שרון גל שווה כסף
צילום: מסך: רשת 13
רייטינג

שווה את הכסף? התוכנית הכלכלית של שרון גל מדשדשת

היא היתה אמורה להוות מקפצת רייטינג לקראת החדשות, אך נכון לימים האחרונים "שווה כסף" לא רק שלא תורמת אלא אפילו מורידה במעט את הרייטינג של "רשת". חדשות 12 התוכנית הכי נצפית אתמול. מועדון לילה גוברת בפריים טיים על שנות ה-80'
אייס | (11)

האם ההחלטה לשבץ את התוכנית שווה כסף לפני החדשות ברשת 13 מוכיחה את עצמה? לפי הרייטינג של הימים האחרונים לא בטוח שכן. אם בודקים את הקו של המתחרה קשת 12 רואים עלייה ברורה החל מ-16:00 עד למהדורה המרכזית (ששוב היתה אתמול התוכנית הכי נצפית עם 20% צפייה ו-482 אלף צופים), בעוד ברשת הרייטינג גם עולה ככל שהזמן נוקף אבל ב19:30 הוא נעצר כבר יומיים ברציפות ואפילו יורד.

אמש לפני החדשות (שמשודרת בין 19:00 ל-19:30) הביאה 6.3% צפייה בעוד שווה כסף ירדה ל-6% בלבד, וזה גם פחות או יותר מה שקרה שלשום. המהדורה המרכזית של רשת סיפקה 9.1% צפייה (276 אלף צופים) ועדיין תקועה במחוזות החד ספרתי.

המהדורה של כאן 11 הסתפקה ב-3.5%.

 

פריים טיים: קשת חוזרת להוביל

אחרי ערב שבו משחקי השף של רשת ניצחה את עובדה של קשת, הסדר הדי קבוע שב על כנו. מועדון לילה של ארז טל עם 15.1% בקשת (380 אלף צופים) לעומת שנות ה-80 ברשת עם 11.6 בלבד (321 אלף צופים). שידור חוזר של שנות ה-80' בהמשך הערב קיבל 9.5%.

 

לייט נייט: חי בלילה גוברת על הצינור

אחרי מספר ימים בהם רשת שלטה בלייט נייט, אמש דווקא קשת מנצחת, כשחי בלילה משיגה 9.6% צפייה מול 6.9 לצינור. גם בהמשך הפער נשמר עם 6.5% לנקסט מול 4.6% בלבד להיום שהיה.

 

פרה פריים טיים: שש עם דו ספרתית

בעוד ברשת לא מצליחים לחצות את רף 10 האחוזים עם המהדורה המרכזית – בקשת משיגים את הרייטינג הזה כבר בשעה 18:00, עם "שש עם" שניפקה אתמול 11.1 אחוזי צפייה. אחרי גיא פינס כבר ממריא ל-12.2% ותוכנית חיסכון עם 14.8%.

מנגד, שש עם מתן חודורוב ברשת מסתפקת ב-6.4, ומשם מתחילה ירידה – רק 6.3% ללפני החדשות ו-6%, כאמור, לשווה כסף.

עוד לפני כן, מהדורה ראשונה של קשת עם 5.2% וחמש עם משיגה 8.2%. ברשת: מירי ואלי עם 2.8% וחמש עם יעקב איילון 5.6%.

 

בוקר: צמוד צמוד

קשת ביתרון גם בבוקר, אך הוא לא משמעותי במיוחד. 4.3 לחדשות הבוקר עם ניב רסקין מול 3.9% להעולם הבוקר ברשת. 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    שלמה 13/02/2020 15:48
    הגב לתגובה זו
    נבלות אשכנאצים
  • 9.
    שרון גל בדיחה 13/02/2020 02:00
    הגב לתגובה זו
    הוא ונגה ניר נאמן עסוקים בכתבות יחצ מביכות והציבור כולו כמעט בקשת
  • 8.
    נטע 13/02/2020 00:50
    הגב לתגובה זו
    על המסך אני מעבירה מיד ערוץ. באמת. טוב יעשו ברשת אם יפרדו ממנו לשלום כי הוא אדם אלים, מתלהם, מסית ולא חד במיוחד.... בלי קשר לדעותיו הפוליטיות. האמת שאני אשת ימין (רק שפויה ונורמלית)
  • 7.
    ענת 12/02/2020 19:18
    הגב לתגובה זו
    רשת צריכה למצוא מגיש/ה יותר מתאימים/אהובים רוב הציבור לא מתחבר לסגנון של שרון גל. יש מספיק אלטרנטיבות בשוק. אם מדובר בקונספט שגל חתום עליו עדיף לפתח משהו חדש שיחליף את שווה כסף. זו שעה קריטית!
  • 6.
    צופה 12/02/2020 19:09
    הגב לתגובה זו
    תכנית משעממת.. בברקוד היה כיף לצפות בכתבות
  • 5.
    בורקיטוס 12/02/2020 13:56
    הגב לתגובה זו
    חברים כל התוכניות בערוצים הצסחריים לא שווים מאומה.התוכניות הכי הכי הם בערוץ 11.יש מה ללמוד מהם. התוכנית של ארז טל.ושנות השמונים בכלל לא מצחיקות.תתוקעים.בדיחה שלא מצחיקה בכלל וכולם צוחקים.בקרוב יעלה צביקה הדר.שפג תוקפו.אבל מארגנים לו תעסוקה.כי הוא מהחב'רה. בקיצור תוכניות זבלה
  • 4.
    כלכלן 12/02/2020 13:43
    הגב לתגובה זו
    אם קשת משדרת תוכנית כלכלית תשדרו אתם קומדיה זרה. אם קשת משדרת תוכנית בישול תשדרו תחקיר רציני אם קשת משדרים תוכנית אולפן חדשותית תשימו שעשועון תחשבו מחוץ לקופסה
  • 3.
    רם 12/02/2020 11:32
    הגב לתגובה זו
    הוא לא מודד את אלו הצופים דרך האינטרנט.
  • 2.
    אא 12/02/2020 11:09
    הגב לתגובה זו
    היא ולפני החדשות עושת הרבה פעמים 7-8 % ברור שזה משפר את הרצועה צריך לתת ללה זמן
  • 1.
    רשת 12/02/2020 10:28
    הגב לתגובה זו
    שיישאר ברדיו
  • אהוד 13/02/2020 00:51
    הגב לתגובה זו
    אדם מחליא.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״