עוז זהבי בקמפיין קפטן קרדיט
עוז זהבי בקמפיין קפטן קרדיט

עוז זהבי נבחר לפרזנטור של אפליקציית האשראי "קפטן קרדיט"

כוכב עספור וזגורי אימפריה יוביל את הקמפיין של האפליקציה שמציגה למשתמשים את דירוג האשראי שלהם. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום מנצ' בעלות של כ-3 מיליון ש'
ביז מדיה |

השחקן עוז זהבי נבחר לשמש כפרזנטור של אפליקציית האשראי החדשה "קפטן קרדיט". זהבי יוביל את המהלכים הפרסומיים הקרובים של השקת האפליקציה שתנגיש לראשונה לצרכנים את דירוג האשראי שלהם ותלמד אותם כיצד לשפר אותו ולשדרג את ההתנהלות הפיננסית שלהם.

 

קפטן קרדיט מבית דן אנד ברדסטריט ישראל, מבוססת על מאגר נתוני האשראי שייסד בנק ישראל ב-2019, במטרה לשקף ולהנגיש לצרכן את דירוג האשראי ודוח האשראי שלו, המשמעויות וההשלכות על איתנותו הפיננסית. באמצעות האפליקציה, הפועלת ברישיון ובפיקוח בנק ישראל, ניתן יהיה ללמוד כיצד לשפר את ההתנהלות הפיננסית ולעלות בדירוג. המשתמשים אף יקבלו הצעות להלוואות ממספר נותני אשראי המבוססות על הדירוג האישי. את האפליקציה ניתן להוריד בחינם בחנויות האפליקציות.

 

זהבי (39) מככב שנים בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, ומזוהה בעיקר עם תפקידיו בסדרות "עספור" ו"זגורי אימפריה". זהבי, שהגיע לגמר בתוכנית הטלוויזיה "הזמר במסכה", השיק בימים אלה סינגל ראשון ״עד הגל הבא״ והחודש תעלה סדרת דרמה חדשה בכיכובו, "העיר הטובה".

.

.

השחקן יוביל את הפעילות הפרסומית של "קפטן קרדיט" בקמפיינים שיעלו בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל. בקמפיין החדש הושקעו כלושה מיליון שקלים בהפקת משרד הפרסום מנצ׳.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.