אחרי חמש שנים: סמנכ״ל השיווק של בנק הפועלים אסף אזולאי עוזב
סמנכ״ל השיווק של בנק הפועלים אסף אזולאי עוזב לטובת תפקיד סמנכ״ל השיווק של Team8, כך הודיעה היום החברה.
במסגרת תפקידו, יהיה אזולאי אחראי על האסטרטגיה השיווקית והקרנות של הקבוצה, קידומן בקרב יזמים ומשקיעים בארץ ובעולם וליווי של חברות הפורטפוליו. אזולאי יכנס לתפקידו בעוד שלושה חודשים, לאחר שייבחר מחליף בבנק הפועלים ותיערך חפיפה.
אזולאי שימש כסמנכ״ל השיווק בבנק הפועלים בחמש השנים האחרונות, והוא חתום על מהלכים רבים. בין היתר היה אחראי על קידום המוצג בנק הפועלים, הקידום האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של אפליקציית bit, קידום המותג פועלים הייטק ועוד.
הוא גם רקם שיתופי פעולה רבים עם גופים במגוון תחומים, לרבות תחום הספורט והתרבות ועם גופים בינלאומיים לאחר "הסכמי אברהם" כנציג הבנק לאיחוד האמירויות ובחריין. בעבר היה המנכ"ל של BBDO IM, חברת הייעוץ האסטרטגי מקבוצת גיתם BBDO.
Team8 מקימה ומשקיעה בחברות טכנולוגיות בעולמות הסייבר, הדאטה והפינטק. היא מפעילה מודל פאונדרי ייחודי לייזום והקמת חברות, במסגרתו חוברת ליזמים מובילים, החוקרים ומאתרים יחדיו הזדמנויות גדולות בשוק, ומפתחים רעיונות להקמת חברות טכנלוגיות חדשניות.
- "הנבנו 11% תשואה; אני חותם על זה בכל שנה בה נהיה מתחת לשאר"
- מנהלי תיקים הפכו לפליפרים של אג"ח שפוגעים לציבור בפנסיה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
Team8 גם הקימה קרן הון סיכון המשקיעה בשלבים מוקדמים (Seed, A). הקבוצה מספקת לחברות השונות מכלול של שירותים, לרבות אסטרטגיות שיווק ו-Go to Market.
נדב צפריר, מייסד ושותף מנהל ב-Team8, מסר: ״כדי לחבור אל היזמים הטובים ביותר בתעשייה אנחנו חייבים ליצור עבורם ערך יוצא דופן. הצטרפותו של אסף מסמלת את המשך התרחבות הקבוצה ואני סמוך ובטוח שאסף יתרום מניסיונו הרב לקבוצה ולחברות הפורטפוליו שלה״.
אסף אזולאי אמר כי ״אני נלהב לעבור לפרק חיים חדש בעולמות טכנולוגיים גלובליים בקבוצת Team8. לקבוצה מודל ייחודי בו היא חוברת ליזמים לפיתוח רעיונות יחד ומשקיעה בהם, בחיבור לאקוסיסטם של חברות בינ"ל. בראשה עומדים שותפים מובילים בתחומים מגוונים שרוצים לשנות את העולם ולקדם את החיים בו – ואני שמח להצטרף אליהם למסע הזה ומודה להם על האמון".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.