביעית כבר ביום חמישי. גם את כותרת היום ואולי השבוע בתחום: ועד יציג שהצליחו להקים ב-ynet
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
