תום כהן
צילום: ארז קגנוביץ

תום כהן מונה למנהל סוכנות הדיגיטל Ballz מקבוצת 'יוניק'

צירופו של כהן משלים גיוס שני לקבוצת התקשורת בחודש האחרון, לאחר שגייסה לאחרונה גם את דניאל קליינברג כמנהל קריאייטיב ראשי
משה בנימין | (4)

קבוצת התקשורת יוניק (unik) בבעלותו של נסים דואק, הודיעה על מינויו של תום כהן, עד לאחרונה מנהל הדיגיטל של מפלגת מרצ ומנהל מטה יו"ר מרצ (לשעבר) תמר זנדברג, למנהל סוכנות הדיגיטל של הקבוצה - Ballz

כהן, לשעבר שותף ומייסד Spreader חברת סטארט-אפ בתחום יחסי הציבור מחזיק בניסיון רב בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, וכן בגזרה הפוליטית. צירופו משלים גיוס שני לקבוצת התקשורת בחודש האחרון, לאחר שגייסה לאחרונה גם את דניאל קליינברג כמנהל קריאייטיב ראשי - תפקיד חדש ורוחבי בקבוצה.

קבוצת התקשורת יוניק הפועלת מזה כ-15 שנה, נחשבת לאחת מחברות היח"צ הבולטות בענף. הקבוצה מונה 25 עובדים ועובדת עם שורה של מותגים גדולים, ביניהם דלק מוטורס יבואנית מאזדה ופורד, AIG, הרשות השניה, האיחוד האירופי, שפיר הנדסה, עוף טוב, ליימן שליסל, דייסון, חברה קדישא, המכללה למינהל ועוד.

נסים דואק, בעליה של הקבוצה: "אני מכיר את תום כבר כמה שנים טובות ותמיד קיוויתי שדרכינו המקצועיות יצטלבו. ההיכרות העמוקה שלו עם תחום הסושיאל, לצד היכולת שלו לזקק מהלכים זכירים ואפקטיביים בדיגיטל, הופכת אותו לנכס אמיתי עבור יוניק. כמו כן, אני רוצה להודות למרום סיני, מנהל Ballz היוצא, על תקופתו בחברה ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

"אני מודה לנסים על האמון שהוא נותן בי להוביל את פעילות הקבוצה בדיגיטל" אמר תום כהן. "אני מצטרף לנבחרת שעשתה ועושה דברים מדהימים, ועכשיו זה עלי, כקפטן החדש שלה, להוביל אותה לשיאים חדשים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אלחנדרו 04/09/2019 13:42
    הגב לתגובה זו
    סוכנות דיגיטל סוג ג' למשרד יח"צ קיקיוני
  • 3.
    אני 03/09/2019 14:52
    הגב לתגובה זו
    ילדון מפונק, מינוי מביך
  • 2.
    ירחמיאל 03/09/2019 12:54
    הגב לתגובה זו
    להכניס רוח גבית לחברה- זאת הדרך לצמיחה
  • 1.
    בהצלחה! (ל"ת)
    אחת 03/09/2019 12:42
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.