קסטרו מתרחבת באונליין ורוכשת את אתר האופנה לאדילה

מחזור המכירות השנתי של האתר מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל. גבי רוטר: "מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם"
 | 
קסטרו לאדילה, צילום: רפי דלויה
קבוצת קסטרו-הודיס מתרחבת במכירות האונליין ורוכשת את אתר האופנה לאדילה (Ladila). מחזור המכירות השנתי של האתר מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל.
אתר לאדילה פועל בזירה הדיגיטלית בישראל כמו גם ברשתות החברתיות. מדובר באתר מכירות און ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה המציע ללקוחה אפשרות תשלום בשיטת ה-after pay, כלומר רק לאחר מדידת הפריטים. 
 
בין מייסדי החברה שהוקמה בשנת 2014 נמנים לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין. "כשהקמנו את האתר זה היה שעשוע. לא חשבנו שיום יבוא וקסטרו הענקית תתעניין בנו. אנחנו מאמינים שבקסטרו נצליח למצות את מלוא הפוטנציאל של המותג בשוק הישראלי ונמשיך לצמוח בעזרת חדשנות, שירות מצוין והקשבה ללקוחות שלנו", אמרו.
קסטרו נכנסה למכירות האונליין בינואר 2013 ומוכרת כיום בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי למעלה מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירות after pay כמו גם תמהיל המוצרים באתר הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה", אמר ​גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה