עוז זהבי נבחר לפרזנטור של אפליקציית האשראי "קפטן קרדיט"
השחקן עוז זהבי נבחר לשמש כפרזנטור של אפליקציית האשראי החדשה "קפטן קרדיט". זהבי יוביל את המהלכים הפרסומיים הקרובים של השקת האפליקציה שתנגיש לראשונה לצרכנים את דירוג האשראי שלהם ותלמד אותם כיצד לשפר אותו ולשדרג את ההתנהלות הפיננסית שלהם.
קפטן קרדיט מבית דן אנד ברדסטריט ישראל, מבוססת על מאגר נתוני האשראי שייסד בנק ישראל ב-2019, במטרה לשקף ולהנגיש לצרכן את דירוג האשראי ודוח האשראי שלו, המשמעויות וההשלכות על איתנותו הפיננסית. באמצעות האפליקציה, הפועלת ברישיון ובפיקוח בנק ישראל, ניתן יהיה ללמוד כיצד לשפר את ההתנהלות הפיננסית ולעלות בדירוג. המשתמשים אף יקבלו הצעות להלוואות ממספר נותני אשראי המבוססות על הדירוג האישי. את האפליקציה ניתן להוריד בחינם בחנויות האפליקציות.
זהבי (39) מככב שנים בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, ומזוהה בעיקר עם תפקידיו בסדרות "עספור" ו"זגורי אימפריה". זהבי, שהגיע לגמר בתוכנית הטלוויזיה "הזמר במסכה", השיק בימים אלה סינגל ראשון ״עד הגל הבא״ והחודש תעלה סדרת דרמה חדשה בכיכובו, "העיר הטובה".
.
.- שיא כל הזמנים: מעל 51 מיליארד שקל בהוצאות כרטיסי האשראי ביולי
- קודם היקר או קודם הקטן? שתי שיטות לחיסול הלוואות, איזו מתאימה לכם יותר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השחקן יוביל את הפעילות הפרסומית של "קפטן קרדיט" בקמפיינים שיעלו בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל. בקמפיין החדש הושקעו כלושה מיליון שקלים בהפקת משרד הפרסום מנצ׳.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.