שווה את הכסף? התוכנית הכלכלית של שרון גל מדשדשת
אמש לפני החדשות (שמשודרת בין 19:00 ל-19:30) הביאה 6.3% צפייה בעוד שווה כסף ירדה ל-6% בלבד, וזה גם פחות או יותר מה שקרה שלשום. המהדורה המרכזית של רשת סיפקה 9.1% צפייה (276 אלף צופים) ועדיין תקועה במחוזות החד ספרתי.
המהדורה של כאן 11 הסתפקה ב-3.5%.
אחרי ערב שבו משחקי השף של רשת ניצחה את עובדה של קשת, הסדר הדי קבוע שב על כנו. מועדון לילה של ארז טל עם 15.1% בקשת (380 אלף צופים) לעומת שנות ה-80 ברשת עם 11.6 בלבד (321 אלף צופים). שידור חוזר של שנות ה-80' בהמשך הערב קיבל 9.5%.
אחרי מספר ימים בהם רשת שלטה בלייט נייט, אמש דווקא קשת מנצחת, כשחי בלילה משיגה 9.6% צפייה מול 6.9 לצינור. גם בהמשך הפער נשמר עם 6.5% לנקסט מול 4.6% בלבד להיום שהיה.
- המבוטחת הודתה ששיקרה - וזכתה בכיסוי ביטוחי
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעוד ברשת לא מצליחים לחצות את רף 10 האחוזים עם המהדורה המרכזית – בקשת משיגים את הרייטינג הזה כבר בשעה 18:00, עם "שש עם" שניפקה אתמול 11.1 אחוזי צפייה. אחרי גיא פינס כבר ממריא ל-12.2% ותוכנית חיסכון עם 14.8%.
מנגד, שש עם מתן חודורוב ברשת מסתפקת ב-6.4, ומשם מתחילה ירידה – רק 6.3% ללפני החדשות ו-6%, כאמור, לשווה כסף.
עוד לפני כן, מהדורה ראשונה של קשת עם 5.2% וחמש עם משיגה 8.2%. ברשת: מירי ואלי עם 2.8% וחמש עם יעקב איילון 5.6%.
קשת ביתרון גם בבוקר, אך הוא לא משמעותי במיוחד. 4.3 לחדשות הבוקר עם ניב רסקין מול 3.9% להעולם הבוקר ברשת.
- 10.שלמה 13/02/2020 15:48הגב לתגובה זונבלות אשכנאצים
- 9.שרון גל בדיחה 13/02/2020 02:00הגב לתגובה זוהוא ונגה ניר נאמן עסוקים בכתבות יחצ מביכות והציבור כולו כמעט בקשת
- 8.נטע 13/02/2020 00:50הגב לתגובה זועל המסך אני מעבירה מיד ערוץ. באמת. טוב יעשו ברשת אם יפרדו ממנו לשלום כי הוא אדם אלים, מתלהם, מסית ולא חד במיוחד.... בלי קשר לדעותיו הפוליטיות. האמת שאני אשת ימין (רק שפויה ונורמלית)
- 7.ענת 12/02/2020 19:18הגב לתגובה זורשת צריכה למצוא מגיש/ה יותר מתאימים/אהובים רוב הציבור לא מתחבר לסגנון של שרון גל. יש מספיק אלטרנטיבות בשוק. אם מדובר בקונספט שגל חתום עליו עדיף לפתח משהו חדש שיחליף את שווה כסף. זו שעה קריטית!
- 6.צופה 12/02/2020 19:09הגב לתגובה זותכנית משעממת.. בברקוד היה כיף לצפות בכתבות
- 5.בורקיטוס 12/02/2020 13:56הגב לתגובה זוחברים כל התוכניות בערוצים הצסחריים לא שווים מאומה.התוכניות הכי הכי הם בערוץ 11.יש מה ללמוד מהם. התוכנית של ארז טל.ושנות השמונים בכלל לא מצחיקות.תתוקעים.בדיחה שלא מצחיקה בכלל וכולם צוחקים.בקרוב יעלה צביקה הדר.שפג תוקפו.אבל מארגנים לו תעסוקה.כי הוא מהחב'רה. בקיצור תוכניות זבלה
- 4.כלכלן 12/02/2020 13:43הגב לתגובה זואם קשת משדרת תוכנית כלכלית תשדרו אתם קומדיה זרה. אם קשת משדרת תוכנית בישול תשדרו תחקיר רציני אם קשת משדרים תוכנית אולפן חדשותית תשימו שעשועון תחשבו מחוץ לקופסה
- 3.רם 12/02/2020 11:32הגב לתגובה זוהוא לא מודד את אלו הצופים דרך האינטרנט.
- 2.אא 12/02/2020 11:09הגב לתגובה זוהיא ולפני החדשות עושת הרבה פעמים 7-8 % ברור שזה משפר את הרצועה צריך לתת ללה זמן
- 1.רשת 12/02/2020 10:28הגב לתגובה זושיישאר ברדיו
- אהוד 13/02/2020 00:51הגב לתגובה זואדם מחליא.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
