הקמפיין: שובו של אלי אוחנה ו'ביקורת מסעדות' על פחי זבל

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. תקופת החגים משפיעה על כמות הפרסומות שעולות. השבוע האחרון היה קצר וכמות הפרסומות שעלו השבוע בהתאם. לקמפיינים של השבוע שעבר

אלי אוחנה מתקאמבק

שחקן הכדורגל, אלי אוחנה חוזר אחרי כ- 14 שנה להיות הפרזנטור של 'הד אנד שולדרס' ויוביל את הקמפיין של השמפו החדש לעמידות השיער של לגברים. לפי ההערכות, יקבל אוחנה עבור הקמפיין החדש כ-100 אלף שקל.

הקמפיין יעלה בשלב הראשון בקמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט רחב, פעילות קד"מ בחנויות וביחסי ציבור, לצד הפרזנטורים העולמיים של החברה, שימשיכו לככב בפרסומות הטלוויזיה, בטווח הקרוב. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהיה גם אחראי על הקמפיין בו כיכב גם גם אוחנה בשנות ה-90.

מחברת 'הד אנד שולדרס' נמסר כי "מבדיקה שערכה החברה, נמצא באופן מפתיע כי גם לאחר 14 שנים הפרזנטור האגדי אלי אוחנה המשיך להיות מזוהה עם המותג, ובעידן שבו פרזנטורים מתחלפים חדשות לבקרים היתה זו הזדמנות מצוינת שנשוב לשתף פעולה דווקא על בסיס זיכרון ההצלחה הקודמת". עוד מציינים בחברה כי "אוחנה, מזוהה במיוחד עם המותג הד אנד שולדרס, בעיקר בשל הפרסומת הזכורה מימי ראשית ערוץ 2".

חברת דואר ישראל ממשיכה עם אלי ומריאנו

חברת דואר ישראל יוצאת בקמפיין חדש בכיכובם של הפרזנטורים אלי ומריאנו. היקף הקמפיין מוערך בכ-4 מיליון שקל ומתבצע באמצעות משרד הפרסום 'גליקמן, נטלר סמסונוב'. הקמפיין ישודר בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 וכן במודעות בעיתונות הארצית ובסניפי הדואר.

הקמפיין יעסוק בשירות החדש המכונה 'עוברים דירה' אשר על פי הודעת החברה, מאפשר לשולחי הדואר הגדולים להתעדכן בכתובת החדשה של לקוחותיהם ולשמור עימם על קשר רציף.

איקאה בקמפיין חדש לקידום מחלקת המטבחים

הרשת ההולנדית 'איקאה' יוצאת בקמפיין חדש לקידום מחלקת המטבחים בחנות. בקמפיין הושקעו 800 אלף שקלים והוא יעלה בעיתונות ארצית, טלוויזיה ואינטרנט לתקופה של שבועיים. סרטון הפרסומת צולם במחלקת המטבחים בחנות איקאה והוא מציג חלק ממגוון המוצרים בחנות.

לדברי שימרית גל, מנהלת השיווק של איקאה, "קניית מטבח הינה קנייה מתוכננת ולטווח ארוך. מתוך אמון במוצריה, איקאה החליטה להגדיל את תקופת האחריות לגופי מטבחים וחזיתות לתקופה של 12 שנים במקום 10 שנים".

לודז'יה רוטקס בקמפיין פרסום ראשון לרשת החנויות

חברת לודז'יה רוטקס יוצאת בקמפיין פרסום ראשון לרשת החנויות, לעונת חורף 2010 באמצעות משרד הפרסום 'אליקים הרמן נהרדעא' בקונספט של Family Store ומציג סיטואציות משפחתיות משתנות. הקמפיין משלב את כלל המותגים המשווקים ברשת.

הקמפיין בעלות של כ-1.5 מיליון שקל ויכלול פרסום בעיתונות ארצית ומקומית, קמפיין אינטרנטי ופרסום בנקודות מכירה.

שמחה קינן, מנכ"ל החברה, מסר " זוהי הזדמנות להדגיש את ערך המשפחתיות עם כניסתה של השנה העברית החדשה ולקראת החגים המתקרבים, לצד המובילות של הרשת באופנתיות וב- Value For Money".

קל אוטו בעלות של מעל 1.5 מיליון שקל

קבוצת קל אוטו, העוסקת במכירה והשכרת רכב, ליסינג ובעלת סוכנות לביטוח, השיקה קמפיין פרסומי חדש מבית היוצר הקריאטיבי של משרד 'דרורי-שלומי' בעלות של מעל ל-1.5 מיליון שקל.

במהלך ההכנות לקמפיין ערכו קל אוטו חקר שוק אשר העלה כי ישנם חששות רבים המלווים את תהליך קניית הרכב, חששות המלוות בחרדה שלעיתים מעכבת את התהליך כולו וביניהם: חשש מנוכלים, אי ידיעת ההיסטוריה האמיתית של הרכב, ובעיות מימון הן חלק מהדברים שעלו.

על פי הודעת החברה, בקמפיין זה ניסו להתמודד עם החששות שעלו מהמחקר בדרך הומוריסטית והחליטו להציג עד כמה זה פשוט להחליף את הרכב הקיים או לקנות אחד חדש.

הקמפיין יעלה על שלטי חוצות בערים ולצד דרכים מרכזיות, יתנוססו על אוטובוסים עירוניים וישודרו ברדיו האזורי בפריסה ארצית.

רשת YELLOW מרחיבה את סדרת המוצרים

רשת חנויות הנוחות Yellow, מקבוצת פז, מרחיבה את סדרת המוצרים Yellow fun to go שהשיקה בחודש יוני השנה.

לרגל הרחבת הסדרה יעלה השבוע קמפיין, ברוח קמפיין ההשקה, בטלוויזיה בערוצים 2 ,10 ו- 24 , בשלטי ומסכי חוצות, ובאינטרנט בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מליון שקל.

ספרינגפילד בפעילות חוויתית

מותג האופנה הספרדי 'ספרינגפילד', המשווק ברשת 'המשביר לצרכן' יוצא בפעילות חוויתית בשיתוף עם רכבת ישראל. בתקציב הנאמד בכ-250 אלף שקל. הסיסמא שמובילה את הפעילות: 'לא משנה לאן תיסע תמיד תישאר במרכז עם אופנת ספרינגפילד'.

פעילות זו של 'ספרינגפילד' מיועדת להחדרת קולקציית סתיו-חורף 2010. במסגרת שיתוף הפעולה עם רכבת ישראל שייערך למשך 3 חודשים העוברים והשבים מצפון ועד דרום הארץ ייחשפו לרכבות עטופות מתמונות מקולקציית החורף של המותג הן מבפנים הרכבת ומבחוץ.

כמו כן ברציפי תחנות הרכבת המרכזיים באזורי הארץ יקבלו העוברים והשבים על ידי דוגמנים ודוגמניות לבושי ספרינגפילד את קטלוג החורף החדש. בנוסף, לקטלוג יצורפו קופונים ומבצעים מיוחדים לרגל הפעילות.

לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן, "אנו מאמינים כי פעילות קד"מ מסוג זה תגביר באופן משמעותי את הטראפיק בסניפים וכן תגדיל את המכירות".

גזרת קמפייני גרילה:

'ביקורת מסעדות' על פחים

עמותת JAR באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי יצאה לאחרונה בקמפיין גרילה לעמותה זאת במטרה לעורר מודעות לעמותה, כשהמסר: "יותר מדי אנשים אוכלים ברחוב".

במסגרת הקמפיין, הודבקו ברחבי תל אביב כ-1,000 מדבקות שקופות על פחים, כאשר הכתיבה הייתה כמעין ביקרות מסעדות - באותה השפה של ניסוח ביקורת מסעדות - ביקורות 'פחים', הבוחנת את תכולת הפח.

במדבקות נכתב כי "למרות המיקום המצויין, צמוד לכמה וכמה מסעדות, היה מאכזב למדי. שאריות הירקות היו מעטות. בסיום 'הביקורת' דורג כיבכול הפח כ"לא אכיל".

לדברי צור גולן, סמנכ"ל קריאטיב בשלמור אבנון עמיחי Y&R, אשר מובילים את הקמפיין לעמותה בהתנדבות, "המטרה הייתה לייצר בולטות וסיקור תקשורתי רחב באפס כסף ובכך לעזור לעמותת JAR". עמותת JAR -קרן לרווחה בישראל', נוסדה על ידי המערכת ההומניטארית הכלל עולמית 'רשת הסיוע והרווחה היהודית העולמית' ומפעילה תוכניות רווחה מגוונות במדינות שונות בעולם. העמותה עוזרת לאלפי משפחות רעבות ובאמצעות פרויקט המכונה 'כרטיס מזון' מקבלות המשפחות כרטיסי מזון מגנטיים לרכישת מוצרי מזון ברשתות הריבוע הכחול. כרטיס זה מאפשר לנזקקים לרכוש מזון בכבוד.

קמפיין גרילה ל'קלאב מד'

רשת המלונות 'קלאב מד' יוצאת בקמפיין רחב היקף לרגל פתיחת עונת החורף לשנת 2009-2010 ומשיקה במסגרת הקמפיין פעילות 'גרילה'.

מדובר בקמפיין בינלאומי הכולל תשדירי חסות בטלויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות יומית , מגזינים ועוד. עוד יעלה הקמפיין באינטרנט , באמצעות באנרים. הקמפיין נערך על ידי משרד הפרסום אריאלי פופיליסיס.

הסלוגן של הקמפיין הינו 'קלאב מד -הזכות להנות יותר בלי להוסיף יותר' המעביר את המסר של חבילות 'הכל כלול פרימיום' על פי 'קלאב מד'.

בנוסף משלב הקמפיין פעילות גרילה, על ידי חברת 'סופר פוש', במסגרתה יסתובבו מכוניות מכוסות בשלג מלאכותי עם צוות ה- GO של קלאב מד, לבושים בבגדי סקי ממותגים אשר יחלקו הפתעות לעוברים ושבים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה