אחרי חמש שנים: סמנכ״ל השיווק של בנק הפועלים אסף אזולאי עוזב
סמנכ״ל השיווק של בנק הפועלים אסף אזולאי עוזב לטובת תפקיד סמנכ״ל השיווק של Team8, כך הודיעה היום החברה.
במסגרת תפקידו, יהיה אזולאי אחראי על האסטרטגיה השיווקית והקרנות של הקבוצה, קידומן בקרב יזמים ומשקיעים בארץ ובעולם וליווי של חברות הפורטפוליו. אזולאי יכנס לתפקידו בעוד שלושה חודשים, לאחר שייבחר מחליף בבנק הפועלים ותיערך חפיפה.
אזולאי שימש כסמנכ״ל השיווק בבנק הפועלים בחמש השנים האחרונות, והוא חתום על מהלכים רבים. בין היתר היה אחראי על קידום המוצג בנק הפועלים, הקידום האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של אפליקציית bit, קידום המותג פועלים הייטק ועוד.
הוא גם רקם שיתופי פעולה רבים עם גופים במגוון תחומים, לרבות תחום הספורט והתרבות ועם גופים בינלאומיים לאחר "הסכמי אברהם" כנציג הבנק לאיחוד האמירויות ובחריין. בעבר היה המנכ"ל של BBDO IM, חברת הייעוץ האסטרטגי מקבוצת גיתם BBDO.
Team8 מקימה ומשקיעה בחברות טכנולוגיות בעולמות הסייבר, הדאטה והפינטק. היא מפעילה מודל פאונדרי ייחודי לייזום והקמת חברות, במסגרתו חוברת ליזמים מובילים, החוקרים ומאתרים יחדיו הזדמנויות גדולות בשוק, ומפתחים רעיונות להקמת חברות טכנלוגיות חדשניות.
- "הנבנו 11% תשואה; אני חותם על זה בכל שנה בה נהיה מתחת לשאר"
- מנהלי תיקים הפכו לפליפרים של אג"ח שפוגעים לציבור בפנסיה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
Team8 גם הקימה קרן הון סיכון המשקיעה בשלבים מוקדמים (Seed, A). הקבוצה מספקת לחברות השונות מכלול של שירותים, לרבות אסטרטגיות שיווק ו-Go to Market.
נדב צפריר, מייסד ושותף מנהל ב-Team8, מסר: ״כדי לחבור אל היזמים הטובים ביותר בתעשייה אנחנו חייבים ליצור עבורם ערך יוצא דופן. הצטרפותו של אסף מסמלת את המשך התרחבות הקבוצה ואני סמוך ובטוח שאסף יתרום מניסיונו הרב לקבוצה ולחברות הפורטפוליו שלה״.
אסף אזולאי אמר כי ״אני נלהב לעבור לפרק חיים חדש בעולמות טכנולוגיים גלובליים בקבוצת Team8. לקבוצה מודל ייחודי בו היא חוברת ליזמים לפיתוח רעיונות יחד ומשקיעה בהם, בחיבור לאקוסיסטם של חברות בינ"ל. בראשה עומדים שותפים מובילים בתחומים מגוונים שרוצים לשנות את העולם ולקדם את החיים בו – ואני שמח להצטרף אליהם למסע הזה ומודה להם על האמון".

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
