מלחמת השחרור: תקופת ההתחייבות לחברות HOT ו-yes תוגבל לשנה וחצי

הידיים הכבולות של לקוחות הטלוויזיה הרב ערוצית, הובילה להחלטה להפחית במחצית את תקופת ההתחייבות וליצור חפיפה בהתחייבות לשירותים השונים
אלכסנדר כץ |

מועצת הכבלים והלוויין החליטה להגביל את תקופת ההתחייבות של מנויי הכבלים והלוויין לתקופה שלא תעלה על שנה וחצי. בנוסף, חייבה המועצה את HOT ו-yes ליצור חפיפה בין תקופות ההתחייבות של המנוי לשירותיהן השונים, כך שתוקף תקופת ההתחייבות עבור כל השירותים שצרך המנוי, יפקע בו זמנית במועד אחד.

המועצה קיבלה תלונות רבות של מנויים על תקופת ההתחייבות הארוכה בת 3 השנים. לאחר בדיקה של המועצה ומשרד התקשורת, הוחלט להפחית את תקופת ההתחייבות.

בשנים האחרונות מובילים משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין מהלך של הסרת חסמי המעבר ובכלל זה בחינת משך תקופת ההתקשרות של הצרכן עם ספקי התקשורת במטרה להיטיב עם הצרכן ולהגביר את התחרות בשוק התקשורת.

ההחלטה הנוכחית תגביל את ההתחייבות של הלקוח לספק ותאחד את התחייבות הלקוח לכל השירותים הניתנים לו במסגרת סל השירותים, כגון שירותי טלפוניה, שירותי אינטרנט ושירותי טלוויזיה.

יו"ר המועצה, ניצן חן, מסר היום: "אני גאה להיות חלק ממועצה אמיצה, אשר בהחלטתה חיזקה את התחרות בשוק השידורים. כולי תקווה כי כתוצאה ממהלך זה, רמת השירות תעלה, המוצרים ישתפרו, והצרכנים שכושר המיקוח שלהם יגבר, יצאו נשכרים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה