רשת MENZ בחרה ברעיון של תלמיד "הבצפר" לקמפיין

נועה אברבנאל זכתה במקום הראשון בתערוכת הסיום של מסלול הקופירייטינג שקיים "הבצפר" של איגוד חברות הפרסום; המקום השני אומץ על ידי רשת ההלבשה התחתונה לגברים
שרות Bizportal |

רשת MENZ, המתמחה בהלבשה לגברים בחרה ברעיון של תלמיד "הבצפר" של איוגד חברות הפרסום לקמפיין הפרסום של החברה. העבודה הנבחרת שייכת לזוהר בראון, אשר הגיע למקום השני בתערוכת הסיום של מסלול הקופירייטינג שהתקיימה בחודש ספטמבר.

למקום הראשון הגיעה נועה אברבנאל וזכתה בפרס כספי של 1,000 שקל. עבודות הגמר של הסטודנטים מהבצפר הוצגו בתערוכה מיוחדת תחת הכותרת "בואו להוריד לנו את התחתונים", בה הציגו בוגרי מסלול הקופירייטינג את הקמפיינים המסכמים עבור רשת ההלבשה התחתונה לגברים-MENZ.

באירוע נכחו מעל ל-350 איש, אנשי מפתח מעולם הפרסום, האופנה והעסקים. בין האורחים הרבים ניתן היה לפגוש את בכירי תעשיית הפרסום בארץ, וביניהם אבנר בראל, גדעון עמיחי, מיקי בר, רביב יצחקי, יורם דרורי, יאיר ניצני, ליהיא לפיד, טל רביב, מתי סרי ועוד.

האורחים הרבים שהגיעו לתערוכה לקחו חלק פעיל באירוע והשתתפו כשופטים בבחירת העבודות הטובות ביותר. בסוף האירוע נעשה שיקלול של כל הקולות ונקבע דירוג העבודות. במקום הראשון, כאמור, זכה הקמפיין שהציגה נועה אברבנאל, במקום השני דורג זוהר בראון ובמקום השלישי נבחרה העבודה של ניר תורג'מן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה