5 המתנות שכל אחת תשמח לקבל לחג
תקופת החגים כבר כאן ויחד איתה ההתלבטות לגבי מתנות לקרובי משפחה, חברות וקולגות. גם את נמצאת בדילמה דומה ולא מוצאת רעיונות מקוריים? יצאנו לשטח כדי לאסוף עבורך את המתנות שכל אחת תשמח לקבל
חגי תשרי כוללים בתוכם את ראש השנה, כיפור וסוכות ומתאפיינים בהמון מפגשים אישיים וחברתיים. בין היתר, אנחנו נוטים לחגוג את התקופה הזו עם מתנות לחברות וקרובות משפחה או קולגות. במקרים כאלה, מה שנדרש מאיתנו הוא למצוא מתנה מקורית שגם עומדת בתוך מסגרת התקציב שהגדרנו מראש.
אז איך עושים את זה בצורה נכונה וכיצד מוצאים מתנות שהצד השני בטוח ישמח לקבל? אספנו כמה רעיונות בסגנונות שונים שמהם כדאי לשאוב השראה:
1. סט איפור
נשים בגילאים שונים זקוקות לסט איפור שעוזר להן לשמור על מראה מחמיא. אם את מכירה היטב ובאופן אישי את מקבלת המתנה, תוכלי לקנות לה מלכתחילה מוצרים שהיא אוהבת ולחסוך לה את הזמן והמאמץ. במידה ואת לא בטוחה איזה מוצרים מועדפים על מי שמקבלת את המתנה, הפתרון יהיה לרכוש עבורה סט איפור מושלם עם כל מוצרי הבסיס: החל ממייק אפ, דרך אייליינר וצלליות ועד קרם לחות ומים מיסלריים.
2. בושם
מתנה מושלמת היא משהו שמישהי רוצה אבל לא תקנה לעצמה. כאן טווח האפשרויות נראה רחב, אבל אפשר לסנן אותו אם הולכים על בושם יוקרתי ואופנתי. יש מגוון רחב של בשמים חדשים שמגיעים לחנויות לקראת תקופת החגים, כמו גם מבצעים שהופכים את העסקה למשתלמת ואטרקטיבית עבורך.
3. מנוי לקאנטרי
כל אחת תשמח לקבל במתנה משהו שיעודד אותה לבצע פעילות גופנית, לחטב את הגוף ולשמור על הכושר ועל הבריאות. הפתרון בהקשר הזה הוא מנוי לקאנטרי, שיכול לכלול בתוכו גם כניסה לבריכה, לסאונה ולג'קוזי. את המנוי את יכולה לבחור לפי מסגרת התקציב ובעלות נמוכה יחסית גם אפשר לקנות כרטיסייה עם מספר כניסות מוגבל.
4. סדנת אפייה
מי שמאמינה שחוויות עדיפות על מוצרים בטח תשמח לדעת שיש כיום מגוון רחב של סדנאות שאותן ניתן לרכוש בתור מתנה. את יכולה לבחור סדנה בתחום שמעניין את מקבלת המתנה, או להחליט במקומה על סדנה עם ערך מוסף – כמו למשל בישול ואפייה. בדקי שהשעות והימים מסתדרים, התענייני בהמלצות על סדנאות רלוונטיות ונסי לשקול להגיע גם את כדי ליהנות מכל העולמות.
5. גיפט קארד
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
