ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

'מחיר למשתכן' באופקים - לא תאמינו בכמה תימכר דירת 110 מ"ר בפרויקט

שיווק נוסף של מחיר למשתכן לבניית 172 דירות שיוגרלו בשכונת קריית מנחם באופקים
 |  38
תכנית הדגל
Share
שיווק נוסף לתכנית מחיר למשתכן אותה מובילים שר האוצר משה כחלון ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט. בקרקע ששווקה במכרז משותף של משרד הבינוי והשיכון ושל רשות מקרקעי ישראל  זכו  חברת מגידו י.ק יזום בע"מ,  וחברת סופר שרה בקרקע לבניית  172 יח"ד בשכונת קריית מנחם באופקים. 


שכונת קריית מנחם ממוקמת בחלקה הדרום מערבי של אופקים, סמוך לשדרה המרכזית בה ממוקמים שטחי מסחר, פארקים, מתנ"ס ומוסדות חינוך. ממשרד האוצר נמסר כי בשכונה בניה מעורבת של מתחמי בנה ביתך, קוטג'ים ובנייה רוויה. המתחם נגיש לתחבורה ציבורית לאופקים והסביבה וכן תחנת רכבת המקצרת את טווחי הנסיעה לבאר שבע או המרכז

מחירי הדירות במסגרת התכנית
דירה בגודל  87 מ"ר  (הכוללת מרפסת חניה ומחסן) בפרויקט תעלה 435,259 שקל כולל מענק משתכן בסך 60,000 שקל. דירה בגודל  98 מ"ר (הכוללת מרפסת חניה ומחסן) בפרויקט תעלה 497,167 כולל מענק משתכן בסך  60,000 שקל. דירת בגודל 109 מ"ר הכוללת מרפסת חניה ומחסן) בפרויקט תעלה 559,074 שקל כולל מענק משתכן בסך  60,000 שקל.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 ברזילי 26/07/2016 15:15 באטלנטה מחיר בית 50 אלף דולר
שכ"ד 600-800 דולר לחודש כל מי שמשקיע בפריפריה הינו מטומטם. 150 אלף דולרדירה באופקים? פחחחחחחחחחחחחחחח
24 ברור 26/07/2016 10:19 אחרי שהמדינה הרסה את אופקים, תשכן שם חרדים...
הכל ברור אלו מחירים שמיועדים לציבור החרדי להשתלט על נתיבות ואופקים..
23 אבי 25/07/2016 21:39 האמת כחלון? הפתעת לטובה, סוףסוף מחיר שפוי. (ל"ת)
22 חוה 25/07/2016 15:30 כחלון כול הכבוד אנחנו איתך תמשיך רק מחיר למשתכןיישרכוח
כחלון אנחנו איתך תשווק 200אלף יחדות במחיר למשתכן רק מי שאין לו בחרנו בך ובבי ונמשיך יישר כוח לא לפחד עד הסוף תבנה גם מעבר לקו הירוק אנחנו הזוגות הצעירים איתך באש ובמים
21 ישראל ישראלי 25/07/2016 14:41 קחו לקח : אלו הם מחירי עלות + של בניה בארץ מעל זה רווח
לקבלנים ולמינהל, הבנתם את זה, גם אתה הבנתה את זה ברוך.
20 א 25/07/2016 14:32 הכתבה היתה צריכה לומר כמה עולה שם בפרויקט רגיל
כדי שניתן יהיה לראות אם מדובר בהנחה מדמעותית או לא ובאיזה רמת גימור לעומת פרויקטים בסביבה
19 דוד 25/07/2016 14:11 הקרקע יקרה מאוד
אדון כחלון , למה מחיר קרקע של חצי דונם חוצה את ה 750000 מחיר שהמנהל מקרקעין פרסם בשכונת כלניות בבאר שבע?? איפה היית ?? ממני הפסדת קול!
18 ואת הקבלנים לכלא על 25/07/2016 13:58 כל הכבוד לכחלון. זה גם יהיה המחיר במרכז אם יבואו סינים
נו אז עלות בניית 100 מטר זה 200 אלף שח כמו שאני אומר לכם כבר 5 שנים ואתם צוחקים עלי ??? או שזה 3 מיליון. חחחח
17 שמוליק 25/07/2016 13:55 כחלון הולך הביתה (ל"ת)
16 וווו 25/07/2016 13:39 atpu gbe
כחלון אתה מוכיח שאתה עומד במילה שלך אתה היחיד שבאמת עובד ומי שמזלזל בעבודה שלך זה אנשים בעלי אינטרס גאה שנבחרת והרווחנו שר אוצר או שר בכלל הכי חברתי שמדינת ישראל ידעה תודה ענקית מהצפוןן
מנטליסט 25/07/2016 15:38 אין על כחלון
אין על כחלון.. מספר 1 הלוואי ויהיה ראש ממשלה
15 איפה ביבי 25/07/2016 13:02 למה ביבי שותק ? ולא עוזר לכחלון
למה ביבי לא עוזר לכחלון להעביר את המסר שהנדלן בועה
ישראל ישראלי 25/07/2016 14:47 ביבי מפחד! שהבועה תתפוצץ לו בפנים וגם משרה
שמחיר הבתים שלהם יצנחו ב - 60% .
אמיר 25/07/2016 14:21 אין חברים
הצלחה של כחלון - הפסד של ביבי , הרי אין טוב ממנו ואם , חס ושלום , יצליח יתר מדי , יוכל לקחת תפקידו .
שונא שמאלנים 25/07/2016 13:59 מה נראה לך שכחלון מקבל גב מסבתא שלו ???
ביבי וכחלון נכנסים חזק באליטה החזירית קבלנית בנקאית ש 90 אחוז ממנה אגב מצביעי שמאל ולפיד.
14 רפי 25/07/2016 12:49 כחלון אנחנו יודעים שהנדלן בועה
אבל צריך את הגבר שיפוצץ את הבועה הזאת מקווה שזה אתה....ולא ביבי בסוף באיזה ספין יגנוב לך את ההצגה.....
13 רפי 25/07/2016 12:49 כחלון אנחנו יודעים שהנדלן בועה
אבל צריך את הגבר שיפוצץ את הבועה הזאת מקווה שזה אתה....ולא ביבי בסוף באיזה ספין יגנוב לך את ההצגה.....
shafik 25/07/2016 13:37 הצעה מכל הלב בשבילך:
או שתלך למצוא עבודה במקום לבכות, או שתלך ללמוד חוקי כלכלה בסיסיים. מה יעזרו כמה יח"ד מסכנות באופקים להורדת המחיר? אם אין דירות, למה צעירים/גרושים/עולים חדשים רצית לקנות? נכון, כי אין דירות והשכירות יקרה יותר ממשכנתא
לא הבנת 25/07/2016 14:51 אל תבלבל, יש מלא דירות......פתח יד-2, עשר בלירה (ל"ת)
12 כחלון 25/07/2016 12:43 כחלון תתחיל להריץ דירות המצב לוחץ (ל"ת)
11 פיטר שיף 25/07/2016 12:38 פרס למשקיעים
דירה של 90 מ״ר באופקים ניתן להשכיר ב-2300 ש״ח לחודש. 27,600 ש״ח שכירות בשנה. עולה 435,000 ש״ח. תשואה - 6.3%. איפה יש אג״ח בדירוג השקעה שנותן את זה?
אבי 25/07/2016 21:40 האמת? עיסקה מעולה (ל"ת)
לא הבנת 25/07/2016 14:47 התוכנית לזוגות צעירים בלבד. שיגורו שם ויפתחו את העיר
לא למשקיעים שרק מחפשים את התשואות.... דירה הוא מוצר בסיסי
10 אין פה יוקר דיור!! 25/07/2016 12:09 לתל-אביבים המפונקים זה לא מתאים...
יש פה מחאה שמאלנית שמצאה תירוץ לנגח את השלטון. יש בפריפריה המתפתחת הרבה דירות בזול..
מנפגעות ביבי 25/07/2016 14:01 כמה משלמים לך יא אפס כדי שתגן על השלטון המושחת?! (ל"ת)
סטודנט מאוכזב 25/07/2016 15:03 סתיו שפיר. למה עזבת את ההפגנות לטובת הכיסא?? (ל"ת)
9 חור 25/07/2016 12:05 יקר!! יש שם היום דירות במחירים האלה... (ל"ת)
8 מנ 25/07/2016 12:04 בכמה אפשר להשכיר דירה באופקים? 1000 שקל? (ל"ת)
מנטליסט 25/07/2016 15:31 מחיר שכירות באופקים
מחיר השכירות כיום באופקים מגיע ל2400 ש״ח דירה עם 3 חדרים
7 אא 25/07/2016 12:01 כחלון אכזבה
אם המדינה הפסיקה לספסר בקרקעות כפי שכחלון חוזר ואומר, כיצד דירה באופקים מחיר למשתכן עולה חצי מליון וברעננה מחיר למשתכן עולה פי ארבע ? ....
6 בא 25/07/2016 11:52 כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן ,המחירים לא יורדי
ם,וכול החרא המשתכן הזה לא מעניין אף אחד .
5 אדם 25/07/2016 11:27 כל המגיבים מפגרים....
מי בכלל דיבר לכיוון שלכם ......יש אנשים שגרים באופקים ושדרות ונתיבות ........זה דירות לצעירים שגרים שם לא לכם...... {אני גר במרכז}
4 אין שיוויון 25/07/2016 11:26 קרקעות המדינה ניתנות שם בחינם, במרכז הם יקרעו את הקונה (ל"ת)
בא 25/07/2016 11:55 במקום שכחלון יביא קבלנים סינים הוא משחק בקקי ,136 דירות
ועוד כותבים על זה בעיתון ,בסין בונים מאה אלף דירות במכה אחת ,ולא כותבים כלום .
3 תל אביבי 25/07/2016 11:15 לא הצלחתי להבין דבר.
ע"מ שאגור באופקים,מי משלם למי חצי מיליון ש"ח ? אני מקבל את הכסף או שמא אני משלם עבור "העונג" הזה ? (מי שלא היה באופקים לא יבין את השאלה שלי )
2 רווק 36 25/07/2016 11:09 איזה חורים
זה ממש יוריד את מחירי הדירות ... בדיחה
בא 25/07/2016 11:53 136 דירות ,ועוד כותבים על זה בעיתון . (ל"ת)
1 שאפיק 25/07/2016 11:05 מבלי לפגוע באופקים, מי ירצה לגור בעיר הזו?
ניסיתם פעם לנסוע לשם ברכב? הפקקים בצומת גילת מטורפים.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש