P&G ישראל כובשת את רומא: 6 פרסים בפסטיבל המדיה הבינ"ל
חברת פרוקטר אנד גמבל ישראל שוב חוזרת מעוטרת בפרסים מפסטיבל המדיה הבינלאומי ברומא. החברה, יחד עם שותפותיה חברת המדיה מדיהקום (מקבוצת אדלר חומסקי), משרד הפרסום אדלר חומסקי ומשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער זכתה ב-6 פרסים, 3 כסף ו-3 זהב.
2 ממדליות הזהב בהן זכתה החברה הן עבור הקמפיין למותג OralB ופרס זהב נוסף שבו זכתה הוא עבור מהלך תרומות השיער למותג פנטן. ההישג ב-2019 ממשיך את הזכייה המרשימה ב-2018 בפסטיבל המדיה ודירוגה של השלוחה הישראלית של המפרסמת הגדולה בעולם במקום הראשון על פי דירוג WARC.
קמפיין You're Out של OralB. המהלך הזוכה ב-2 פרסי כסף ו-2 זהב
זכייה בזהב. קמפיין פנטן לתרומות שיער עבור חולות סרטן בשיתוף עמותת זכרון מנחם
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זכייה בכסף. פיירי, קמפיין "המדיח לפני המדיח" Pre-Wash2000
לירון שיפטר, ראש מחלקת יצירתיות בפרוקטר אנד גמבל בישראל: "כבוד גדול לייצג את ישראל ואת פרוקטר אנד גמבל ולהוביל עם 6 זכיות, מתוכן 3 זהב, באחת מתחרויות הפרסום הגדולות והחשובות בעולם. בזכות השותפים הקבועים שלנו בישראל, והעובדים המדהימים של פרוקטר, הצלחנו גם השנה לשבור שיאים ולמצב עצמנו בין המדינות המובילות והיצירתיות בעולם הפרסום והמדיה. עבורנו מדובר רק במנה הראשונה מתוך שנה של תחרויות כאשר כל העיניים כבר נשואות לפסטיבל קאן".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
