מסימני המכביה: גיל-עד ומכבי העולמית פיתחו מערך יח"צ שיפעל במעגל סגור
בהמשך לבחירתו כמשרד חיצוני שינהל את מערך התקשורת של המכביה התשע-עשרה, גיל-עד תדמית חובר לתנועת מכבי העולמית ומשיק יחד עמה מערך יח"צ חדשני לקראת האירוע. במסגרת זו יוקם פאנל של נציגי מכבי מכל העולם, שישמשו כאנשי קשר וכרפרנטים להחלפת מידע בין סניפי 'מכבי' השונים.
מטרת הפאנל היא ליצור פלטפורמת עבודה מסודרת בין סניפי התנועה לישראל, כזו שתאפשר העברת מסרים יעילה לצורך יחסי הציבור טרום המשחקים. לפי גיל-עד, העברת המידע בתוך הפאנל תיעשה באמצעות כלים שונים שיעמדו לרשותו, דוגמת עמוד פייסבוק ייעודי ואתר הבית של התנועה.
המהלך יושק בפורום שיתקיים השבוע בכפר המכביה ברמת-גן ושאליו הוזמנו נציגי היח"צ של כל המדינות שעתידות להשתתף בפאנל. המפגש יערך במסגרת הוועידה העולמית של מכבי, שמתקיימת בארץ בימים אלה.
איתמר הרמן, סגן יו"ר מכבי עולמי ואחראי על תחום יחסי הציבור בתנועה, מסר: "זוהי יריית פתיחה למערך יחסי ציבור חדש שיאגד את המידע והפעילויות של כל סניפי מכבי בעולם. במהלך הפורום הראשון שיתקיים השבוע נציגי תנועת מכבי העולמית יקבלו כלים על מנת לעבוד במשותף ולשמש מקור להעברת מידע בינינו לצורכי יחסי הציבור בארץ".
- 2.הקומה הרביעית... 16/05/2012 21:30הגב לתגובה זוהבעיה של המכביה מתחילה בכך שיש פער ענק בין מה שאנשי העולם רוצים לבין מה שהישראלים מספקים להם. הבעיה הנוספת היא שהישראלים שהם המפיקים בפועל חושבים שאנשי העולם שמעבירים את הכסף הם חבורה של טמבלים שבכל מקרה ימשיכו להעביר את הכסף, כל המסביב לא ממש משנה. פייסבוק, שמייסבוק, הכל בלבולי מח....
- 1.שטויות (ל"ת)דנה 16/05/2012 07:23הגב לתגובה זו