ביז 20
צילום: ביז 20

5 המתנות שכל אחת תשמח לקבל לחג

תוכן בחסות |

תקופת החגים כבר כאן ויחד איתה ההתלבטות לגבי מתנות לקרובי משפחה, חברות וקולגות. גם את נמצאת בדילמה דומה ולא מוצאת רעיונות מקוריים? יצאנו לשטח כדי לאסוף עבורך את המתנות שכל אחת תשמח לקבל

חגי תשרי כוללים בתוכם את ראש השנה, כיפור וסוכות ומתאפיינים בהמון מפגשים אישיים וחברתיים. בין היתר, אנחנו נוטים לחגוג את התקופה הזו עם מתנות לחברות וקרובות משפחה או קולגות. במקרים כאלה, מה שנדרש מאיתנו הוא למצוא מתנה מקורית שגם עומדת בתוך מסגרת התקציב שהגדרנו מראש.

אז איך עושים את זה בצורה נכונה וכיצד מוצאים מתנות שהצד השני בטוח ישמח לקבל? אספנו כמה רעיונות בסגנונות שונים שמהם כדאי לשאוב השראה:

1. סט איפור

נשים בגילאים שונים זקוקות לסט איפור שעוזר להן לשמור על מראה מחמיא. אם את מכירה היטב ובאופן אישי את מקבלת המתנה, תוכלי לקנות לה מלכתחילה מוצרים שהיא אוהבת ולחסוך לה את הזמן והמאמץ. במידה ואת לא בטוחה איזה מוצרים מועדפים על מי שמקבלת את המתנה, הפתרון יהיה לרכוש עבורה סט איפור מושלם עם כל מוצרי הבסיס: החל ממייק אפ, דרך אייליינר וצלליות ועד קרם לחות ומים מיסלריים.

2. בושם

מתנה מושלמת היא משהו שמישהי רוצה אבל לא תקנה לעצמה. כאן טווח האפשרויות נראה רחב, אבל אפשר לסנן אותו אם הולכים על בושם יוקרתי ואופנתי. יש מגוון רחב של בשמים חדשים שמגיעים לחנויות לקראת תקופת החגים, כמו גם מבצעים שהופכים את העסקה למשתלמת ואטרקטיבית עבורך.

3. מנוי לקאנטרי

כל אחת תשמח לקבל במתנה משהו שיעודד אותה לבצע פעילות גופנית, לחטב את הגוף ולשמור על הכושר ועל הבריאות. הפתרון בהקשר הזה הוא מנוי לקאנטרי, שיכול לכלול בתוכו גם כניסה לבריכה, לסאונה ולג'קוזי. את המנוי את יכולה לבחור לפי מסגרת התקציב ובעלות נמוכה יחסית גם אפשר לקנות כרטיסייה עם מספר כניסות מוגבל.

4. סדנת אפייה

מי שמאמינה שחוויות עדיפות על מוצרים בטח תשמח לדעת שיש כיום מגוון רחב של סדנאות שאותן ניתן לרכוש בתור מתנה. את יכולה לבחור סדנה בתחום שמעניין את מקבלת המתנה, או להחליט במקומה על סדנה עם ערך מוסף – כמו למשל בישול ואפייה. בדקי שהשעות והימים מסתדרים, התענייני בהמלצות על סדנאות רלוונטיות ונסי לשקול להגיע גם את כדי ליהנות מכל העולמות.

5. גיפט קארד

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״