אסף אזולאי
צילום: ענבל מרמרי

אחרי חמש שנים: סמנכ״ל השיווק של בנק הפועלים אסף אזולאי עוזב

מי שחתום על האסטרטגיה השיווקית והפרסומות של הבנק ושל אפליקציית ביט, עובר לשמש כסמנכ״ל השיווק של Team8
אלכסנדר כץ |

סמנכ״ל השיווק של בנק הפועלים אסף אזולאי עוזב לטובת תפקיד סמנכ״ל השיווק של Team8, כך  הודיעה היום החברה. 

במסגרת תפקידו, יהיה אזולאי אחראי על האסטרטגיה השיווקית והקרנות של הקבוצה, קידומן בקרב יזמים ומשקיעים בארץ ובעולם וליווי של חברות הפורטפוליו. אזולאי יכנס לתפקידו בעוד שלושה חודשים, לאחר שייבחר מחליף בבנק הפועלים ותיערך חפיפה.  

אזולאי שימש כסמנכ״ל השיווק בבנק הפועלים בחמש השנים האחרונות, והוא חתום על מהלכים רבים. בין היתר היה אחראי על קידום המוצג בנק הפועלים, הקידום האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של אפליקציית bit, קידום המותג פועלים הייטק ועוד.

הוא גם רקם שיתופי פעולה רבים עם גופים במגוון תחומים, לרבות תחום הספורט והתרבות ועם גופים בינלאומיים לאחר "הסכמי אברהם" כנציג הבנק לאיחוד האמירויות ובחריין. בעבר היה המנכ"ל של BBDO IM, חברת הייעוץ האסטרטגי מקבוצת גיתם BBDO.

‏Team8 מקימה ומשקיעה בחברות טכנולוגיות בעולמות הסייבר, הדאטה והפינטק. היא מפעילה מודל פאונדרי ייחודי לייזום והקמת חברות, במסגרתו חוברת ליזמים מובילים, החוקרים ומאתרים יחדיו הזדמנויות גדולות בשוק, ומפתחים רעיונות להקמת חברות טכנלוגיות חדשניות.

‏Team8 גם הקימה קרן הון סיכון המשקיעה בשלבים מוקדמים (Seed, A). הקבוצה מספקת לחברות השונות מכלול של שירותים, לרבות אסטרטגיות שיווק ו-Go to Market.

נדב צפריר, מייסד ושותף מנהל ב-Team8, מסר: ״כדי לחבור אל היזמים הטובים ביותר בתעשייה אנחנו חייבים ליצור עבורם ערך יוצא דופן. הצטרפותו של אסף מסמלת את המשך התרחבות הקבוצה ואני סמוך ובטוח שאסף יתרום מניסיונו הרב לקבוצה ולחברות הפורטפוליו שלה״.

אסף אזולאי אמר כי ״אני נלהב לעבור לפרק חיים חדש בעולמות טכנולוגיים גלובליים בקבוצת Team8. לקבוצה מודל ייחודי בו היא חוברת ליזמים לפיתוח רעיונות יחד ומשקיעה בהם, בחיבור לאקוסיסטם של חברות בינ"ל. בראשה עומדים שותפים מובילים בתחומים מגוונים שרוצים לשנות את העולם ולקדם את החיים בו – ואני שמח להצטרף אליהם למסע הזה ומודה להם על האמון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.